27 באפריל 2024 1:48
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מינדי" ("The Mindy Project"), הסדרה הקומית המדוברת

 

העונה החדשה של "מינדי", הקומדיה האהובה של מינדי קיילינג- החל מה-13.2 ב-HOT3 וב-HOT VOD

המועמד לאוסקר ג'יימס פרנקו מצטרף לפרקי בכורת העונה השנייה של הקומדיה המוערכת של רשת "Fox", המשודרת בימים אלה בארה"ב. הסיטקום המרענן, זוכה פרס המבקרים לסדרה החדשה הטובה ביותר, עוקב אחר חייה המקצועיים והאישיים של מיילדת ממנהטן

"מינדי" ("The Mindy Project"), הסדרה הקומית המדוברת של רשת "Fox" וחברת "Universal", נוצרה על-ידי מינדי קיילינג, שמתפקדת ככותבת, המפיקה והכוכבת הראשית של הסדרה.

אל קיילינג חברו ביצירת הסדרה זוכה שני פרסי ה"אמי" הווארד קליין ("המשרד"), זוכה ה"אמי" מאט וורברטון ("משפחת סימפסון") וזוכה חמישה פרסי ה"אמי" ג'ק ברדיט ("רוק 30"). בעונת הבכורה שלה, המבקרים האמריקאים הכתירו את "מינדי" לקומדיה הטובה ביותר של עונת הסתיו, והיא גרפה את פרס המבקרים לסדרה החדשה הטובה ביותר. בעקבות הצלחתה, חודשה הסדרה במרץ האחרון לעונה שנייה, המשודרת בימים אלה בארצות-הברית. באתר התוכן הנחשב "Buzzfeed" נכתב על העונה החדשה שהיא "לא רק פוגעת בכל המטרות שלה, היא מתעלה עליהן ומספקת הנאה נדירה. מקסימה, זורחת, חדה ובאמת מצוינת. "מינדי" מושלמת, ומביאה את המיטב שלה מדי שבוע".

נדמה שזו הייתה השנה של קיילינג, מי שפרצה לפני עשור כשחקנית ותסריטאית בסיטקום המצליח וזוכה הפרסים "המשרד" (עליו הייתה מועמדת לפרס ה"אמי"), הוציאה ספר זיכרונות רב-מכר, וכיכבה בסרטים "בתול בן 40", "עד החתונה זה יעבור" ו"קשר לא מחייב". בשנה החולפת היא כיכבה בסרט הקאלט "הסוף", עיטרה את השער של "Elle", ובקרוב ייצא לאור ספרה השני. היא נכללה ברשימת 100 האנשים החשובים בעולם לשנת 2013 של המגזין היוקרתי "Time", "רולינג סטון" שילבו אותה בדירוג 50 האנשים המצחיקים ביותר, ודיאן סוייר הכתירה אותה, בכתבת פרופיל מיוחדת, ל'איט גירל החדשה של אמריקה'.

המועמד לאוסקר וזוכה "גלובוס הזהב" ג'יימס פרנקו מככב בתפקיד אורח מיוחד בתחילת העונה החדשה, ומלבדו מציגה העונה רשימה מכובדת של שחקני אורח, ביניהם המועמד ל"אמי" בן פלדמן ("מד מן"), טימותי אוליפנט ("צדק פרטי"), זוכת "גלובוס הזהב" ג'נה אלפמן ("דארמה וגרג"), המועמדת לאוסקר קלואי סביני ("בנים אינם בוכים"), זוכה ה"אמי" ביל היידר ("סאטרדיי נייט לייב"), זוכת ה"אמי" אנה גאן ("שובר שורות"), אלי קמפר ("המשרד") ואושיות הריאליטי קריס האמפריס וקנדרה ווילקינסון.

אדם פאלי ("רשימה לביצוע", "הכל לטובה") מצטרף בעונה השנייה לצוות השחקנים, בדמותו של ד"ר פיטר פרנטיס, גניקולוג מיילד שנראה כי לא התבגר מאז ימי הקולג', ומצטרף למרפאת הנשים של מינדי (קיילינג). בפתיחת העונה החדשה, מינדי ובן-זוגה קייסי (אנדרה הולם, "עובדים מצטיינים") מתאקלמים לחייהם החדשים בהאיטי, לשם העתיקו את מקומם לטובת משימה התנדבותית, אך התקופה האידילית שלהם נקטעת כשלפתע מינדי חולה ונאלצת לטוס חזרה לניו-יורק.

הסדרה עוקבת אחר מינדי להירי, אישה נוירוטית וחסרת סבלנות, אך רומנטיקנית חסרת תקנה, שנחושה למצוא את הבחור המושלם, הלוק המנצח והגישה הנכונה לחיים. לצד חייה האישיים הקדחתניים, מינדי היא גניקולוגית ומיילדת מוכשרת, שחולקת קליניקה עם מספר נוסף של רופאים, שלא הופכים את חייה לקלים יותר, בראשם דני קסטלנו (כריס מסינה, "ויקי כריסטינה ברצלונה", "ארגו"), רופא תחרותי, חמום-מוח ומאצ'ואיסט, שנוטה לבקר אותה על כל דבר, מחיי האהבה הצולעים ועד חוסר המקצועיות שלה.

לצדה של קיילינג, שזכתה להכרה בין-השאר בזכות היותה השחקנית המזרח-אסייתית הראשונה להוביל סדרה אמריקאית, מככבים בסדרה כריס מסינה, אד וויקס, אייק ברינהולץ ("על הפנים"), זואי ג'רמן, בת' גראנט ("ארץ קשוחה"), קסושה רוקואמור ("פרשס") ואדם פאלי. שחקנים אורחים נוספים שמשתתפים במהלך העונה הם ג'וש פק ("שחר אדום"), אלן דייל ("נערה עם קעקוע דרקון"), לארנז טייט ("ריי"), מיסי פייל ("הארטיסט"), המועמד ל"אמי" דן הדיה ("החשוד המיידי") ומקס מינגלה ("הרשת החברתית").

החל מה-13.2, ימי חמישי, בשעה 21:30, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!