19 במרץ 2024 8:26

"לשחרר את בריטני ספירס"

yes רכשה לשידור את סדרת הדוקו "הניו-יורק טיימס מציג"

במסגרתה יעלה בשבוע הבא הסרט המדובר שעורר סערה בעולם:

"לשחרר את בריטני ספירס"

הסרט יהיה זמין לצפייה החל מיום שלישי הקרוב, ה- 23.2, ב- yes VOD וב- STINGTV

וביום חמישי ה- 25.2, בשעה 22:00 בyes דוקו

באדיבות YES

 

הסרט הדוקומנטרי המדובר, "לשחרר את בריטני ספירס" בבימויה של סמנת'ה סטארק משודר כחלק מהסדרה "הניו יורק טיימס מציג",  הוא מעורר סערה ודיון בעולם ובעקבות עלייתו בתחילת החודש התרחשו מספר אירועים –  ג'סטין טימברלייק, בן-זוגה לשעבר, יצא בהתנצלות פומבית על יחסו אליה; בית-המשפט בוחן שוב את האפוטרופסות; בריטני הצהירה שהיא תפיק בעצמה סרט תעודה על קורותיה; בייבי גריי וטס בארקר, שתי הבנות שהתחילו את תנועת #FreeBritney שגדלה משמעותית אחרי שידור הסרט ישיקו סידרת הסכתים שתחקור ותלווה את המאבק המשפטי שלה; שורה של אמניות ואמנים הביעו תמיכה פומבית בבריטני, בהם מיילי סיירוס, שרה ג'סיקה פרקר, אוליביה ניוטון-ג'ון, בט מידלר, סם סמית, צ'ארלי פות', סנדרה ברנרד ועוד.

 

הסרט מספר את סיפורה של בריטני ספירס, 39, הזמרת הפופולארית שהפכה לחלק בלתי-נפרד מהתרבות האמריקאית, זאת במקביל לצלילה לפרשת האפוטרופסות: בשנת 2008, בהוראת בית-משפט, בריטני הוכפפה  לשליטתו המוחלטת של אביה – על חייה, על ממונה, ועל הקריירה שלה. בעקבות זאת התפתחה התנועה #FreeBritney, במסגרתה מעריציה הרבים של האמנית דורשים לשחררה מהאפוטרופוס שלה, שלטענתם הפך אותה לאסירה. הסרט חוקר את הפיכתה של בריטני מילדה מוכשרת מעיירה קטנה במיסיסיפי, לכוכבת פופ עולמית כבר בגיל 16. היא שברה שיאים רבים – מכרה 150 מיליון אלבומים, מה שהופך אותה לאחת האמניות הנמכרות בעולם; היתה במצעד הבילבורד למשך הזמן הארוך ביותר לאמן יחיד ועוד.

 

הסרט מדגיש גם את ה"טיפול" שזכתה לו מצלמי הפפראצי, שגזל כל בדל של פרטיות מחייה, ומתאר את התמוטטות הנפשית שעברה ב-2007, בעקבותיה מונה אביה, ג'יימי ספירס, איתו היו לה יחסים מורכבים, לאפוטרופוס שלה. בימים אלה ממשיך להתנהל המאבק המשפטי בעניין האפוטרופסות.

שתפו את הפוסט!