26 באפריל 2024 3:32
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת אליפות ישראל בקינוחים

 

מחלבת טרה ואיגוד השפים בישראל מכריזים על פתיחת ההרשמה לתחרות הראשונה בישראל

"אליפות ישראל בקינוחים "!

 

הגמר הגדול יערך בנובמבר בכנס ישראפוד בו יוכרזו הזוכים שייצגו את ישראל באליפות העולם בצרפת !

 בינואר השתתפתי בהצגת נבחרת השפים של ישראל לקראת תחרות אליפות אירופה בקונדיטוריה. את הנבחרת אז הציג מנכ"ל האופים והמגד נאים באיגוד השפים הישראלי ידידי ג'קי חזן. והנה שוב תחרות , הפעם של קינוחים והפעם לקראת תחררות בצרפת. כאז גם היום הספונסרים של התחרות היא חברת " טרה" הרואה מטרה חשובה זו לתמוך יחד עם משק צוריאל ו מולר במתמודדים ושפים קונדיטורים בתחרות.

 

תחרות "אליפות ישראל בקינוחים" של מחלבת טרה ואיגוד השפים יוצאת לדרך . במסגרת התחרות אשר מתקיימת לראשונה בישראל, בשלב הראשון, יוזמנו עד לתאריך 1.10.12 קונדיטורים מרחבי הארץ להציג מתכונים מיוחדים שמורכבים ממוצרי מחלבת טרה. בשלב השני ועם תום ההרשמה, יוזמנו הקונדיטורים שנרשמו להתחרות על מקומם בגמר הגדול שיתקיים ב-20 בנובמבר בגני התערוכה בתל אביב! הזוכים המאושרים ייבחרו על ידי צוות שיפוט מקצועי וייצגו את ישראל באליפות העולם בקינוחים בצרפת!

ג'קי חזן, יו"ר איגוד השפים בישראל : "אנו גאים להכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות שתתקיים לראשונה בישראל בקרב הקונדיטורים. מדובר בתחרות מעניינת ומיוחדת אשר נותנת במה לקונדיטורים צעירים לגדול ולפרוח בתעשייה"

כזכור נבחרת ישראל באפייה שהשתתפה באליפות אירופה באפייה באיטליה וגרפה את המקום הראשון. הנבחרת אשר גברה על מעצמות קולינאריות כגון צרפת וגרמניה והביאה כבוד למדינת ישראל. הבה נקווה שגם תחרות זו תביא לנו ניצחונות.

לפרטים נוספים והרשמה: ג'קי חזן 054-2550257

שתפו את הפוסט!