26 באפריל 2024 4:30
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קו 171 – סיפורה של שכונת "ג'סי כהן" דרך עיניהם של הנוסעים בקו האוטובוס השכונתי

סיפורה של שכונת "ג'סי כהן" דרך עיניהם
של הנוסעים בקו האוטובוס השכונתי

בימוי: שראל פיטרמן

22/7/14 יום שלישי, שעה 20:00
מרכז קהילתי "לזרוס"
חולון

 

המסלול לתיאטרון קהילתי של הסטודיו – ביה"ס למשחק תיאטרון חולון, יעלה בבכורה את ההצגה "קו 171" בבימויו של שראל פיטרמן. ההצגה מגוללת את סיפורה של שכונת "ג'סי כהן" בעיר חולון, דרך עיניהם של נוסעי האוטובוס החולף בשכונה.

ההצגה תתקיים בביום שלישי, ה- 22 ביולי בשעה 20:00, במרכז הקהילתי "לזרוס", חולון.

 

הסטודיו – ביה"ס למשחק תיאטרון חולון מפעיל זו השנה השישית את המסלול לתיאטרון קהילתי שהוקם מתוך אמונה במעורבות ומחויבות חברתית. אחת הקבוצות הפועלות במסלול ,בהנחייתו של הבמאי שראל פיטרמן היא קבוצה של נערות ממשפחות שעלו מאתיופיה שקמה כדי לאפשר שיתוף בעולמן האישי באמצעים של תיאטרון ומשחק .

ההצגה "קו 171" מציגה לצופים את סיפורה של שכונת "ג'סי כהן" דרך עיניהם של נוסעי קו האוטובוס השכונתי: סיפורי האהבה, אירועי האלימות, מסורת מול שינוי ומודרניות, שאלות זהות וקשיי השתלבות בחברה הישראלית. הנערות המשתתפות הן אלה שבעצם "שירטטו" את המחזה ביחד עם הבמאי שראל פיטרמן כששיתפו בצורה הומוריסטית אך גם כואבת את תמונת עולמן ושל בני הקהילה האתיופית ככלל.

 

צילום-מאיר-ארזי
צילום-מאיר-ארזי
צילום-מאיר-ארזי
צילום-מאיר-ארזי

 

ההצגה עולה במקביל להרשמה לשנת הלימודים תשע"ה בסטודיו – ביה"ס למשחק תיאטרון חולון. תוכנית הלימודים כוללת לימודים מקיפים ומקצועיים בכל תחומי אמנויות הבמה, הקולנוע והטלוויזיה. בסיום הלימודים יקבלו הבוגרים תעודת שחקן. בין מורי הסטודיו: משה איבגי, עירד רובינשטיין, רמה מיסנגר, ירדן בר כוכבא, דרור טפליצקי, אמיתי יעיש, טל עומר, שחר רוזן, יואב ברתל, יוסי יונגמן, יבגני קושניר ועוד. שכר הלימוד מוכר כפיקדון עבור חיילים משוחררים. ההרשמה מגיל 18 ומעלה.

הסטודיו – ביה"ס למשחק תיאטרון חולון נוסד בשנת 1998 והוא ביה"ס תלת-שנתי להכשרת שחקנים מקצועיים לתיאטרון, לקולנוע ולטלוויזיה. הסטודיו מוכר ע"י משרד התרבות והספורט ומתנהל בתמיכת עיריית חולון – תיאטרון חולון.

"קו 171"
22/7/14 יום שלישי, שעה 20:00
מרכז קהילתי "לזרוס",
לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:
03-5050990
studioholon.co.il

שתפו את הפוסט!