26 באפריל 2024 11:20
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוסט דגים מעושנים של מעדני מיקי

 

הכל החל עוד בתערוכת קולינרי 2013 לדעתי גם לפניה… המפגש במוצר פרמיום של נקניקי דגים מעושנים בדוכנים של מיקי בתערוכות המקצועיות לאוכל מזון וקולינריה, אבל המוצר היה רק לשוק המוסדי ואני ישבתי בבית בחושך על הדגים המלוחים או ה"שישקו" על ערק…

IMG_8276

כעת זה הזמן שלנו של הקמעונאים והשוק הפרטי מעדני מיקי הוציאו לשוק "רוסט דגים מעושנים", קטגוריה חדשה בתחום הדגים המעושנים בישראל, פרי פיתוח חדשני וייחודי של החברה

 DSCN5500A

לאחר פיתוח שנמשך מספר שנים, עם התאמות לדרישות השוק הישראלי, חברת מעדני מיקי משיקה קטגוריית מוצרים חדשה בישראל: רוסט דגים מעושנים בשני סוגים – רוסט מדג סלמון מעושן, ורוסט מדג טונה מעושן. הרוסט הפרוס ישווק במעדניות שברשתות השיווק באריזה של 700 גרם. ניתן לשלם לפי משקל. מחיר: 10 – 11 ₪ ל-100 גרם.

 רוסט סלמון מעושן2 רוסט טונה מעושן2

"המטרה שבפיתוח רוסט הדגים, היא להנגיש את המוצר גם לאוכלוסייה שאינה רגילה לאכול דגים, ולהפוך אותו לאהוב" מסביר מנכ"ל "מעדני מיקי", ארי קאופטייל.

רוסט הדגים המעושנים נותן מענה הולם גם לשומרי הכשרות. המוצר מתאים הן למאכלי בשר וגם למאכלי חלב ומהווה פתרון להגשה של מוצרים אלו במגוון רחב של ארוחות ואירוח.

הרוסט, אגב, פרוס בצורת משולשים, על מנת ליצור בידול בינו ובין נקניקי הבשר העגולים, לנוחיות שומרי הכשרות, קהילת הצמחונים וכו'.

האפשרויות להשתמש במוצר כל כך מגוונות שזה ממש הולך להיות להיט, זאת כמובן פרט לסנדוויצ'ים כשרים פרווה וטעימים.

אני למשל מיד פרסתי בצק עלים מרודד לריבועים בתוכם קיפלתי רוסט סלמון או טונה אפיתי 20 דקות בתנור 180 מעלות והדליקטס כבר בפנים, אפשר לגלגל ולחתוך לטבעות לאירוח פינגר פוד.

DSCN5688AZ

DSCN5701AZ

גם מרחתי חלה / בריוש בגבינת שמנת הנחתי שתי פרוסות , כמה דברים לטופיג והמעדן כבר בצלחת.

DSCN5691A

יש המון הצעות כמו אומלט עם רוסט סלמון ובצל. או שקשוקה עם רוסט סלמון או טונה, תחתכו את הרוסט לרצועות ותגישו עם האנטיפסטי, או להכין כוסיות צ'ייסר עם קוביות רוסט ופלפלים כבושים וזיתים מגולענים במסיבה שלכם.

בואו תהיו יצירתיים:

 DSCN5726A

DSCN5734A

 

יש ארוחה מהירה? מקפיצים עם פסטה ושמן זית רצועןת של רוסט סלמון או טונה ויש ארוחה מלאה לצד סלט.

 

 

סלטי מעדני מיקי זכו שבע פעמים ברציפות במבחני טעימה עיוורים שנערכו על ידי "המבחן של המדינה", כחומוס והטחינה הטעימים ביותר, ובמבחן טעימה עיוור שנערך בתוכנית "לילה כלכלי" של ערוץ 10. כמו כן, סקר של גלובס קבע כי החומוס של מעדני מיקי נהנה מציונים גבוהים בכל הפרמטרים שנבדקו.

שתפו את הפוסט!