19 במרץ 2024 12:30
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלן נגד פארו – האם וודי אלן התעלל מינית בבתו

אלן נגד פארו

Allen V. Farrow

באדיבות הוט 8

סדרה דוקומנטרית מטלטלת בת 4 חלקים שנוצרה על-ידי צמד הבמאים המועמדים לאוסקר קירבי דיק ואיימי זירינג, שעומדים מאחורי הסרט המדובר "מלחמה בלתי נראית", והופקה על-ידי היוצרת המועמדת ל"אמי" איימי הרדי (שעבדה ביחד עם דיק וזירינג על הסרט מעורר המחלוקת "The Hunting Ground").

סדרת הדוקו המרתקת בוחנת את הטענות שהושמעו כנגד וודי אלן על-ידי בתו דילן פארו בנוגע להתעללות המינית שעברה לכאורה כשהייתה בת שבע. הסדרה עוקבת אחר מאבקי המשמורת בין אלן לבת זוגו לשעבר מיה פארו ואירועי השנים שהתרחשו לאחר מכן.

באמצעות מסמכי בית משפט, ראיות משטרה, קטעי וידאו ביתיים והקלטות חשאיות של שיחות שהתקיימו בין פארו לבין אלן שטרם ראו אור, "אלן נגד פארו" שופכת אור חדש על הסיפור המתוקשר והשערורייתי. כמו כן, בסדרה משולבים ראיונות עומק בלעדיים בנושא עם מיה, דילן ורונאן פארו לצד עדים, מומחים, תובעים וחוקרים אשר רבים מהם מדברים בפומבי לראשונה.

באדיבות הוט 8

"אלן נגד פארו" מספקת מבט אינטימי לתוך חיי הזוגיות של פארו ואלן כאחד מהזוגות המובילים של הוליווד, שעשו שלושה עשר סרטים משפיעים יחד במשך עשור, אך גם לצדדים האפלים שהגיחו לצד ההצלחה האדירה. הסדרה בוחנת את  ההשפעות המשמעותיות של טראומה על חיי המשפחה ומשקפת כיצד גילויים פומביים על חייהם האישיים של אמנים יכולים להוביל להערכה מחודשת של עבודתם.

ימי שני, החל מה- 22.02, בשעה 22:00 ב- HOT8 וב- HOTVOD

שתפו את הפוסט!