27 באפריל 2024 7:02
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"נאשוויל" ("Nashville"), עונה שלישית בהוט

העונה השלישית של הדרמה המוזיקלית המצליחה "נאשוויל"-

החל מה-5.2 ב-HOT3 ו-HOT VOD

 

מעל ל-8 מיליון איש צפו בפרק בכורת העונה החדשה של הדרמה האהובה של רשת "ABC", מהיוצרת זוכת האוסקר קאלי קורי, שכלל לראשונה בתולדות הטלוויזיה הופעות חיות של המשתתפים. אחת מהזמרות המצליחות בארה"ב, זוכת ה"גראמי" קארי אנדרווד, מגיעה להופעת אורח העונה

 

"נאשוויל" ("Nashville"), הדרמה הפופולארית של רשת "ABC" וחברת "Lionsgate", היא אחת מההצלחות הטלוויזיוניות הגדולות של השנים האחרונות, וממשיכה לסחוף בעונתה השלישית (שמשודרת בימים אלה בארה"ב) את מצעדי הלהיטים ומיליוני מעריצים ברחבי העולם.

 Nashville 3

את הסדרה יוצרת קאלי קורי, שגרפה פרסי אוסקר ו"גלובוס הזהב" על יצירת "תלמה ולואיז", כשלצדה די ג'ונסון ("ER"). מי שמובילות את צוות השחקנים הן קוני בריטון ("אורות ליל שישי", "אימה אמריקאית"), שהייתה מועמדת לארבעה פרסי "אמי" ופרס "גלובוס הזהב", והיידן פנטייר ("גיבורים", "צעקה 4"), זוכת שלושה פרסי "Teen's Choice", שהייתה מועמדת לשני פרסי "גלובוס הזהב" על תפקידה בסדרה. הריונה המתוקשר של פנטייר (מהמתאגרף אלוף העולם ולדימיר קליצ'קו), השתלב בעלילת העונה השלישית.

 

עם עלייתה, "נאשוויל" הייתה להשקה הכי נצפית של העונה, וזכתה לשבחים יוצאי דופן מהמבקרים (ששישה מהם העניקו לה את הציון 100) ומועמדויות לשני פרסי "גלובוס זהב" ושני פרסי "אמי". 7 מיליון איש צפו בעונתה השנייה, שמיצבה את "נאשוויל" ברשימת 50 הסדרות הנצפות ביותר בארצות-הברית, מה שהבטיח את חידושה לעונה נוספת במאי האחרון.

 

בנוסף, הפכה הסדרה ליצרנית להיטים, בזכות שישה פסי-קול מוצלחים שהפיקה חברת התקליטים "Big Machine Records" (המייצגת בין-השאר את טיילור סוויפט), שורת להיטים מקוריים שטיפסו במצעדים של "Billboard" ו"iTunes", סדרת בת שעוקבת אחר תהליך יצירת השירים ואף סיבוב הופעות שבו השתתפו כוכבי הסדרה עם שירים מקוריים שהופיעו ב"נאשוויל".

 

הפינאלה של העונה השנייה הותיר את מעריצי הסדרה עם שורה ארוכה של שאלות פתוחות, בראשן הצעת הנישואים הכפולה לה זכתה ריינה (בריטון) הן מדיקן (צ'ארלס אסטן, "של מי השורה הזאת בכלל") והן מלוק (זוכה ה"טוני" וויל צ'ייס, "סמאש"). ג'ולייט הגיעה לנקודת שפל כשבגדה בבן זוגה אייברי (זוכה ה"אמי" ג'ונתן ג'קסון, "בית חולים כללי") עם ג'ף (אוליבר הדסון, "מגודלים 2"), הבכיר החלקלק מחברת התקליטים. במקביל, סקרלט (קלייר בוון) החליטה לעזוב את נאשוויל אחרי התמוטטות עצבים פומבית, והכוכב העולה וויל (כריס קארמק, "האו.סי") לוהק יחד עם אשתו הטרייה לילה (אודרי פיפלס, "זעם") לתוכנית ריאליטי, והודה בפניה מול המצלמות על נטיותיו המיניות.

 

פרק בכורת העונה החדשה, שבו צפו למעלה מ-8 מיליון איש, כולל הופעות חיות של כוכבי הסדרה, לצד צמד זמרי הקאנטרי פלורידה ג'ורג'יה ליין, ששבר שיאי מכירות והגיע למעמד מולטי פלטינה. זו הפעם הראשונה בתולדות הטלוויזיה שסדרת דרמה שילבה הופעות בשידור חי. ב"טי וי גייד" נכתב לאחר שידור הפרק ש""נאשוויל" היא מהסדרות המבדרות ביותר ברשתות האמריקאיות. היא בשיאה כשהיא משקפת את המציאות של תעשיית המוזיקה, שנמצאת בשינוי מתמיד".

 

לאחר הופעות האורח המדוברות של קלי קלרקסון, קונאן או'בריין ואפילו האישה הראשונה מישל אובמה, מתארחים העונה זוכת שישה פרסי ה"גראמי" ואחת מהאמניות המצליחות בארה"ב, קארי אנדרווד, זוכת ה"טוני" לורה בנאטי ("תתקדם", "האחות ג'קי"), מיקלטי וויליאמסון ("פורסט גאמפ", "קון אייר"), הרקדן זוכה ה"אמי" דרק האף, אלכסה וגה ("ספיי קידס"), ברט טיילור ("חוקי המשיכה"), אנתוני רויביור ("משמרת שלישית") ושורה של אמני קאנטרי; זוכת ה"גראמי" טרישה יירווד, זוכה ה"גראמי" בראד פייסלי, שרה אוונס, באנד פרי, ג'ו ניקולס ולוק בריאן.

 

הסדרה, שחושפת את ההתרחשויות הפנימיות של תעשיית מוזיקת הקאנטרי, עוקבת אחרי ריינה ג'יימס, זמרת אגדית המחזיקה בתואר מלכת הקאנטרי, שמקומה בפסגה מתחיל להראות סימני דעיכה. מולה ניצב דור חדש של כישרונות שמובילים את המצעדים, בראשם ג'ולייט בארנס, זמרת קאנטרי-פופ שנחושה לכבוש את מעמדה בצמרת. שתי הנשים מתמודדות עם אתגרים אישיים ומקצועיים, בעוד הן מוקפות בבני משפחה, בני-זוג וחברים שמסבכים את חייהן, כמו גם אמנים חדשים שמנסים לבנות לעצמם שם בתעשייה האכזרית.

 

לצדן של בריטון ופנטייר, מככבים בסדרה קלייר בוון, כריס קארמק ("האו.סי"), זוכה ה"טוני" וויל צ'ייס, אריק קלוז, צ'ארלס אסטן, אוליבר הדסון, ג'ונתן ג'קסון, סם פלדיו ("אפיזודס") ולנון ומייסי סטלה.

 

החל מה-5.2, ימי חמישי, בשעה 20:45, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!