26 באפריל 2024 12:07
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מייק ומולי" ("Mike & Molly"), הסיטקום המצליח של רשת "CBS" וחברת "Warner Bros", עונה חדשה

הקומדיה ה-6 הכי מצליחה בארצות-הברית חוזרת

11.86 מיליון צופים בפרק בכורת העונה הרביעית

 Mike & Molly

 

העונה החדשה של "מייק ומולי", בכיכובה של מליסה מקארת'י- החל מה-21.5 ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

 

זוכות האוסקר סוזן סרנדון וקת'י בייטס מתארחות בעונתה הרביעית של קומדיית הלהיט זוכת פרס ה"אמי", בכיכובם של בילי גרדל והמועמדת לאוסקר מליסה מקארת'י, שחודשה לאחרונה לעונה נוספת וחמישית

 

"מייק ומולי" ("Mike & Molly"), הסיטקום המצליח של רשת "CBS" וחברת "Warner Bros", נוצר על-ידי המועמד ל"אמי" אלן היגינס ("מלקולם באמצע") וצ'אק לורי ("שני גברים וחצי", "דארמה וגרג").

 

הקומדיה הרומנטית, בכיכובה של מליסה מקארת'י ("מסיבת רווקות", "עצבניות אש") והקומיקאי בילי גרדל (בקרוב ב"ג'רזי בויז" של קלינט איסטווד), גרפה את פרס ה"אמי" לפני שנתיים (עבור משחקה של מקארת'י), והייתה מועמדת השנה לפרס "אמי" נוסף. 11.86 מיליון איש צפו בפרק בכורת העונה הרביעית, שהציבה את הסדרה ברשימת 10 הקומדיות הנצפות ביותר ו-35 הסדרות המצליחות בארה"ב. בעקבות הצלחתה, חודשה הסדרה במרץ האחרון לעונה חמישית.

 

אחת מהסיבות להצלחתה האדירה של "מייק ומולי" היא נסיקתה של מקארת'י. מקארת'י, שהייתה מועמדת לפרס האוסקר על הסרט המדובר "מסיבת רווקות", כיכבה השנה בשוברי קופות כמו "הכל יחסים", "חשבון משותף", "הנגאובר 3" ו"עצבניות אש", ובשנה הקרובה צפויה להוביל חמישה סרטים נוספים. היא נבחרה לאחת מ-50 האנשים המצחיקים על-פי ה"רולינג סטון" ו-100 הסלבריטאים המשפיעים של "פורבס", ונמצאת ברשימת השחקניות המרוויחות בטלוויזיה, עם הכנסות של 6 מיליון דולר לעונה.

 

שתיים מהשחקניות המוערכות בעולם, זוכות האוסקר סוזן סרנדון וקת'י בייטס, משתתפות בתפקידי אורח במהלך העונה החדשה. סרנדון מגלמת את ג'יי. סי סמול, אייקון ספרות שמעניקה למולי (מקארת'י) שיעור כתיבה שלעולם לא תשכח, ובייטס מגלמת את קיי מקינון, חברתה הטובה ביותר של פגי (זוכת ה"טוני" רונדי ריד), חמותה של מולי, שיוצרת חיכוכים בין מולי ופגי. מלבדן, מתארחים העונה ג'ון מייקל היגינס ("יס מן"), זוכה ה"אמי" בריאן באומגרטנר ("המשרד"), זוכה ה"אמי" כריסטיאן קלמנסון ("אפולו 13"), גארי אנתוני וויליאמס ("בוסטון ליגל") ומאת'ר זיקל ("אני אוהב אותך, אחי").

 

אחרי שצפינו במייק ומולי מוצאים אחד את השנייה, מוצאים אהבה ומוצאים את המתכון לחיי נישואים נוחים, העונה החדשה מציגה כיצד מולי, בתמיכתו של בעלה מייק (גרדל) ומשפחתה, עוזבת את עבודתה כמורה ויוצאת למסע על מנת להגשים את חלומה להיות סופרת. בעונה עמוסה והפתעות, מייק, חבריו ובני המשפחה זוכים לראות את מולי כפי שהיא באמת יכולה להיות. במקביל, הזוג ממשיך לחקור את מערכת היחסים שלהם, את בני המשפחה והחברים שלהם, ואת העולם המשוגע שסובב אותם.

 

"מייק ומולי" היא סיפור אהבה של שני אנשים ממעמד הפועלים של שיקגו, רגילים אך יוצאים מן הכלל, שהכירו במפתיע בקבוצת תמיכה לאכלנים אנונימיים – השוטר החביב מייק ביגס והמורה לשעבר מולי פלין. היכולת לצחוק על החיים היא חלק מהמנגנון של מולי, שמתגוררת עם אחותה הבליינית ויקטוריה (קתי מיקסון, "על הפנים"), ואמה המתחכמת והלא יציבה ג'ויס (זוכת ה"אמי" וה"טוני" סווזי קורץ, "שקרן שקרן", "יחסים מסוכנים"). לחלוק את הדירה המאוכלסת יתר על המידה נעשית משימה מאתגרת עבור מייק, שרק לאחרונה נישא למולי ומרגיש קצת יותר מדי קרוב למשפחתה. הוא פונה לעיתים קרובות לעזרתם של שותפו השנון לעבודה קארל (רינו ווילסון, "קראנק"), שמתגורר עם סבתו (קליאו קינג, "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס"), וכן המלצר הפיקח סמואל (ניאמבי ניאמבי). בין וינס (לואיס מוסטילו), בן-זוגה לפרקים של ג'ויס, פגי, אמו חמומת המוח של מייק, ושאר הטיפוסים הדעתניים שמקיפים אותם, מייק ומולי מנסים למצוא חלקה קטנה של אושר.

 

לצדם של גרדל ומקארת'י, מככבים בסדרה סווזי קורץ, רינו ווילסון, קתי מיקסון, ניאמבי ניאמבי, קליאו קינג, לואיס מוסטילו, רונדי ריד ודיוויד אנתוני היגינס ("אלן").

 

החל מה-21.5, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!