26 באפריל 2024 18:24
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זה סושי היפנית בשרונה

??????????

אם אתם בשרונה ובא לכם סושי, מסעדת זה סושי זה המקום בשבילכם

מסעדת "זה סושי" מציעה מטבח יפני עדכני. וזה אומר המון על האווירה, האירוח, המצברוח התאורה, הסאקה הטבחים והאוכל. כשישבתי שם על הבר וזללנו בכיף לא יכולתי שלא לדמיין אוכל רחוב ברחוב יפני סואן ורועש אולם ברגע שהונח המגש כמעט נאטמתי לסביבה והתמקדתי בצלחת. מה שיש לי לומר תמצאו כאן.

 ??????????

Ze Sushi נולד לפני 13 שנים במטבחם הביתי של ענבר ואיב זרוק.  הזוג, שהחליט לפתוח פרק ב', חישב מסלול מחדש ובעקבות אהבתם הגדולה לעולם הקולינריה היפני ולזיקתם לאוכל בכלל, בחרו לגלגל סושי במטבח הביתי לפרנסתם. אולם מהר מאוד כחלק משביעות רצון הלקוחות וגידול ההזמנות הבינו כי עליהם לשכור נכס ולהעתיק אליו את המטבח הביתי על מנת לגדול ולספק את צרכי לקוחותיהם. מהמטבח הביתי גדל העסק עד לפתיחתו של Ze Sushi בוטיק במתחם בזל בשנת 2006 ובשנת 2015 נפתח הסניף השני במתחם שרונה מרקט הייחודי.

מה זאת אומנות אירוח? שירות מוקפד ואוהב ושימת לב לפרטים הקטנים ביותר: מצלחות הקרמיקה וכלי ההגשה בהם מגישים את האוכל במסעדה, אשר עוצבו לטובת הגשה מושלמת עבור כל מנה.

 DSCN3145

במקום תמצאו כ-32 מקומות ישיבה נוחים סביב הבר, במרכז הרחוב הסואן של שרונה מרקט נגיש לאזור הכניסה. וגם טייקאווי מבוקש יש בסמוך ושם גם המטבח. בתוך מלבן הבאר שני סושי מן יפניים המגלגלים סושי לעיני הסועדים והמנות עצמן מגיעות מהמטבח ישירות למזמין. המקום עצמו מואר היטב במנורות אהיל יפני והתאורה מעולה. השירות היה ממש יעיל, אדיב, מבין ומעניק.

סרטון תדמית:

 

זו התפיסה של חלק ניכר ממסעדות המרקט מטבחי צד למרכזי אכילה מהירים על הבר במרכז המעבר או הרחוב של המרקט. יש בזה את חווית אוכל רחוב עם מטבח מקצועי שמונגש לכל העוברים והשבים בתנאי שמצאת כיסאות פנויים. הפעם היינו אורחי המסעדה אז שמרו לנו מקום, אבל כדאי להזמין אם זה מתוכנן או על בסיס מקום פנוי.

סרטון אווירה:

 

אז התיישבנו ועל ההתחלה התחממנו עם שני קוקטלים מקוריים שלהם (35 ₪)

קוקטלים

"לאפו לאפו" רום בקרדי, סירופ שקדים, מנגו, תפוזים ולימון מצב רוח בעננים.

"אופקה רקה" ג'ין בומבי, סירופ קינמון בייתי אשכולית אדומה ולימון. מעורר תיאבון.

התייעצנו עם המלצר החמוד ואחרי ההחלטות הגיע מגש עץ ועליו:

סנדוויץ' טונה אדומה, 4 יח' בציפוי פנקו עם בצל ירוק ואבוקדו. מעולה. (52 ₪ )

מגש סושי טונה סנדוויץ

נגירי סלמון 2 יח' שטבלנו ברטבים ובלענו כי היה טרי וטעים. 26 ₪

מגש סושי ניגירי סלנון

מגש סושי סשמי דניס

סשימי דניס, המנה מוגשת על המגש כפרח יפיפה, זה דג נא טרי ללא כל תוספות וצריך לטבול אותו ברוטב. אני מעדיף שמגישים סשימי על צלחת הגשה כשהוא כבר ברוטב. 39 ₪

ורול טונה אדומה עם אבוקדו ובצל ירוק, אינסייד אאוט בציפוי שומשום לבן ושחור, 8 יח', האורז מהסוג הדביק והמנה מדוייקת וטעימה 42 ₪

פוטומאקי טונה אדומה מגש סושי רול טונה אדומה אינסייד אאוט

פוטומאקי טונה אדומה

התיאבון בא עם האוכל אז ביקשנו מנת סושי נוספת של פוטומאקי טונה אדומה עם מלפפון ירוק, אושינוקו, קנפיו, גזר ואבוקדו כל זה בעטיפת סלמון, מנה יפיפיה וטעימה. 4 יח 48 ₪ . זה גם חייב לגימה של סאקה.

לעיקרית הזמנתי מנה פיצוץ, מנה שהיא בלתי נשכחת – סומו ראמן SUMO RAMEN מנה שהיא חוויה, ראשית יש בה שני ביצים נימוחות כמו משי במרינדה יפנית, כל המרק הזה עשיר בקרם קוקוס, יש בו איטריות ראמן* רצועות במבוק כמו איטריות דקות, עלי חסה שלדעתי היו כרוב, בקר מוקפץ במחית צ'ילי שהיה קצוץ ונפלא, בצל ירוק, אצת נורי ופטריות שיטאקה וכל הטוב הזה מתובל בספייסי מיסו. מנה לכל היום אולי אבל לדעתי היא ממצה את החוויה היפנית במקום. 64 ₪

SUMO RAMEN

 

מה זה ראמן* איטריות מסורתיות יפניות מחיטה עתיקה יפנית טחונה דק עם מלח מיוחד עשיר באלקלי עם כמות עשירה של מגנזיום ומינרלים לישה בעיבוד המיוחד יוצר חלקלקות מיוחדת אופיינית לסוג זה של איטריות יפניות, זה ללא ביצים, טבעוני ומיוחד.

היא הזמינה אגדשי טופו המרק היפני המפורסם עם טופו מטוגן מרק מיסו (רוטב טנצויו) בצל ירוק, פטריות שימאג'י וצנון. כל כך אהבתי טעימה שלי ממנו שאני חייב לנסות שוב להכין בבית.

אגדאשי טופו

המנה העיקרית השניה שהזמנו הייתה לחמניית באן, עם קריספי סלמון בכיסוי פנקו ( כמו שניצל) חסה, איולי, יוזוקושי(לימון סיני) ופלפל פפדיו שאני לא בטוח שהיה שם. מנה טעימה בעננים. 22 ₪

באן סלמון

אין קינוחים!! אבל יש מבחר מנות שכדאי לחזור לשם. גם יש הופעות בערב, הערב הופיע טריפונס אבל היה לנו בייבי סיטר…

לסיכום, סבבה של מקום, אווירה, שירות ואיכות המנות.

  • במסעדה שירותי Take Away או לבוא לקחת (To Go).
  • Ze Sushi, מתחם בזל, אשתורי הפרחי 14, תל אביב.
  • Ze Sushi, מתחם שרונה מרקט, קלמן מגן 3, תל אביב.
  • נגישות ושירותים של מתחם שקונה
  • שעות פתיחה: 12:00-24:00
  • טלפון: 1-700-708-989
  • אתר: www.zesushi.co.il
  • פייסבוק: לחץ כאן
  • אינסטגרם: לחץ כאן

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!