26 באפריל 2024 12:12
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"פארגו" ("Fargo"), דרמת המתח עוצרת הנשימה חוזרת לעונה רביעית

"הדבר הטוב ביותר ששודר בטלוויזיה בשנים האחרונות" (סטיבן קינג)

האנתולוגיה המשובחת חוזרת לעונה רביעית בצמוד לשידור בארה"ב רק ב-HOT

 

כריס רוק מככב בעונה החדשה של סדרת המופת, זוכת פרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב"

 

Fargo_S4

 

"פארגו" ("Fargo"), דרמת המתח עוצרת הנשימה של רשת FX וחברת MGM, שמבוססת על הקלאסיקה הקולנועית של האחים כהן משנת 1996, נוצרה על ידי זוכה ה"אמי" נואה האוולי ("בונז", "Legion"). האנתולוגיה המדוברת, שזכתה בשלושה פרסי "גלובוס הזהב", שישה פרסי "אמי" ובפרס "פיבודי" היוקרתי, חוזרת לעונה חדשה עם קאסט חדש ועלילה מותחת ומסחררת שתשודר רק ב-HOT HBO בצמוד לשידורה בארה"ב.

 

את אנסמבל השחקנים של העונה הרביעית מוביל הקומיקאי האהוב זוכה ה"אמי" כריס רוק ("מדגסקר", "באד קומפני"), שמגלם את לוי קאנון, ראש של ארגון פשיעה המורכב ממהגרים שחורים שברחו מדרום ארה"ב ומחוקי ההפרדה הגזעניים שחוקקו שם באותה תקופה. עלילת העונה הרביעית מתרחשת ב-1950 בעיר קנזס סיטי שבמדינת מיזורי, שם מתקיים שלום רעוע בין הכנופיה של לוי לבין המאפיה האיטלקית ששולטת בקנזס סיטי. בכדי לשמור על השלום ביניהם ראשי שתי המשפחות החליפו בין בניהם הבכורים. אבל מה קורה לשלום הזה כשאחד מראשי משפחות הפשע הללו נפטר באמצע ניתוח שגרתי?

 

לרוק מצטרפים העונה זוכה "גלובוס הזהב", ה"אמי" וה"באפטה" בן וישו ("סקייפול", "שערורייה אנגלית למדי"), זוכה פרס ה"סאג" ג'ק יוסטון ("אימפריית הפשע", "האירי"), המועמד ל"אמי" טימות'י אוליפאנט ("דדווד", "צדק פרטי") השחקן האיטלקי סלבאטור אספוסיטו ("גומורה"), הזמר הוותיק אנדרו בירד ועוד רבים וטובים.

 

החל מה-28.9, ימי שני בשעה 21:00 (שני הפרקים הראשונים בעונה ישודרו ברצף)

ב-HOT HBO וב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!