27 באפריל 2024 7:40
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגלידה היפנית –אמריקאית מוצ'י Mochi ice cream קינוח יפני מדהים

IMG_20190528_160947A

קשה לי לדמיין קינוחים יפנים זה לא שאין במסעדות היפניות כאן קינוחים שונים אבל לא תמיד זה באמת סגנון כמו ביפן. אבל נכון יש קינוחים עם יוזו, ויש עם שעועית אזוקי ועוד אבל כעת נחתה כאן ולא במקרה בפתחו של הקיץ גלידת מוצ'י שזה אחד משאי הקינוח היפני. מוצ'י מבוסס על קינוח מאורז וכאן ההפתעה הגדולה:

 

הגלידה היפנית –אמריקאית  שכובשת את העולם נוחתת בישראל

 

אנחנו טעמנו בבית יחד את מוצ'י  בטעם מנגו ומוצ'י בטעם ליצ'י הטעם כאילו אוכלים מחית פרי קפוא עטוף הדף אורז שאפשר לאחוז ביד וזה מדהים וטעים.

??????????

 Mochi ice creamהינם כדורי גלידה במגוון טעמים מרעננים העטופים בדפי אורז דקיקים ומתוקים. כדורי הגלידה הם פרווה, טבעוניים וללא גלוטן ומספקים מענה למגוון רחב של צרכנים מכלל האוכלוסיות. בגרסה הישראלית של מוצ'י הופחתה כמות הסוכר: 60 קלוריות ליחידה, ומוצר כשר לפסח.

ראיתי שיש כמה טעמים כמו פסיפלורה, וניל, תה ירוק, שוקולד וכמו שציינתי, מנגו וליצ'י ההנאה מובטחת.

עם ההשקה, נכנסת וילי פוד לתחום הגלידות בישראל וצופה הצלחה בבניית קטגוריה חדשנית בתחום והפיכת המותג מוצ'י ללהיט בישראל בדומה להצלחתו בעולם.

 

וילי פוד, יבואנית מוצרי המזון מהמובילות בישראל, מרחיבה בפתחה של עונת הקיץ את פעילותה עם כניסתה לקטגורית הגלידות בישראל ומייבאת בבלעדיות לארץ את מוצ'י, גלידה יפנית-אמריקאית שתשווק ב-8 טעמים ברשתות השיווק המובילות בארץ וכן לשוק המוסדי (מסעדות אסייתיות, בתי מלון ועוד).

צופים החדרה קלה ומהירה של המותג לשוק הישראלי בשל העובדה כי הישראלים רבים אוהבים חדשנות בטעמים ובמוצרים מהעולם ובנוסף, שליטה בכמות הקלוריות שהם צורכים. מותג הגלידות היפני מוצ'י מעניק פתרון איכותי וטעים לקהילות גדולות כמו קהילת הטבעונים, חולי הצליאק ושומרי הכשרות (קינוח פרווה).

בנוסף לרשתות השיווק, החדרת המותג תיעשה גם לשוק המוסדי ויאפשר למסעדות אסייתיות, מלונות, חברות קייטרינג להציע ללקוחותיהם קינוח פרווה מרענן, איכותי וטעים.

 ??????????

חברת 'וילי פוד' מביאה לצרכן בישראל בשורת חדשנות ואיכות בלתי מתפשרת ובמחיר הזהה למחירים בארה"ב: Mochi ice cream יימכר ברשתות השיווק במחיר הכרות של אריזת 6 יחידות ברשתות השיווק 19.90 ₪

 

 

שתפו את הפוסט!