26 באפריל 2024 18:03
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טוקו, פיוז'ן אסייתי מטרף חושים

המקום נסגר

מסעדת טוקו TOKO הנמצאת במתחם היס פלאנט בראשון לציון הולכת וכובשת את הקהל בראשון לציון והסביבה. זה כבר זמן רב שהקהל שמעריך אוכל טוב מגיע לכאן ונהנה הן מארוחה אסיאתית ואו מאוכל איטלקי לטיני, והכל בנגיעות פיוז'ן מטרף חושים של השף ניצן רז.

 IMG_5661A

את השף ניצן רז אנחנו מכירים עוד מסושי סמבה ומתחרות קרב הסכינים הזכורה לטוב.

IMG_5613A

המיקום של טוקו במתחם הנח לגישה ועם החניה הענקית והמרווחת, והחוויה של ישיבה מול האגם במקום שמעוצב להפליא, עם בר משקאות וקוקטלים מעולים הופך אותה ליעד לא רק לראשונלציונים אלא גם לקהל מתל אביב והסביבה.

IMG_5639

IMG_5584A

IMG_5647A

כעת משיקים תפריט חדש: בין המנות החדשות שרקח עבורנו הקיץ ניצן רז נמצא להיטים כמו: "טונה טטאקי"– על קציפת יוזו וואסבי ופטריות הושימיג'י, "סביצ'ה יילוטייל", נטע- קריספי רייס קייק" עם טרטר סלומון ופטריות יפניות ברוטב צ'יפולטה – סילאן (פיוז'ן לטיני אסיאתי במיטבו), ומהצד הלטיני שפע של מנות בשריות עסיסיות כגון המבורגר מיושן מבשר איכותי מרמת הגולן, סטייק ניו יורק- סינטה על העצם עם הפירה המפורסם של טוקו (שזכה בחמישייה הפותחת של עכבר העיר תל אביב ) יחד עם פטריות הושימג'י בטמפורה, גם הצד האיטלקי בא לידי ביטוי בתפריט החדש עם מנות שנוספו המשלבות גבינות דשנות כמו פסטות "חונקי כמרים פורמאג'י" , עם פרמז'ן, צ'ילי וקשיו, ומנת פתיח מיוחדת בשם באז' המערבת פסטו יפני, עגבניות שרי, מוצרלה, פרמז'ן ומוגשת על פוקצ'ה טרייה. וכמובן הסושי המפורסם של המקום שהפך לשם דבר בכל הארץ.

אז באתי לטעימות ואני חייב לציין שהן היו טעימות ומיוחדות, וכן הקוקטלים מעולים והתיאבון נפתח שם עם האוכל. בפעם האחרונה שאכלתי שם חזרתי במשאית…

 IMG_5589A IMG_5590A IMG_5591A

IMG_5593A

מה טעמתי?

התחלתי עם קוקטיל טרופי מדהים, לך תבין את המלצר מה זה מכיל….

שתי מנות אסיאתיות סשימי סלמון ו סביצ'ה ילו טייל אלו מנות פתיחה שבהולכות נהדר עם פתיחה אלכוהולית ופותחות את התיאבון , שתי המנות בהגשה חדשה ומרעננת. הסשימי היה בסגנון לטיני עם חלפניו ויולי ומאידך היה בו יוזו ועודף פיוז'ן כבר אמרנו. הסביצ'ה היה עם רצועות צנון , צנונית פלפל חריף וג'ינג'ר סוי ועוד משהו שבאמת פותח תיאבון. ( כ 52 ₪ למנה)

IMG_5594A

IMG_5595A

מה שהפתיע אותי זה סלט הארטישוק, משהו שאני חייב להכין בבית לשבועות ובכלל לנסות לשחזר ולהכניס לתפריט. מוצרלה, ונשיקות ריקוטה, עלי בייבי ושרי, בצל, אורגנו וקרוטונים, אליפות , מנת בנות היא אמרה וחיסלה.. ( 58 ₪ למנה )

IMG_5600A

פפרדלה פונגי זו חגיגה איטלקית של ממש, רצועות פסטה פפרדלה מדהימות ברוטב פורציני ופורטבלו שמעניק טעם ועומק למנה וכמובן בשביל הפייוז'ן פסטו יפני וערמונים ומחית של שרי קונפי. מנה מעולה לצמחונים ולאנשים בעלי טעם טוב. ( 74 ₪ )

IMG_5632

ניוקי פירות ים היה צלחת העשירה בבלאגן ניוקי נימוחים בטעם לא ברור, מולים וקלאמרי, אולי שרימפ שלא זכיתי, שעועית ירוקה, בזיל, כוסברה למה כוסברה? שרי קונפי ורוטב קארי יפני, בקיצור מישהו התפרע על המנה עד הסוף. ( 108 ₪)

IMG_5633

זה היה הזמן לרענן טעמים בפה עם קוקטיל פסיפלורה ועוד חגיגה.

IMG_5627A

IMG_5624A

שתי סוגי ברוקסטות שהמלצר נתן תיאור בזק אבל זה או לרשום או לצלם או להביט לצלחת ריקה. דברים קטנים, מגרים וטעימים למראה נחטפים כאן בהבזק של פלאש, אז היה שם חטיף ברוקסטה באז' פסטו יפני, עגבניות שרי, מוצרלה, פרמז'ן ומוגשת על פוקצ'ה טרייה, ועוד ברוקסטה מטרפת חושים עם דג מוסר ויוזו, חייבים להכניס לתפריט בשביל הכיף או לפנק כל אורח על חשבון הבית כפיתוי…

IMG_5607AA

IMG_5612A

חציל חלוט בטעם מיוחד אסיאתי פיוז'ן לטיני עם צ'יפולטה, צנוניות, פרמזן ושרי ורוטב , זה מגיע עם טוסטונים כי זה לוקח בסיבו מנה אחרת עם טוסטונים.

IMG_20140521_190724

IMG_5603A

כעת זה הזמן לרקוד סמבה לא, לא סמבה לטינית אלא סושי סמבה! צלחת עם מבחר של סושי שכל אחד טעים יותר מהשני, טונה אדומה, אבוקדו, סרטנים, ילו טייל וסלמון ומה שרק תרצו, אז רצינו משהו עם טמפורה וזה נחת לשולחן , סושי חם בטמפורה, יצירת אומנות של השף ניצן רז!

IMG_5619A

IMG_5620A

IMG_5662A

IMG_5666A

לקינוח אני זוכר קדאיף מיוחד בייתי משהו ושלש עוגות מקסימות.

 IMG_5671A

15 דקות מתל אביב – תוכלו לקבל באותה נשימה- חווית טבע מרהיבה עם נוף מרהיב לאגמון ראשון, וחווית שופינג ובילויי במתחם הקולנוע של יס פלאנט. כך שאם אתם אורבניים עם חסכים של טבע, או דווקא חובבי טבע שרוצים להתפנק עם ארוחה מצוינת ומתחם בילויים – זה המקום שלכם לקיץ.

הערפל של האלכוהול התחלף עם שקיעה מקסימה על האגם, עת לכל דבר אמר החכם באדם, עת לאכול ועת לנוח.

 IMG_5657

טוקו מתחם יס פלאנט ראשון לציון

לאכול טוב

 

 

שתפו את הפוסט!