8 במאי 2024 4:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אניקה" ("Annika Bengtzon: Crime Reporter"), דרמת המתח

"Annika Bengtzon: Crime Reporter"

זוכת האוסקר השוודי מלין קרפין ("אוסלו, 31 באוגוסט") מובילה את ששת חלקי המותחן הבלשי, המתאר את קורותיה של עיתונאית אמביציוזית. הסדרה הסקנדינבית, שנרכשה לאחרונה על-ידי "Netflix", תעובד בקרוב לאדפטציה אמריקאית על-ידי רשת "ABC"

החל מה-19.3 ב-HOT VOD

 

"אניקה" ("Annika Bengtzon: Crime Reporter"), הדרמה המותחת של רשת "TV4" השוודית, מצטרפת לשורת תכני האיכות המיוצרים בארצות הסקנדינביות.

הסדרה, המשודרת בארצות-הברית תחת "Netflix", הופקה על-ידי חברת "Yellow Bird" והמפיקה ג'ני גילברטסון, מי שעומדים מאחורי טרילוגיית "מילניום" המצליחה של סטיג לרסון. דמותה של אניקה, שלה מעמד איקוני בשוודיה, נוצרה על-ידי הסופרת ליסה מרקלונד, הסופרת השוודית השנייה אי-פעם להגיע לראש טבלת רבי-המכר של ה"ניו יורק טיימס".

סדרת הספרים בהובלתה של אניקה, שכוללת שמונה ספרים רבי-מכר, יצאה ב-33 שפות ומכרה 15 מיליון עותקים ברחבי העולם. שני סרטים מצליחים הופקו בהשראתה טרם עלתה הסדרה. בינואר האחרון פורסם כי רשת "ABC" וחברת "Universal" יפיקו אדפטציה אמריקאית ל"אניקה" בשם "Exposed".

בהפקת הסדרה המושקעת מעורבים כמה מהכישרונות הגדולים ביותר בשוודיה. זוכת האוסקר השוודי מלין קרפין ("אוסלו, 31 באוגוסט") מובילה את צוות השחקנים, כשלצדה המועמד לפרס האוסקר האירופי ביורן קיילמן ("פעם בחיים") וליף אנדרה ("סיפורים מהמטבח"). פיטר פלינת', הבמאי השוודי שיצר את סרטי "ארן", ביים את פרקי הבכורה והסיום של "אניקה", הכוללת שישה פרקים, שכל אחד מהם מהווה סרט באורך מלא.

העלילה עוקבת אחר אניקה בנגצון (קרפין), עיתונאית חוקרת מסורה ולא מתפשרת. חסרת פחד בחיפושה אחר האמת, אניקה לא חוששת לעמוד מול האתגרים הגדולים ביותר, בין אם מדובר בחקירת מועדון חשפנות, טרוריסטיים או סוחרי סמים. האינסטינקטים העיתונאיים שלה מביאים אותה לעיתים לסיטואציות מסוכנות, אך יחד עם זאת מאפשרים לה להציץ אל לבו של כל פשע. אך נדמה שהקושי הגדול ביותר שלה טמון בניסיונה להשיג איזון בין הקריירה הסוערת שלה ובין חיי הנישואים שלה והיותה אם לשניים.

לצדה של קרפין, מככבים בסדרה ביורן קיילמן, ליף אנדרה, אריק ג'והנסון ("שטוקהולם בוגי"), פליקס אנגסטרום ("סוונסון סוונסון"), ריצ'רד אולפסטר ("דארלינג") וזוכת האוסקר השוודי קאג'סה ארנסט ("Masjävlar").

החל מה-31.3, יום רביעי, בחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!