26 באפריל 2024 11:58
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיטניום מחול לוהט באמת – מדרידאנסה בסוזן דלל

הבלט הספרדי החדש הציג את מופע להקת טיטניום  בסוזן דלל

טיטניום פתחה במלוא העוצמה את "מדרידאנסה", חגיגת האמנות והמחול הספרדית (16-22 ביולי) עם להקת "הבלט הספרדי החדש" במופע  טיטאניום מחול בו נפגשים ומתמזגים שני סגנונות מחול: פלמנקו והיפ-הופ, זמרת הפלמנקו הידועה מריה טולדו   במופע  "הדרך לשיר פלמנקו" והפרימה בלרינה של המחול הספרדי, איידה גומז עם יצירתה האחרונה ADALI

להקת טיטניום מבית הבלט הספרדי החדש אשר קרלוס רודריגז הוא היוצר שלה הגישה ערב מלהיב ביותר המשלב על הבמה פלמנקו והיפ הופ בריקוד מודרני מזהים , סוחף ומקורי.

הכוריאוגרפיה הן של הפלמנקו ובטח ובטח של רקדן ההיפ הופ הייתה מהמעולות שראינו על במה אחת. התלבושות, משחקי התאורה, האפקטים והמוסיקה זה משהו שטרם נראה על במת סוזן דלל.

הפרוייקט הוא הפקה משותפת של מרכז סוזן דלל ועיריית מדריד ובשיתוף פעולה עם פסטיבל "סומאפלמנקו" המתקיים בו זמנית במדריד.

"מדרדידאנסה" 2013 בשיתוף ובתמיכת קהיליית מדריד, מכון סרוונטס ושגרירות ספרד בישראל.

השנה מושם הדגש על הזיקה  של הפלמנקו לאמנויות אחרות. במקרה הזה בין היתר לריקוד ההיפ הופ.

המופע טיטאניום של  להקת "הבלט הספרדי החדש"מנהליה האמנותיים של הלהקה אנחל רוחס וקארלוס רודריגס והכוריאוגרף של המופע צ'בי מורדאי, יצרו את המופע מתוך רצון להראות שהפלמנקו יכול להסתמך על החידושים של המחול העירוני ולהמשיך להיות אמנות אוונגרדית בהתפתחות מתמדת. במופע טיטאניום הופיעו על הבמה 6 גברים רקדנים  ו- 4 מוסיקאים , לשם מיזוג עולם הפלמנקו עם תרבות ההיפ-הופ.

מתוך הטלווזיה הספרדית במדריד

מצוין זהו ציון נמוך לביצוע המעולה , הכוחני והעוצמתי של הרקדנים על הבמה. גם המוסיקה שמנוגנת על הבמה והזמר, היו מעולים כולל קטעי המוסיקה המוקלטת המושמעת.

רקדן היפ הופ ( חואן מונטרו) הולך על הגב במו עכביש ענק,  עושה ממש אקרובטיקה מדהימה וגלגולים בנוסח היפ הופ תוך כדי ריקוד הפלמנקו של ששת הרקדנים שחלקם מצטרפים לסגנון ההיפ הופ.

זהו הביטוי של היוצרים לשני סגנונות ריקוד שונים שנוצרו ברחוב.

ללא ספק הצליחו אנחל רוחס המנהל האמנותי וקארלוס רודריגז להעניק לפלמנקו ולהיפ הופ הזדמנות להתמזג וליצור משהו חדש שטרם נראה כאן על הבמה ולזכות לתשואות של הקהל הנלהב.

כוריאוגרפיה וריקוד אנחל רוחאס, קארלוס רודריגו, מנואל ליניאן,חואן מונטרו,פארן ואסקס ואלברטו מונטרו.

מוסיקה: הקטור גונסלס בביצוע זמר הפלמנקו חואן דבל, נגן הגיטרה חוסה טורס ונגן כלי ההקשה קארו סמפלה.

יורדים מהבמה לתשואות הקהל

שתפו את הפוסט!