27 באפריל 2024 0:25
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הארמון הבריטי והעיתונות | The Palace & the Press

 

בכורה: פרק 1 (על הנסיכה דיאנה) ישודר ביום שני 31.8 בשעה 21:00

ב-yes דוקו, ב-yesVOD וב-STINGTV. שאר פרקי הסדרה ישודרו בהמשך.

כל האמת מאחורי כותרות העיתונים המפורסמות על בית המלוכה הבריטי בסדרה חדשה.

למשפחת המלוכה ולעיתונות הצהובה היו מאז ומתמיד יחסים מורכבים. לפעמים הם חברים ולפעמים אויבים. הסדרה החדשה, בת 4 הפרקים, מביאה אל המסך את מאחורי הקלעים של היחסים המרתקים הללו.

אז כיצד העורכים והכותבים השיגו את הסקופים המלכותיים ואת הכותרות האייקוניות בעמודים הראשיים ואיך עצם היצירה של כותרות אלו הצליחה לעצב בכל פעם מחדש את היחס של הציבור כלפי בית המלוכה?

(4X46 דק', אנגליה, 2020)

באדיבות יס דוקו ,yes דוקו  ,The Palace & the Press
באדיבות יס דוקו ,yes דוקו ,The Palace & the Press

 

LONDON, UNITED KINGDOM – JULY 1O: Meghan, Duchess of Sussex, Prince Harry, Duke of Sussex, Prince William, Duke of Cambridge and Catherine, Duchess of Cambridge stand on the balcony of Buckingham Palace to view a flypast to mark the centenary of the Royal Air Force (RAF) on July 10, 2018 in London, England. (Photo by Anwar Hussein/WireImage)

 

 

 

פרקי הסדרה:

פרק 1: הנסיכה דיאנה: פרק הפתיחה מביא את סיפור היחסים המסובכים של התקשורת עם "נסיכת הלבבות". אייקון בלתי נשכח, אישה שהחיים שלה האישיים שלה נפרשו לאורך שני עשורים על גבי העמודים הראשיים של העיתונות עד שהסתיימו בטרגדיה גדולה.

באדיבות יס דוקו ,yes דוקו  ,
באדיבות יס דוקו ,yes דוקו ,

פרק 2: הכל נלקח בחשבון: הפרק יחשוף איך בני המלוכה הפכו למטרה ע"י הצהובונים. לצד רגעים בהם איפשר בית המלוכה לתקשורת לחדור לחדרי חדרים, היו גם לא מעט רגעים בהם הם ניצלו את הזכויות שלהם לרעה – ואז התקשורת ידעה מיד לחשוף זאת בפני הציבור.

פרק 3: הדור הצעיר תחת אש: הפרק עוסק בבני המלוכה הצעירים, ויליאם והארי, בנות זוגן וילדיהם, שגדלים בצורה מודעת יותר לתקשורת. הדור הצעיר שמכיר טוב יותר את עולם המדיה ההפכפך ואת השפעת הרשתות החברתיות, דור שמנסה להקדים תמיד בצעד אחד את התקשורת המסורתית ואת הצהובונים, יודע לאזן בין הדמות הציבורית ולרוב מצליח לגרום לצהובונים לפרסם את מה שהם רוצים. אך גם כאן מדובר בצעירים שנאבקים כל הזמן ולא תמיד מצליחים להישאר בשליטה.

פרק 4: בני המלוכה מתנהגים רע: הפרק עוסק באירועים שונים שהתחוללו לאורך השנים, בהם עמדה על הפרק ההתנהגות הפחות הולמת את בית המלוכה.

שתפו את הפוסט!