26 באפריל 2024 6:56
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון הילטון תל אביב משיק את המרפסת של הלובי

??????????

מלון הילטון אחד המלונות המועדפים על ידי תיירים ומביני דבר השיק את מרפסת הלובי. מדובר במרפסת הלובי החדשה הצופה לים התיכון. עם שטח של כ – 1000 מ"ר הפכה המרפסת , תחת כיפת השמיים , המהווה שלוחה של מסעדת הלובי. רצפת עץ חדישה, רהיטי גן,  ספות מפנקות, שמשיות ופרגולה הפכו את המרפסת לעכשווית ומפנקת.

מפתח

כל אירוע השקה של מלון הילטון מרגש אותי מחדש, הכל שם מוקפד ועומד בסטנדרטים הכי גבוהים של המלונאות בארץ, אני לא יכול לשכוח חוויות מסדנה עם השף מקדנג, או את ההשקה של קלואליס החדשה הכשרה עם ויקטור גלוגר, ועוד.

הפעם זה היה בעצם אירוע של השף הבכיר, רפיק ג'בארין, המציע תפריט בר חלבי עשיר לאניני הטעם, עם מנות דגים מובחרות, פסטות וסלטים, כמו כן פועל במקום בר-יין עם מבחר מגוון של משקאות אלכוהליים, יינות וקוקטיילים ואף שתי מכונות יין למזיגה בגדלים שונים. כאשר בעצם על כל האופרציה אחראי מנהל המזון ומשקאות ליאור כהנא.

שף הילטון

??????????

מנהל המזון ומשקאות ליאור כהנא
מנהל המזון ומשקאות ליאור כהנא

20180430_184534A

מה שמייחד את השקת המרפסת לובי כעת עם פתיחתה הוא תפריט מיוחד מומלץ לזוגות לכבוד שבעים שנות המדינה. מה שחייב את השף לבנות תפריט שמאפיין את האוכל הישראלי והגלילי כזה שמעביר את החוויה הישראלית הקולינרית של חומרי הגלם שלנו המצוינים, של השמן זית, עשבי התיבול, החצילים והדגים. שבע מנות שיוגשו עד אמצע יוני במרפסת עומדות להיות מבוקשות לא רק על ידי תיירים שרוצים אוכל ישראלי, אלא גם על ידי תושבים מקומיים שרוצים כמה שעות איכות והנאה. אני שטעמתי וחוויתי יכול להעיד על כך.

מרפסת הלובי פתוחה לקהל בכל ימות השבוע בין השעות 7 בבוקר עד 1 לפנות בוקר. בסופי שבוע ובחגים התפריט מוגבל.אני ממליץ להגיע בשעות שלפני השקיעה אבל בעיקרון כל היום נעים שם. המרפסת פתוחה לאורחי המלון וגם לקהל הרחב בין החודשים אפריל לאוקטובר והיא מהווה מוקד משיכה למפגשים רומנטיים, משפחתיים וגם לפגישות עסקיות באוויר הפתוח.

מרפסת-המלון
מרפסת-המלון

??????????

??????????

??????????

הן המרפסת והן מסעדת הלובי המקורה הצמודה לה עוצבו על ידי האדריכל הטורקי רב המוניטין סינאן קפדאר, אשר עיצב לפני שנים אחדות את מלון הוולדורף אסטוריה בירושלים ואת קומת הגראנד ויסטה בקומת הגג של הילטון תל-אביב.

עם פתיחת המרפסת המחודשת, מוצע לקהל תפריט טעימות מיוחד בן 7 המנות לרגל חגיגות 70 שנה למדינה. שף רפיק ג'בארין התמקד במאכלים מהמטבח הכשר, המתאימים למטבח חלבי. טעמנו את המנות:

לחמניות הבית שנאפית במקום ומטבלים

יוגורט גלילי ועגבניות מרוסקות / שמן זית כתית וקונפי שום  / ממרח קישואים ולאבנה

 ??????????

טרטר דגים ירושלמי עם טחינה, יוגורט עזים ,בצל ,נענע וסומק

20180430_190831A

קוויאר חצילים , גבינת המאירי וצ'יפס חצילים

 ??????????

שווארמה בורי על פיתה קלויה , טחינה מסבחה וסלסה עגבניות פיקנטית

??????????

סלט טבולה על פלאפל ולאבנה זעתר

 ??????????

סינייה דגים וחצילים ברוטב עגבניות

 IMG_20180430_195753_A596 - סינייה דגים וחצילים ברוטב עגבניות

כנאפה בסירופ הדרים

 ??????????

המחיר: 253 ₪. בהילטון ממליצים להזמין את התפריט לזוג

כמו כן אפשר להזמין קוקטיילים מיוחדים שהוכנו במיוחד לציון חגיגות ה – 70: קוקטייל העצמאות המכיל וודקה בלוודר, ליים, ג'ינג'ר ביר, סירופ משמש וסירופ שקדים (63 ₪) והשני: מרגריטה שבעים, המכיל טקילה פטרון סילבר, פטרון ליים, ליקר ליצ'י, מיץ רימונים וסירופ אבטיח ( 63 ₪).

??????????

DSCN4490ש

קוקטייל העצמאות 2

??????????

חוות דעתי על הארוחה אם לסכם, היא פשוט חוויה. מורגשת המחשבה וההקפדה על כל מנה ובהחלט יש מנות כמו לדוגמא סינייה דגים וחצילים שאפילו מרגשות.

בסיום השף המוכשר הצעיר, עידן חדד, האחראי על המתוקים – מנות אחרונות ועוגות ויטרינה. הגיש לנו מגשים עם פוטיפורים שבהחלט השלימו את החוויה שם.

IMG_20180430_202015_838A

הילטון תל אביב, מהמובילים שבמלונות הילטון בתבל, נפתח ב – 1965 והוא ממוקם על גבעה נישאת המשקיפה לים בלב גן העצמאות שבעיר. המלון – העובר מדי חורף חידושים באגפיו השונים – מציע 393 חדרים וסוויטות מהודרות ו – 167 חדרים וסוויטות פרימיום נוספים בקומות העליונות תחת המותג "הויסטה בהילטון תל-אביב". לכל החדרים מרפסות הצופות לים התיכון.

??????????

המלון מציע חמש מסעדות, אולם נשפים רחב ידיים, חדרי כנסים וישיבות, בריכת שחיה עם מי ים, מכון בריאות ויציאה נפרדת לחוף הים במרחק דקת הליכה.

הזמנות בטלפון :03-5202222.

הירקון 205, תל אביב יפו

שתפו את הפוסט!