26 באפריל 2024 10:31
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

‏ המלצת – תרמת- סיוע לאגודה הישראלית לכפרי ילדים SOS

‏ המלצת – תרמת

בלוגרים חוזרים אל הילדות, ואל ספר הילדים האהוב – ותורמים לילדים ונוער בסיכון בהמלצה אחת קטנה

 

 

 

האגודה הישראלית לכפרי ילדים SOS מסייעת לילדים בסיכון, יתומים או ילדים שמשפחותיהם אינן יכולות לטפל בהם. הטיפול נעשה באמצעות הפעלתם של כפרי ילדים, בתי נעורים ומסגרות תומכות ומחנכות נוספות. מסגרות אלו פועלת לקידום זכויות הילד.

בישראל פועלים כיום שני כפרי ילדים. הראשון "נרדים" ממוקם בערד, והשני "מגדים" במגדל העמק. לאורך השנים סייע הארגון לאלפי ילדים ונוער אשר הופנו אליו על-ידי רשויות הרווחה, או ע"פ צו בית משפט, לאחר שהוגדרו כ"ילדים בסיכון". ילדים מופנים לכפר בגילאי 6-11 וגדלים ומתחנכים בו עד למועד גיוסם לצה"ל תוך העצמתם בדרכם להשתלבות מלאה בחברה ולעתיד בטוח יותר.

 

לרגל היציאה לחופש הגדול, יזמה חברת Spreadit פעילות אליה נרתמה חברת סטימצקי בשמחה. במסגרת הפעילות, הגולשים נכנסים אלינו לעמוק הפייסבוק, וכותבים מהו ספר הילדים האהוב עליהם. סטימצקי תבחר בסופה של הפעילות את 100 הספרים אותם תחליט היא לתרום. עבורנו – המלצה קטנה היא תרומה גדולה.

 

כיצד אתם נכנסים לתמונה?

 

כבר כתבו על הפרויקט במזבלה, ובחורים ברשת, וכרגע אנחנו מעלים שלב ורותמים בלוגרים לפעילות.

 

אתם – הבלוגרים הנבחרים, מהווים לדעתנו מנהיגי דעת קהל, ואנו חושבים שבאמצעות ההמלצה לספר שלכם, תצליחו להשפיע על קוראיכם להמליץ על ספר הילדים האהוב עליהם, ובכך לסייע לעמותה. כל שנדרש הוא שתעלו פוסט בבלוג שלכם המסביר על הפרויקט, וחושף את הספר הנבחר שלכם. אנחנו נקדם את הפוסטים שלכם בעמוד הפייסבוק שלנו.

נשמח לראותכם מזדהים עם הפרויקט ועם העשייה למען עמותת "sos כפרי ילדים".

שתפו את הפוסט!