27 באפריל 2024 7:39
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"קליפורניקיישן" ("Californication")- עונה שביעית ואחרונה

העונה השביעית של סדרת הלהיט "קליפורניקיישן", בכיכובו של דיוויד דוכובני- החל מה-14.7 ב-HOT3 וב-HOT VOD

 

2.9 מיליון איש צפו בעונתה הקודמת של הסדרה הנועזת של רשת "Showtime", שהוכתרה לעונה הנצפית ביותר בתולדות הסדרה. כעת, התר גרהאם, רוב לאו, זוכה ה"אמי" מייקל אימפריולי ומרי לין רייסקוב מצטרפים למסיבת הסיום של האנק מודי

 

"קליפורניקיישן" ("Californication"), הדרמה הקומית המצליחה של רשת הכבלים המוערכת "Showtime" וחברת "CBS", בכיכובו של דיוויד דוכובני, חוזרת בעונתה האחרונה, שעלתה לאחרונה בארה"ב.

 Californication 7

2.9 איש צפו בממוצע בעונתה השישית של הסדרה, מבית היוצר של טום קאפינוס, שגרפה לאורך עונותיה פרס "גלובוס הזהב" ושני פרסי "אמי". בעונה החדשה מגיעים לתפקידים מדוברים כוכבת הקולנוע התר גרהאם, זוכה ה"אמי" מייקל אימפריולי ("הסופרנוס", "מבט מגן עדן"), מרי לין רייסקוב ("24", "ג'ולי וג'וליה"), זוכה ה"אמי" רוג'ר הווארת' ("בית חולים כללי") וברנדון ט. ג'קסון ("רעם טרופי"). רוב לאו שב לנעליו של אדי נירו, שנראה לאחרונה בעונתה החמישית של הסדרה.

 

בשש השנים האחרונות, ליווינו את האנק מודי (דוכובני) במסעותיו הבלתי נשכחים, הפרועים והמפתיעים. צפינו בו בעוד הוא ניסה – ובעיקר לא הצליח – לרסן את התיאבון המיני שלו, לשמור על יחסיו עם בת-זוגו לשעבר ואם בתו קארן (נטשה מקהלון, "המופע של טרומן") ולקבל להכוונה (לרוב מוטעית) של חברו וסוכנו צ'ארלי (אוון הנדלר, "סקס והעיר הגדולה") ואשתו האקסצנטרית מארסי (זוכת ה"אמי" פמלה אדלון, "לואי"). כל זאת, בזמן שהוא התאמץ לגונן על בתו המתבגרת בקה (מדלין מרטין) ולשמור על עבודה יציבה.

 

בסיום העונה הקודמת, האנק שקל לעלות על מטוס, אך לבסוף בחר לשוב לזרועותיה של קארן. האיחוד שלהם עלול להסתיים בפתיחת העונה השביעית, עם הופעתה של חברתו הוותיקה של האנק, ג'וליה (גרהאם), שמביאה כאוס לחייו הכאוטיים ממילא. האנק עסוק בעיבוד הטלוויזיוני של "השוטר מסנטה מוניקה". כסוליסט נצחי, להיות חלק מצוות הכותבים הוא אתגר לא קטן עבור האנק, והוא נקלע לעימותים עם הבוס שלו, המפיק המיושן ריק ראת' (אימפריולי) וחבריו לחדר הכותבים גולדי (רייסקוב) ואלונזו (אלונזו בודן). האדם היחיד שעוד מאמין בו, צ'ארלי, אמנם חזר למארסי אך נותר מרושש. הצעה מפתה מבעלה לשעבר של מארסי, סטו (סטיבן טובולווסקי, "למות אתמול בבוקר"), עשויה להשיב אותו למסלול.

 

"קליפורניקיישן" עוקבת אחר האנק, סופר הדוניסט ומבריק, שנטש את הרוחות הספרותיות של ניו יורק לטובת התענוגות של לוס אנג'לס, והיה משוכנע כי ימצא תהילה, הון ואהבה. כעת, חייו משתרכים מאחור, עם קריירה על סף קריסה, ואי-יכולת לעמוד בפיתויים שיש לעיר להציע.

 

לצדו של דוכובני, מככבים בסדרה נטשה מקהלון,אוון הנדלר, מדלין מרטין ופמלה אדלון.

 

החל מה-14.7, ימי שני, בשעה 22:15, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!