27 באפריל 2024 5:50
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ערוץ 10 מתחדש עם ערוץ חדשות דינמי חדשני

צילום תומר פלוטין

 

לאחר חודשים ארוכים של עבודת שטח, מחקר מקיף ושיטתי והשקעה כספית ניכרת, גובש בחדשות 10 פורמט עדכני בכל הקשור להכנת, עריכת והגשת חדשות בטלוויזיה. הפורמט מתבסס על מספר תובנות יסוד באשר להרגלי צריכת מדיה וחדשות בעידן האינפורמציה.

 

השקת הפורמט העדכני החלה אמש בשעה 20:00 בערוץ 10 ותימשך באופן הדרגתי בשבועות הקרובים. הפורמט יבוא לידי ביטוי בשינויים מהותיים בשלושה מישורים מרכזיים: התוכן, הטכנולוגיה והעיצוב.  הפורמט החדש מושתת בין היתר על אולפן דינמי שנבנה בחודשים האחרונים בקומה ה 16 של בית הורד, אולפן המשלב פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, ניצול יצירתי ויעיל של המרחב, ועיצוב חדש. האולפן בנוי כך שבעלות מזערית ניתן להעבירו לירושלים. במישור התכני ישולבו במהדורה המרכזית סדרות של תחקירים במגוון תחומים ונושאים, כשהראשונה שבהן "בריונים במדי משטרה" של דב גיל-הר החלה אמש.

 

בכנס חדשות 10 שנערך לפני מספר ימים לרגל השקת פורמט החדשות העדכני, ברך מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי את אנשי חדשות 10 והוסיף ש"הערוץ על כל עובדיו עובר תהליך הדרגתי של הנחת תשתית להתעצמות הדרגתית אך עקבית, ושהאולפן הדינאמי והפורמט העדכני של חדשות 10 הם שינויים מבורכים וחשובים, אבל חשוב לזכור שכמו כל שינוי עמוק ומהותי את הפירות שלו נקצור בהדרגה ובמהלך השנה הקרובה".

מנכ"ל חדשות 10 ראודור בנזימן אמר בכנס: "חדשות 10 הייתה מאז הקמתה חברת החדשות החדשנית, האמיצה והמהימנה ביותר. בתהליך שעברנו בחודשים האחרונים ניסינו לקחת את התכונות האלה צעד נוסף קדימה. אנחנו מאמינים שהפורמט החדש של חדשות 10 הוא דוגמה לאופן שבו צריך לעשות היום חדשות בטלוויזיה".

שתפו את הפוסט!