26 באפריל 2024 7:04
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"גדולה מהחיים" ("Drop Dead Diva"), הדרמה הקומית עונה חמישית בהוט

העונה החמישית של הדרמה הקומית האהובה

"גדולה מהחיים"- החל מה-5.10 ב-HOT3 וב-HOT VOD

 

2 מיליון איש צפו בעונתה החמישית של הסדרה המרעננת והנוגעת ללב, אחת מהסדרות המצליחות בכבלים האמריקאיים, שחודשה לעונה נוספת ושישית על-ידי רשת "Lifetime"

 Drop Dead Diva 5

"גדולה מהחיים" ("Drop Dead Diva"), הדרמה הקומית של רשת הכבלים האמריקאית "Lifetime" וחברת "Sony", נוצרה על-ידי ג'וש ברמן ("CSI לאס וגאס") וצמד המפיקים ניל מרון וקרייג זדן ("שיקגו").

 

2 מיליון איש צפו בממוצע בעונה החמישית, שנתוני הצפייה הגבוהים שלה מיצבו אותה ברשימת 50 סדרות הכבלים הנצפות ביותר בארצות-הברית, והבטיחו את חידושה לעונה נוספת. לאחרונה הסתיימה בארצות-הברית עונתה השישית והאחרונה של הסדרה.

 

בפתיחת העונה החדשה, ג'יין (ברוק אליוט) מחפשת נואשות את אוון (לקס מדלין, "סאות'לנד"), הארוס שלה שעקבותיו נעלמו לאחר שחזה בה מתנשקת עם גרייסון (ג'קסון הארסט, "עץ החיים") רגעים לפני חתונתם. בעוד שג'יין ואוון מתמודדים עם המשבר שלהם, חבריהם גם נאלצים להתעמת עם דילמות בחייהם. קים (קייט לוורינג) חושפת את הריונה בפני העובדים, סטייסי (אפריל בוולבי, "שני גברים וחצי") שוקלת את צעדיה בעולם העסקים וגרייסון ממשיך להיאבק ברגשותיו לג'יין. בינתיים, ג'יין – בעזרת המלאך השומר החדש שלה, פול (ג'סטין דיליי, "90210") – מגלה שג'יין הישנה שבה לעולם. וכעת, כשג'יין החדשה וג'יין הישנה קיימות, השתיים סוף כל סוף ייפגשו, באחד מהרגעים המצופים ביותר בתולדות הסדרה.

 

"גדולה מהחיים" עוקבת אחר הרפתקאותיה של דב (ברוק ד'אורסיי, "שני גברים וחצי"), דוגמנית שטחית שעוברת תאונת דרכים קשה ומוצאת את מותה, רק כדי לקום לתחייה בדמותה של ג'יין בינגהאם, עורכת-דין מבריקה ובעלת עודף משקל. דב, המזועזעת מהצורה העגלגלה בה נלכדה, מגלה עם הזמן עוד על דמותה החדשה, והאופן שבו חיה בצלם של הקולגות הנאים שלה, כשבמקביל היא מתמרנת בין התיקים המשפטיים שלה. כעת, כשהגורל – עם קצת התערבות אלוהית – עשה את שלו, שתי האישיויות נאלצות ללמוד להתקיים יחד בגופה של ג'יין, בקרב אימתני בין חוכמה למראה.

 

לצדה של ברוק אליוט, מככבים בסדרה הקומיקאית מרגרט צ'ו, ג'קסון הארסט, אפריל בוולבי, לקס מדלין, ג'סטין דיליי וקייט לוורינג. לתפקידי אורח מגיחים מגישת הטלוויזיה ננסי גרייס, הקומיקאית סנדרה ברנרד, ג'ליל ווייט ("אריזה משפחתית"), המועמדת ל"אמי" שרון לורנס ("NYPD Blue"), ריקו איילסוורת' ("24"), פרי גילפין ("פרייז'ר"), טרוור דונובן ("90210"), זוכה ה"אמי" מייקל אי. נייט ("כל ילדיי"), זוכת ה"טוני" פיית' פרינס ("דייב"), דאג סאוואנט ("מלרוז פלייס"), וואלאס לנגהאם ("CSI"), לי טרגסן ("אוז"), המועמד ל"אמי" ג'ון רצנברגר ("חופשי על הבר") והמועמדת ל"אמי" איילינה דאגלס ("עמוק באדמה").

 

החל מה-5.10, ימי ראשון, בשעה 21:30, ב-HOT3

שתפו את הפוסט!