27 באפריל 2024 6:24
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הזקן בן מאה שנה שיצא מהחלון ונעלם" המלצה לסרט

 

סרט שוודי על פי ספרו של יונס יונסון. כעת הסרט הגיע לקולנוע לב והוא ממש הורס!!

The Centenarian130513day 0501368

הזקן בן 100

זו קומדיה נשכנית על אדם בן 100שבורח מבית האבות בדיוק ביום הולדתו ומכאן יש רצף של אירועים שאפשר בכיף להגדיר "ניסים ונפלאות". הסרט עשיר בפלאש -בקים המחזירים אותנו לאירועים בילדותו של הזקן ולאורך כל הקריירה שלו. מלכתחילה הוא לא היה שה תמים נורמטיבי, אולם דווקא התנהגותו הנועזת המטורפת היא זו שהביאה אותו לקשרים עם מפורסמים ומנהיגי העולם. הסרט מדגיש את יכולתו לנצל כל הזדמנות על מנת לצאת מכל צרה שנוחתת עליו.

הסיפור שלו שם ללעג את מנהיגי העולם במזרח ובמערב כמו סטלין, טרומן, ריגן, ועוד, יתרה מכך, הוא צוחק על כל סרטי המרגלים וסרטי המתח וגם על מדען האטום אופנהיימר. והקהל צוחק יחד עימו.

The Centenarian130514day 0601659

 

"הזקן בן המאה שיצא מהחלון ונעלם"

החל מה-3 ביולי בבתי הקולנוע ברחבי הארץ

שוודיה, 2014, 114 דק'

במאי: פליקס הרנגרן

שחקנים: רוברט גוסטפסון, איוור וויקלנדר, דיוויד ווילברג

 

בחיפושיו אחר הרפתקאות חדשות, הוא גונב בטעות מזוודה עם כסף רב, ונאלץ לברוח יחד עם חבורת אנשים מגוונת ופילה אחת שאחת הנשים מגדלת (בשוודיה). הפילה מאוד לא שגרתית וגם האישה שמגדלת אותה, בעצם כל החבורה הזו זה אוסף מיוחד של אנשים לא שגרתיים, כשבעקבותיו שוטרים, גנגסטרים, כלי התקשורת והאומה כולה. זו הייתה יכולה להיות ההרפתקה של החיים עבור כל בנאדם רגיל, אך לא עבור אלן, אשר חי חיים בלתי רגילים ולקח חלק חשוב בכמה מהמאורעות הגדולים ביותר במאה ה- 20. דרך סיפור המרדף, מתואר גם סיפור חייו של אלן, סיפור חוצה יבשות בו מופיעים בין השאר גם צ'רצ'יל, פרנקו, הארי טרומן, מאו ועוד.

 

חבורה צבעונית של טיפוסים שנגררים אחרי הזקן עם המזוודה שמה את כל הגנגסטרים לצחוק כאשר גם המשטרה מקבלת את שלה בביקורת החברתית שמגיעה אלינו משוודיה "המרובעת". מסתבר שהשוודים האלו יודעים לעשות סרטים בטוב טעם להנאת הצופים.

The Centenarian130607day 01905184

Hundraringen Press 3

סרט המראה לאורך כל הדרך כולל בגיל 100 כי לא צריך לתכנן דבר, מה שיהיה, יהיה.

סרט מצחיק, מומלץ לכל גיל.

צילומים באדיבות קולנוע לב

שתפו את הפוסט!