26 באפריל 2024 9:57
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיטבול המקום להמבורגר ולא רק

 

 

מסעדת מיטבול בראשון לציון היא אחת ממסעדות ההמבורגר בין עשרת הראשונות בארץ. השם שלה נשמר לאורך שנים והיא רק משתדרגת ומשתבחת.

מיטבול זה דיינר אמרקיאי מעולה. ניתן לאכול שם בשרים מעולים ולא רק המבורגר. לאחרונה המסעדה יצאה בתפריט בוצ'ר תפריט לנתחים מובחרים וגדולים במיוחד החל מ1 ק"ג ומעלה, בפריסה על עגלת קצבים לעיני קהל הלקוחות. שכן לשולחננו הזמין נתח אנטריקוט כזה לזוג וחשתי מרחוק בהנאת הזוג.

 

עוד מציעה  ה"מיטבול" מנות חדשות לתפריט: שרשרת פילה- נתח עסיסי וטעים במיוחד, הממוקם לאורכו של הפילה, סטייק סינטה 300 ג', סטייק פילה סופרים 250 ג'– מוגש עם פטריות בשמנת , knockout- טריפל בורגר, צ'יפוטלי, כבש ובקר 150 גרם כל אחד מהם, עם חמאת שום, גבינת עמק וביצת עין.

אנחנו באנו בהחלטה לבחון את מנות " הבריאות" ותשכחו מהמילה בריאות כשמדברים על אנטריקוט והמבורגר משובח מבשר אנטריקוט. המנות שהכרתי בשמות "מוחמד עלי " או " מייק טייסון" שינו את השם אבל לא את בטעם והאיכות…

כיום השמות הן Ippon- מעולם הג'ודו מיטבול בקר 300 ג' כשמעליו מוגשים אסאדו מעושן+ גבינת פרמז'ן+ ביצת עין, מהפוטבול- Touch down- דאבל בורגר, כבש וצ'יפוטלי 150 ג' כל אחד כשמעליהם מוגשים שום קונפי וביצת עין, מהטניס- Break point- מניפת אנטירקוט 300 ג' עם אווז מעושן ושום קונפי, מהכדורסל-Slam dunk- מיטבול כבש 220 ג' כשמעליו מניפת אנטריקוט 100 ג' עם עגבנייה משגעת, ומהאיגרוף- Knockout- טריפל בורגר מטורף, צ'יפוטלי, כבר ובקר 150 ג' כל אחד מהם, עם חמאת שום, גבינת עמק וביצת עין.

 

גילוי נאות הייתי אורח המסעדה.

 

למיטבול מומלץ לבוא רעבים. שנית צריך להיות מוכנים לא רק לחלבונים מהבשר אלה גם לפחמימה מהלחמנייה כי אי אפשר ליהנות מההמבורגר אם לא תופסים אותו ביד ובולסים ….

 

פתחנו בשתי מנות ראשונות אחת שמרנית אבל חובה במחוזותינו: פטה כבדי עוף המוגש עם ריבת בצל סמיכה עם נגיעה חריפה משהו. הפטה עצמו טעים מאוד, עשיר בחמאה, ומוגש עם טוסטונים. 37 ₪

 

שוש אמרה שחייבים לחם הבית…לחם קריספי חם וטרי עם המון קצח ממש מומלץ, אבל קחו בחשבון את כמות הלחם והלחמניות שאתם אוכלים כי לחם תופס את המקום של הבשר וחבל…

 

המנה השניה לפתיחה שביקשנו היא ברוקסטה של סינטה כבושה עם המון פטרוזיליה רעננה. גם מנה זו מעט פיקנטית אבל בהחלט מומלצת. 37 ₪   וכן היא מוגשת על טוסטונים ויכולה בכיף לספק זוג.

 

מסעדת מיטבול קיימת כ-7 שנים ומנוהלת על ידי 3 שותפים :השף, לאוניד גיטלין, נדב ליכטנשטיין ועודד בנדורי. המסעדה שהחלה את דרכה כמקדש המבורגרים מופלאים, גדלה והוסיפה להשתבח עם הזמן. "מיטבול" בולטת במגוון מנות יוצאות דופן המושכות אליה קהל קרניבורים מכל קצוות הארץ. ראינו שם כמה שחקני כדורסל…

 

נדב הצטרף לשולחן אולם לא היה יכול להמליץ " הכל מומלץ" הוא אומר. על כל פנים זה היה הזמן לשאול אותו על מיטבול.

 

 

 

בסופו של דבר ביקשנו להמשיך עם איפון Ippon ( מוחמד עלי ) לשעבר מדובר בהמבורגר מעולה 300 גרם כשמעליו אסאדו מעושן, ביצה עין וגבינת פרמז'ן ( 78 ₪ ) זה בהחלט שוס. אחד ההמבורגרים מהטעימים שאכלתי אם לא הכי טעים. השילוב קטלני. אתה מרגיש שאתה נוגס בדבר האמיתי, אנטריקוט קצוץ ושילוב אסאדו מעושן מהמעשנה של ליאוניד ויחד עם ביצת עין. רק לעצום עיניים ולהנות.

 

 

המנה השנייה שביקשנו הייתה ברייק פוינט Break point או מה שקראו פעם אוונדר הוליפילד זאת על מנת לחוש גם בבשר עצמו. מנה נאה וגדושה במניפת אנטריקוט גם היא 300 גרם עם חזה אווז מעושן ושום קונפי, לדעתי גם בצל מטוגן. מנה עמוסה , מפוצצת…86 ₪ אפשר לחלק בין שניים בכיף. המון בשר. ההמבורגר בא עם הום פרייז ברוטב צ'ילי מתוק משהו שאסור להפסיד. ( 19 ₪ )

 

גם את הסלט עם הנבטים והכרוב- גזר ובוטנים בנגיעה אסיאתית אני לא ממליץ לכם להפסיד ( 15 ₪ ) זה סלט שככל שאתה מתקרב לתחתית הטעם מתעצם. עוד הגישו לנו סלט ישראלי וסלט מיטבול שיש בו עלי בייבי וגם נענה שנותנת טוויסט מתאים.  ( 15 ₪ כ"א ).

 

עודד נהיה רעב רק מלראות אותנו והזמין מנת אסאדו עגל מצופה ברוטב צ'ילי מתקתק שהצבע משגע אותך, אז נידבתי לעצמי ביס בשביל לדעת מה להזמין בפעם הבאה או שאולי אזמין לי ולשצ ג'וניור שרשרת פילה בקר שנחגוג עליה…

 

בשלב הזה כבר לא הייתי מסוגל לזוז יותר מ 600 גרם בשר מכניעים קרניבור כמוני. אבל הייתי חייב קינוח.

כאשר מכנים קינוח " זעזוע מח " זה בהחלט עושה לך משהו כדורי גלידה קפואה עטופים בטמפורה מטוגנת בתוך מרק של שוקולד, זה באמת הורס.

 

מזל שאני גר בראשון…

 

מיטבול המכבים 8

ראשון לציון

בין עשרת ההמבורגרים הטובים בארץ. שווה.

 

 

 

.

שתפו את הפוסט!