26 באפריל 2024 8:46
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ציצולינה חוזרת בערוץ yes דוקו

??????????????????????????

 

צ'יצ'ולינה:אם כל השערוריות

בשנות השבעים המוקדמות החלה אלונה סטלר את הפעילות שלה באיטליה, פעילות שהפכה עד מהר למהפכת מין סנסציונית שמשכה אליה את מירב תשומת הלב, לטוב ולרע אבל בכך היה סוד הצלחתה.

אילונה סטלר ההונגריה הפכה לאייקון סקס בארץ קתולית אל אפם וחמתם של כל גורמי הממסד והדת. איש לא הצליח לעצור אותה. זה החל בדוגמנות והמשיך לתחנת רדיו ארוטית ששיגעה את האיטלקים. מסיונרית של האהבה קראו לה או "עובדת סוציאלית" לחינוך מיני. היא הופיעה בתכנית טלויזיה שנקראה "צ'יצ'וליה" (ליטוף באיטלקית) ומשם דבק הכינוי שלה. באיטליה היא מצאה סביבה נוחה להקדיש את חייה ליצירת סקנדלים: היא הופיעה בשמלות נימפה צמודות, שידרה תכנית רדיו בשם "התרצה לשכב איתי?", הצטלמה לסרטים אירוטיים וב-1991 אף פנתה אל סדאם חוסיין והציעה לו לשכב איתה בתמורה לשלום במזרח התיכון.

הדרך שלה לסרטים פורנוגרפים הייתה קצרה והיא הצליחה בכך מעל המשוער, הסקנדל שבסרטים הנועזים הסוטים שהיא הגישה הפכה אותה לחלוצות המתירנות המינית ובכלל למהפכת הפורנו.

 ??????????????????????????

אבל יותר שערוריתי הוא שבשנת 1987 היא הפכה לכוכבת הפורנו הראשונה בהיסטוריה שנבחרה לכהן כחברת פרלמנט, בחירה שמשכה אליה תשומת לב בינלאומית ועד היום היא ממשיכה לפעול בתחום הפוליטי כדי לקדם חוקים נגד ניסויים בבע"ח לצד הזכות לקיום יחסי מין בבתי כלא ועידוד לחינוך מיני בבתי ספר.

היום, כשהיא באמצע העשור השביעי לחייה, צ'יצ'ולינה מתיישבת אל מול המצלמה ומספרת את סיפור חייה. בתוספת חומרי ארכיון מרהיבים וסרטים בהם השתתפה, מציג הסרט, לא בלי ניצוץ של אירוניה, את "תופעת צ'יצ'ולינה" ומספק הסברים למצב הפוליטי באיטליה בתקופת היבחרותה לפרלמנט.

בימוי: אלסנדרו מלזיני

(54 דק', איטליה, 2016).

בכורה: 19.2
ראשון בשעה 22:00 בערוץ
yes  דוקו

ובכל עת שתרצו ב-yesVOD

 

 

צילומים באדיבות yes  דוקו

שתפו את הפוסט!