27 באפריל 2024 1:01
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את דיירי האח הגדול עונה 5

דיירי העונה החמישית

בנות:

טהוניה רובל, בת 25 מבית שמש, רווקה. דוגמנית ומזכירה במשרד עו"ד. נולדה באתיופיה ועלתה לישראל עם משפחתה כשהייתה בת שנתיים- הישר לשכונת קרוואנים. לטהוניה 11 אחים ואחיות. היא רואה עצמה כשליחה של המודעות לשוויון של העדה האתיופית בארץ. טהוניה זכתה במקום הראשון בתחרות סופר מודל הישראלית וייצגה את ישראל בתחרות סופר מודל העולמית. היא רוצה ללמוד משפטים ולהתברג בפוליטיקה. היא חולמת להיות ח"כית ואף עבדה במטה הבחירות של שאול מופז.

פאולינה אלברשטיין, בת 28, מת"א, רווקה. דוגמנית בין לאומית. נולדה בסנט פטרסבורג ועלתה לארץ עם הוריה בגיל 5. בנערותה הוריה חזרו לרוסיה והיא עברה לבדה לתל אביב. פאולינה חזרה לאחרונה לארץ לאחר שהות של 7 שנים בקייפטאון ובלונדון, שם עבדה כדוגמנית ולמדה ריפוי בתזונה. היא מכונה בפי מכריה "פאו פאו", אוהבת לקרוא כמה ספרים במקביל, לרקוד לבד בבית ולפעמים היא עושה מדיטציה לפני השינה. פאולינה היתה לאחרונה בת זוגו של עופר שכטר, אך כיום היא אינה בזוגיות.

ענת צאיג, בת 39 מת"א. רווקה, מורה פרטית לעברית. ענת למדה תסריטאות וזו אהבתה הגדולה, אך היא הפסיקה לכתוב כשאימה נפטרה מסרטן לפני כשש שנים. היא הייתה מאוד קשורה לאימה ומותה הותיר חלל עצום בליבה. היא לסבית ורווקה כבר שלוש שנים. ענת היא טיפוס עצמאי ולא אוהבת לעבוד תחת בוסים. היא אדם פתוח וליברלי שמתנגד להשפלה של חלשים. לענת יש כלב בשם טוטו שנולד ביום שבו נפטרה אימה והיא מאוד קשורה אליו והולכת איתו לכל מקום. היא נאלצה להיפרד ממנו עם כניסתה לבית.

לבנה "זוהרים" גוגמן, בת 29 מת"א, רווקה. לבנה מוכרת בכינוייה – "לבנה זוהרים", על שם העסק שלה, חנות של גימיקים ואטרקציות לאירועים. את הבאסטה הראשונה שלה היא פתחה כבר בגיל 5 בטיילת בת ים. הנושא של שיקום נוער מאוד קרוב לליבה- היא תורמת ומתנדבת, ורוצה להעביר מסר לילדים ולנוער במשבר, שאפשר לחיות אחרת. לבנה לסבית גאה. היא חובבת סנוקר, דיג ורכיבה על סוסים ויחד עם זאת היא מכורה לסדרות כמו "הלב" ו"נילס הולגרסן". היא אובססיבית לסדר וניקיון וישנה רק 3 שעות בלילה.

ד"ר שלי ורוד, בת 35 מלוס אנג'לס. רווקה, סקסולוגית, שחקנית וסטודנטית לתואר שלישי בתרפיה לנישואים ומשפחה. שלי נולדה וגדלה ברמת השרון. אביה מפיק סרטים בבולגריה, שעזב את הארץ בילדותה. ב-12 השנים האחרונות, היא מחלקת זמנה בין לוס אנג'לס, בולגריה וישראל. היא שיחקה בתפקיד קטן בסרט אמריקאי עם דין קיין (סופרמן). כמו כן, השתתפה בסדרת טלוויזיה טורקית. היא הייתה נשואה לאינדיאני במשך כארבע שנים. הוא אפילו התגייר בשבילה. היא חולמת להיות ד"ר רות הבאה, והייעוד שלה הוא לעשות מהפכה בעולם הסקסולוגיה.

דורין סגול, בת 32 מבת ים, נשואה + 3. מעצבת אופנה ובעלת עסק עיצוב חליפות לחתנים.

דורין בנתה את העסק שלה ושל בעלה מאפס. היא מוכרת את העיצובים שלה רק לקהל יוקרתי ולחנויות בחו"ל וחלומה להיות כמו דולצ'ה & גבאנה. דורין לא מנקה, לא מבשלת ולא שוטפת כלים. היא אוהבת בילויים ובכל יום היא אוכלת ארוחת בוקר בבית קפה. היא מכורה לבייביליס, שונאת שנוגעים לה בשיער ושמעשנים לידה.

דנה רן, בת 40 מקרית טבעון, גרושה + 5 ילדים. מנהלת חשבונות. דנה הייתה בצעירותה אושיה תל אביבית וברמנית נהנתנית. היא חזרה בתשובה לפני 17 שנים ומאז היא דתייה אדוקה שמעריצה את הרבי נחמן מברסלב. דנה הייתה נשואה למוסיקאי החרדי עדי רן והיא גרושה טרייה מזה שנה. היא בעצמה זמרת מחוננת ומנגנת על גיטרה. היא לא משקיעה זמן בעצמה, לא מסתכלת במראה, ויש לה זוג נעליים אחד שהיא נועלת גם בקיץ וגם בחורף.

מירי חן, בת 48 מחיפה. גרושה +2 , מפיקה ומנחה תחרויות שירה לילדים.  מירי נולדה בפריז, עלתה לארץ בגיל 5 וגדלה בקריית מוצקין. בעברה הייתה מגישת חדשות בכבלים. היא עוסקת כמעט כל חייה במוסיקה ומנגנת על אקורדיון, גיטרה, פסנתר ואורגן. היא הייתה מסורבת גט במשך 14 שנים ונאבקה על העברת תיקון לחוק יחסי ממון, שמגן על נשים שמתגרשות. מירי הצליחה להעביר את התקדים המשפטי והתיקון לחוק והיא גרושה באופן רשמי רק שנה.

קרין בן גלים, בת 23 מת"א. סטודנטית לאדריכלות ומעצבת בגדים. עד לפני 3 שנים התגוררה בעיר הולדתה קריית ביאליק. היא מעידה על עצמה כ"סלב של הקריות". היא מעריצה אביה, קבלן עמיד ובעלים של קאנטרי קלאב. היא סטודנטית מצטיינת במכללה לעיצוב, מכורה למניקור פדיקור, מספרות, מכוני יופי ומכוני שיזוף. המוטו שלמדה מאביה הוא "עדיף לבכות במרצדס ולא בסובארו".

בנים:

רוני וגילי מיילי – אב ובן. רוני, בן 66 נשוי + 3 וסב ל-10 בעל מפעל לייצור שלטים אלקטרוניים ופרסום, מפרדס כץ. הכינוי של רוני הוא "רונאסיס"- כי הוא אוהב לשיר ביוונית ומנגן בבוזוקי. חקיין, בדרן וראש שבט המיילים. נשוי מזה 40 שנה לרותי. אחד מבניו הוא אורן הקטן, אמן הטלפתיה הנודע. גילי, בן 37, נשוי + 2, גרפיקאי ומנהל ייצור, מפתח תקווה. הוא מספר שירש את כשרון החיקוי מאביו. גילי אומר שהוא "רוני מיילי המשודרג". רוני טוען שהם בדיוק אותו דבר, רק הגיל שונה.

אבי (לד זפלין) לוי, בן 56 מטבריה. אינסטלטור. נשוי +2. אהבת חייו היא מיכל אשתו איתה הוא מגיל 17. אהבת חייו השנייה היא להקת לד זפלין. הוא אפילו הוסיף את שם הלהקה בתעודת הזהות. אבי מומחה לטריוויה של המוסיקה של הסיקסטיז, בספרות ובקולנוע, הוא אוהב לקרוא ספרים של ניטשה ופרויד ולומד קבלה. הוא מאוד קשור לקהילה, מתנדב בכלא צלמון ועם נרקומנים אחרי גמילה.

דור דמרי, בן 23 מפ"ת. רווק, מדריך גלישה ומתווך, הנדסאי מחשבים בהכשרתו.  דור שואף להקים שיטה משלו ללימוד גלישה וקואוצ'ינג. מלבד גלישה, הוא גם מתעסק באקרובטיקה ובהתעמלות קרקע. דור הוא צ'ארמר, נשים רבות מתחילות איתו והוא מעדיף נשים מבוגרות ממנו. הקשר הארוך ביותר שלו נמשך חצי שנה, עם בחורה שהייתה מבוגרת ממנו ב-11 שנים.

 

לאון שוובסקי, בן 27  מרמת גן. רווק, מנהל חנות בגדים. לאון עלה לארץ מרוסיה בגיל 5 יחד עם אימו והתיישב בכרמיאל. הוא בן יחיד לאימו ומאוד קשור אליה. הוא מעיד על עצמו שיש לו מתת אל- כישרון לכבוש את בנות המין השני. הוא חובב מותגי יוקרה, איש מכירות מעולה ורוצה לעסוק בנדל"ן. כבר בגיל שמונה הוא החל לעסוק במכירות כשעבר מבית לבית ומכר ביצים.

בני גולדשטיין, בן 35 מאשקלון. גרוש+ 3. ממציא פטנטים ומשחקי לוח, מתווך דירות. במערכת הבחירות האחרונה ייסד יחד עם אחיו את מפלגת כלכלה (שלא עברה את אחוז החסימה). בני  חי שנים רבות בארה"ב ומחובר למנטאליות האמריקאית. הוא עדיין חולם להיות ח"כ, ועד אז הוא עסוק בפיתוח המצאות. יש לו תעודת רב והוא סופר סת"ם בהכשרתו. לדבריו תחביבים הם חייו, וחייו הם תחביב אחד גדול. הוא אוהב להירגע עם פאזל או לגו, ולפעמים גם סורג. הוא מת על פארקי שעשועים, "דורה" ומיילי סיירוס.

דני רייכנטל, בן 45 מת"א. גרוש+1. מלחין, מפיק ומעבד מוזיקלי. דני היה נשוי שבע שנים, וכשהתגרש התחיל לדבריו לחיות את החיים. הוא נהנתן, אוכל רק בחוץ, ומוקף נשים. הוא לא רוצה מערכות יחסים עם מעורבות רגשית, כי זה לא נראה לו הגיוני לחיות רק עם אישה אחת במשך כל החיים. הוא יליד ת"א  וגדל לתוך התעשייה המוזיקלית. הוא מנגן כמעט כל חייו, למד ברימון במחזור של ערן צור, יובל מסנר, אתי אנקרי ואלונה דניאל. הוא הלחין פרסומות, תכניות טלוויזיה וסרטי קולנוע מוכרים ואהובים.

יניב אויזרץ, בן 32, מחיפה. רווק, מהנדס תוכנה בחברת היי טק ובעל תואר ראשון בפיזיקה. יניב משוגע על חתולים. כרגע הוא מגדל 9 וחלומו הוא להקים קומפלקס גדול שבו אנשים יטפלו בחתולי רחוב. הוא חובב מדע בדיוני, מבוכים ודרקונים וקומיקס. הוא מוציא את רוב כספו על קומיקס, ויש לו אוסף ששווה אלפי שקלים. הוא היה דתי אך הסיר את הכיפה בגיל 26.

אהרון (ביז'ו) צאצאשווילי בן 36, מקרית חיים. נשוי +1, מפיק חתונות. אהרון, גרוזיני גאה, מכונה ביז'ו- כינוי בגרוזינית המקביל ל"גבר גבר" בעברית. הוא גבר מטופח, ונועל רק מגפיים מעור קרוקודיל- גם בקיץ.  הוא מפיק כעשר עד עשרים חתונות בשבוע ועובד שעות רבות. ביז'ו חולם להיות ח"כ. בנו הראשון נולד לפני כחודשיים והפך את ביז'ו לאב גאה ודואג.

צילום רועי ברקוביץ

הולכת להיות עונה מענינת אל תחמיצו אף פרק או התחברו לערוץ 20 בוורידים

שתפו את הפוסט!