26 באפריל 2024 3:15
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נפגשים לצהריים בקפה ברנש

קפה ברנש הולך ותופס מקום כמוסד תל אביבי עם כ 40% לקוחות קבועים, אנשים, שיוסי הבעלים או רשא רעייתו והמלצריות יודעים איך הם אוהבים את הקפה. יוסי שהוא בעל ניסיון קולינרי לא מועט ( בבאי, הזקן והים) נמצא כאן כבר כשנה ומנסה למצב את המקום והתפריט, ומה שאני מעריץ בו זה האוזן הקשבת ללקוחות ולשינויים בתפריט ושיפורים..

כרגע נראה לי שהוא מכוון לכל הטעמים והצרכים, בין היתר לטבעונים אשר לפי דבריו קיימת קהילה די גדולה בתל אביב.

אבל באמת ניתן למצוא שם מגוון מאכלים שמתאימים לך, וכל אחד. הכוונה שלי היא לתבשילי בית כמו " קציצות של בית " או לחילופין בטבעונות " הממולאים של סבתא" מול " פאד תאי" מהמטבח האסיייתי או המבורגר וקבב.

לדעתי אולי עוד מקצה שיפורים בחלק מהתיבלון והמקום יהפוך לשם דבר, כי יש לו את כל הפוטנציאל: בוגרשוב פינת דיזינגוף , ערבי מוסיקה,, פינות רומנטיות במרפסת החיצונית, ארוחות בוקר מעולות. צוות מקסים ושירות מעולה ועוד. פשוט תבואו ותבחנו את המקום, וגם אם משהו נרהא לכם טעון שיפור, יש כאן אוזן קשבת ואנשים נעימים במיוחד.

גילוי נאות, הוזמתי לטעימות. בעבר טעמתי שם את ארוחת הבוקר וטרם הגעתו של יוסי בימים של נועה מרגלית פקדתי את המקום כמה פעמים בבוקר או בערב. המיקום כבר אמרתי לכם..

אז מה טעמתי ומה חשבתי

סלטים:

סלט קינואה עם קוביות סלק זעירות ( שוס) מלפפון, חמוציות, פטרוזיליה, נענע, זיתים שחורים וגבינת פטה ( 46 ₪) מעולה!

סלט פטוש ( זה שהזמנתי לי אישית בסבב הקודם ) עם קרוטוני לחם, עגבנייה, מלפפון, בצל סגול, פלפל אדום, חסה, זיתים שחורים וגבינת פטה וזעתר. ( 42 ₪)

סלט בריאות מקינואה חמה עם נבטים פלפלים בצל סגול, פטריות, אגוזים, גזר סויה ומשהו שמעקצץ בחריפות נעימה בלשון. ( 46 ₪) טעים ומומלץ

סלט ניסואז עם חסה, עגבנייה, שעועית ירוקה, תפ"א, ביצה וסלט טונה משובח, זיתים שחורים ורוטב ויניגרט. ( 46 ₪) אהבתי.

ברוקולי טמפורה וכרובית מטוגנת ברוטב לימון כבוש  ( 24 ₪ ) מת על הכרובית…

בגזרת העיקריות יוסי התפרע קצת…כל הטעמים על השולחן

ברנשבורגר, לדעתי שינוי לטובה מהבורגר העבה של הגלגול הקודם, אבל לא אהבתי את ההגשה , למה? אני מעדיף לקבל אותו כבר עם התוספות והרטבים כמו  גאודה, ביצה עין , פטריות או בצל שלא לדבר על חזה אווז מעושן. קאפיש? גם לחמנייה סגורה אני יכול לחלוק ( קדחת ) ( 57 ₪)

יש גם המבורגר  לטבעונים, קשה לי לעמוד על ההרכב שלו, הוא אדום מסלק אבל די אנמי, דורש תוספת עדשים ואגוזים, טוב אני קרניבור מה אני מבין בטבעונות? ( 55 ₪)

מנה שאשתי תמיד תזמין שם זה חזה עוף במרינדה על הגריל, הוגש עם מג'דרה טעימה ( בעודף קל של כמון שאני מת עליו) וטחינה. אישית הייתי מעדיף או צ'ילי מתוק או חרדל גרגרים . ( 51 ₪ )

פאד תאי עשיר בירקות ועוף וגם שבבי צ'ילי חריף אש כמו שאוהבים בתאי.. ( 49 ₪)

טורטייה עוף בסגנון מקסיקני עם עוף ופטריות , מנה מעולה וטעימה ( 42 ₪)

והמנה שאני בטוח שתרוץ שם זה קציצות של בית ברוטב עגבניות בסגנון איטלקי, על פירה או על אורז  מנה לטעמי ( אפילו שהייתי מתבל יותר) אני יודע שאנשים נרתעים מקציצות אבל המבורגר וקבב זה לא בשר טחון? לי זו מנה מצוינת כמו בבית. (51 ₪)

עוד מנה שיכולה להיות הפצצה של המקום זה פלפלים ממולאים, טבעוני, רק להכפיל ולשלש את עשבי התיבול,- פטרוזיליה ושמיר, לדחוף קצת יותר עדשים או משהו שיעניק חלבון ואולי סוג אורז אחר אבל בכללי זו מנה שתרוץ שם טוב מאוד לדעתי. ( 47 ₪)

בגזרת הקינוחים

עוגת גבינה אפויה , מנה נאה וטעימה ( 31 ₪)

צ'ורוס עם מייפל וגלידה ( 22 ₪)

קטאייף אפוי מפנקייק פשוט מעולה 15 ש"ח

סופלה מלא לבה חמה משוקולד רותח עם כדור גלידה.31( ₪)

וכן הקפה שלהם מעולה

לכו על זה

שתפו את הפוסט!