26 באפריל 2024 14:12
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרמיירה לעונה השנייה והמסקרנת של דרמת הפשע המצליחה של yes- "כבודו".

kvodo_s02_vered_adir

אמש נערכה בסינמטק ת"א פרמיירה לעונה השנייה והמסקרנת של דרמת הפשע המצליחה של yes– "כבודו".

????????????????????????????צלם: עופר חן

בעקבות הצלחת העונה הראשונה, yes מכרה את הסדרה לרשת CBS שתחל לצלם בקרוב גרסה אמריקאית בכיכובו של הכוכב ההוליוודי, בריאן קרנסטון! (וולטר ווייט מ"שובר שורות").

לאירוע אתמול הגיעה כוכבת הסדרה, לוסי אהריש, מלווה בבעלה האוהב, צחי הלוי, כשהשניים שלא הפסיקו להרעיף אהבה אחת על השנייה לכל אורך האירוע. לוסי סיפרה לחברים כמה התרגשה כשפגשה במקרה את קרנסטון לפני חודש בניו יורק וסיפרה לו הסדרה. קרנסטון מצידו אמר  שישמח לבקר בקרוב בארץ. עוד הגיעו, ג'וי ריגר, שחקנית התיאטרון יבגניה דודינה, שמגלמת בסדרה תפקיד של בוררת בעולם התחתון, הזמר אביהו פנחסוב שהצטרף לסדרה, יוצאת אקס פקטור, ענבל ביבי, זוגתו לשעבר של דב'לה גליקמן, ג'יטה מונטה ,דני שטג, תום חגי, אילנית בן יעקב, ארז עובד ועוד.

 יבגניה_דודינה_צילום_עופר_חן

יבגניה_דודינה_צילום_עופר_חן
 צחי_ולוסי_צילום_עופר_חן

צחי_ולוסי_צילום_עופר_חן
 אביהו_פנחסוב_צילום_עופר_חן

אביהו_פנחסוב_צילום_עופר_חן
 גוי_ריגר_צילום_עופר_חן

גוי_ריגר_צילום_עופר_חן
ארז_עובד_צילום_עופר_חן
ארז_עובד_צילום_עופר_חן

כמו כן, הגיע יורם חטב (שלנעליו יכנס קרנסטון). חטב עשה הסבה מקצועית לפני כמה שנים, עזב את תחום המשחק, ונכנס לתחום התחום העסקי. מאז הוא בוחר עבודות משחק בקפידה כמו התפקיד בכבודו.

כבודו- באדיבות yes6
כבודו- באדיבות yes6

על העונה החדשה המותחת ומסחררת

עונה שניה לזוכה הגדולה של פסטיבל הטלוויזיה החשוב ביותר "Series Mania" 2017, רימייק ברשת האמריקאית "Showtime" ובכיכובו של כוכב "שובר שורות", בריאן קרנסטון!

העונה השנייה של "כבודו" מעלה הילוך, המתח גובר וכך גם הסכנה. מיכה אלקובי (יורם חטב), כשגבו אל הקיר, נהיה גרוע מהעבריינים בהם הוא נלחם. הגבולות בין צידי החוק- עבריין, שופט, משטרה- מיטשטשים לגמרי בעונה הזאת.

אחרי שהעונה הקודמת הסתיימה בדרמה ענקית, השופט אלקובי מגשים את חלומו ומתמנה לשופט בבית המשפט המחוזי אך מוצא את עצמו מסובך עד צוואר לא רק עם משפחת בן עטר, אלא גם עם משפחת הפשע הקווקזית בדרום, הגדולה והאכזרית מכולן. בראש משפחת זו עומדים יוליה (יבגניה דודיה) ופתחוב (אלכס סנדרוביץ), שמבינים את חשיבותו של שופט במחוזי שנמצא אצלה בידיים.
בנו של מיכה, שי (ארז עובד) מרצה עונש מאסר. מיכה סופר את הימים ליום ששי ישתחרר, אז סוף סוף הם יוכלו לשכוח את כל מה שקרה ולחזור לחיים נורמלים. אלא ש-שי שמשתחרר מהכלא אינו אותו שי שנכנס אליו. כשמיכה מבין זאת, זה כבר מאוחר מדיי. אודי בן עטר (תום חגי), מתחיל לחשב מסלול מחדש בעניין מעשיהם הבלתי נסלחים של משפחתו, דבר שעולה לו בקרע מאביו אריה (דני שטג) שעדיין יושב בכלא.
חאלד, חברו הטוב של מיכה, שילם בחייו כשניסה לעזור למיכה. עכשיו כל מה שנותר למיכה הוא לעזור לנורה (לוסי האריש), אלמנתו של חאלד, מה שמעמיד אותו ראש בראש מול משפחת מסרי שרוצה לסגור את החשבון שיש לה עם חאלד דרך נורה. תחושת האשמה שמיכה חש כלפי נורה והדאגה שלו לבנו, מנוצלים היטב ע"י משפחות הפשע.
רופוס אובססיבית להפיל את מיכה. היא משוכנעת שכל מקרי הרצח שקרו בדרום, כולל חיסולו של השופט פונדק קשורים אליו. אלא שמיכה צובר כוח והשפעה. בנוסף לעבריינים שמגנים על ה'שופט שלהם' במחוזי מיכה יוצר קשרים פוליטים בצמרת השלטון בארץ. ההפללה שלו נהיית קשה אם לא בלתי אפשרית.

עוד משתתפים : ענבל ביבי (בוגרת אקס פקטור), אביהו פנחסוב, ג'יטה מונטה ועוד
יוצרים: שלמה משיח, רוני ניניו, תסריטאי:  שלמה משיח, במאי: רוני ניניו
הפקה: קודה תקשורת

כבודו- עונה 2: מ- 22/7 ימי שני ב- 22:00 ב-yes ACTION , ומ- 21/7 בבכורה בyes VOD   וב-STING TV

ששת שצ
ששת שצ

שתפו את הפוסט!