26 באפריל 2024 11:19
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חטאים מתוקים – בראנץ' שישי ברמת השרון

המקום נסגר ובמקומו

שוק האוכל הנפלא

ריחות וטעמים

http://wp.me/p1Kg5O-9aY

זה לא פלא שבשעות לפנה"צ ביום שישי, מתחיל להתהוות תור בכניסה לחטאים מתוקים שברמת השרון.  בראנץ' שישי של חטאים מתוקים כבר זכה למוניטין כזה שהמבינים נוהרים למקום ולא לשווא.

" חטאים מתוקים" עבר לרמת השרון ממשכנו הקודם בנווה צדק בתל אביב. הם כאן ברמת שרון רק שלושה חודשים וכבר צברו מוניטין  כמקום מעולה ( וממלא) לבראנץ' שישי, כזה שמסדר לכם את היום עד ארוחת ערב שבת בכיף והנאה גסטרונומית.

על הצד הקולינרי מנצח המאסטרו שף גיל גלר, צעיר, אבל עתיר נסיון וידע קולינרי שניכר  במנות שעל השולחן הרחב המהווה את הבופה או המזנון איך שתקראו  לזה.

בבסיס היומיומי שלה " חטאים מתוקים" היא קונדיטוריה – בית קפה עם מבחר ענק של מאפים, לחמים, עוגות עוגיות , קינוחים שהפכו את המקום כמותג לחטאים מתוקים, אולם ביום שישי מהשעה 08:45 המקום הופך לקפה מסעדה המגיש את הבראנץ הכי הכי בסביבה עם כ 30 מנות שונות וטעימות שתיה חמה , קרה ועוגיות או קינוחי מתוקים.

גילוי נאות, הגעתי לחטאים מתוקים כאורח המקום.

אז מה היה לנו ומה העמסתי על צלחתי ( הראשונה? השניה ? או השלישית…)

בעיקרון עשיתי רשימה…מבחר גבינות, ירקות, סלט כרוב, קפונטה חצילים, שקשוקה, אומלטים, קציצות עיג'ה מטרפות, מוצראלה בבזיליקום, לזניה, קיש עם חצילים, סלט ירוק  וסלט ירקות, סלט עדשים שחורות מדהים, סלט ביצים, סלט טונה, אנטיפסטי, יוגורט , גרנולה כעכים נוסח פרעצל, סלט חצילים, סלט פלפלים, סלט יווני, רבות תוצרת בית, אבטיח ופירות, אפילו קיגל, ועוד, ועוד .. וסיימנו בפודינג קייק מדהים קפה והמון חטאים מתוקים.

קצת צילומים…

עיג'ה

מוצרלה בזיליקום

אנטיפסטי עם דלעת מדהימה

בתיאבון

אז ההמלצה שלי ליום שישי  בראנץ' בחטאים מתוקים ( כשר רבנות) פתוח עד שעה 14:00 ברמת השרון, החר"ש 8 .

שתפו את הפוסט!