3 במאי 2024 3:59
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זה עתה צפיתי בטרום בכורה של הסרט "צבי אומר- שיסל ואיינשטיין"

זה עתה צפיתי בטרום בכורה של הסרט "צבי אומר- שיסל ואיינשטיין"

חתיכת היסטוריה מלאת דאחקות וצחוקים מהתקופה של שבלול ומציצים ובכלל מכל התקופה ההיא וברקע לא ניתן להתעלם מפטירטו לאחרונה של שיסל שבעיקבותו  הליטו בני המשפחה לאסוף את החומרים ןלחתת לנו הזדמנות נדירה לחזור בזמן לאחור. ענק!

צבי אומר- שיסל ואיינשטיין

סרטו האחרון של הבמאי, המפיק והשחקן צבי שיסל: באמצעות חומרים שמעולם לא נראו בעבר, הכוללים סרטים ביתיים, חומרי ארכיון, מאחורי הקלעים ועוד, מספר שיסל לראשונה, בדרכו המיוחדת, את הסיפור שלו מהילדות בת״א על גדות הירקון והשירות בלהקת חיל השריון, דרך ההיכרות וההיווצרות של חבורת לול, הקמתה של חברת ההפקות "הגר". על שנים רבות של יצירה משותפת מלאות באהבה וחברות עמוקה עם אריק איינשטיין, ועד האבל והצער על מותו הפתאומי והכואב של איינשטיין.

בגיל 22, עם אפס ניסיון ובלי פחד, הוא הפיק והיה שותף יצירתי ליצירות שנחשבות היום לאבני יסוד בתרבות הישראלית. עם חזרתו לישראל ב- 1987, לאחר 7 שנים בארה"ב, שיסל ואריק שותפים לגל נוסף של יצירה משותפת ובאותן שנים שיסל לוקח מצלמה ביתית ויחד עם חברו הטוב ביותר, אריק איינשטיין, הם נזכרים, צוחקים ומשתפים את התובנות והמחשבות שהביאו השנים וכן את השינויים סביבם בתל-אביב ובישראל. כשבועיים לאחר שסיים לספר את סיפורו ולערוך ביחד עם נועה את הראף קאט לסרט, שיסל הלך לעולמו במפתיע.

ישראל 2022

בימוי: צבי ונועה שיסל

עורכת ותסריט: נועה שיסל

מפיקים: דוד שיסל, בני מנשה, ארז בן הרוש, אורן רוגובין

הפקה:  no drama studio  והאחים רוגובין

ראשון, 29.05, בשעה 21:00 ב-HOT8 וב-HOTVOD

 

שתפו את הפוסט!