26 באפריל 2024 7:48
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון יו-בוטיק כנרת – יש מקום לשיפור

 

מלון יו-בוטיק כנרת – יש מקום לשיפור

התרגשנו לחזור למלון יו-בוטיק כנרת בפעם השנייה לאחר שנתיים ובחודש יוני מזג אוויר נהדר לחופשה בכנרת. במבט שלי כמבקר עבר עידן מאז הביקור הקודם, אך כלקוח  חשתי לעיתים אי-שביעות רצון.

כל מה שאני כותב נכתב ומסוקר על פי החוויה האישית שלי, מניסיוני ומהציפיות שלי מהמלון.

כחבר מועדון של פתאל – פתאל וחברים כדאי לנצל את ההטבות וההנחות שהמועדון נותן. פתאל מפרסמים מבצעים מפתים במחירים מעולים מפעם לפעם, כך גם עכשיו 50% הנחה, לא תיקח? לקחנו שני חדרים גם לבת ולנכד.

במלון 2 קומות 61 חדרים ברמות שונות, חניה פרטית, חדר אוכל, מסעדה בלובי הצופה לבריכה, חדר כושר וספא, ווי פיי חינם חופשי.

המלון ממוקם די בקצה הצפוני של טבריה וברובו צופה לים כנרת, מצדו השני נוף עירוני ברובו מוזנח ולא נעים.

יש כמה וכמה רמות וסוגי חדרים  (כולל הנוף) במלון:

בפעם הקודמת קבלנו חדר פנורמי עם חלונות מסביב הצופה לבריכה ולים. הפעם קבלנו חדרים מסוג יו-סופיריור.

החדרים שהזמנתי כוללים: חדר זוגי, מיטה קינג ענקית ונוחה עם כריות מפנקות, כורסה, מכונת אספרסו, טלוויזיה  חכמה גדולה, מרפסת  אורכית וצרה, נוף עירוני רועש, כללית זה חדר מפנק.

לנכה לא מגיע כורסה כפולה

מוקש!

במלון יש מדרגות בין מפלס החדרים ה"הטובים" לרגילים!! האם זה כתוב במפרט באתר?

לא זכרתי ואני לא מסוגל פיזית לעלות מדרגות, הבת פנתה והחליפו לי חדר לחדר יו-סופריור לבעלי מוגבלות. זה חדר עם מקלחון וחדר רחצה מאובזר לנכים ואינו נח, זאת ועוד המשטח של המקלחון ישר ומוגן רק עם וילון כך שצפוי לכם שם שיטפון.

אחרי החלפה אחת כבר לא רציתי עוד החלפה רק להתארגן, להחליף בגדים ולנצל את מעט הזמן לבריכה. למזלי לפחות הנוף מהחדר הזה לא היה לצד התפעולי של המלון כמו בחדר של הבת והנכד.

 

הגיע הזמן לנפוש בבריכת שחיה מעולה וכל הכבוד למוזיקה איכותית נעימה 24 שעות  בוקר עד לילה, אפשרויות רביצה מכל הסוגים שאפשר לדמיין, גישה לחוף פרטי מהמדשאה

ברוב שעות היום קרוב לבריכה ליד הקבלה בר מיצים איכותי ביותר עם פינוקים ונשנושים בכיף גם עגלת גלידות צמוד לבריכה. וגם כוסית קאווה צוננת בקבלה שניתן לבקש חינם בהמשך השהות.

יחס אדיב מהמציל- סיפקו לנו לילד מתנפחים לידיים.

אזור הבריכה מאוד נקי בבוקר ולא מעיד על פעילות היום הקודם.

רצועת החוף הפרטית של המלון מבטיחה לכם רגעי קסם אמתיים מול נופים עוצרי נשימה  של הכנרת והגולן. זה המקום בו תוכלו גם לתפוס שיזוף יפה וליהנות מהרבה שקט ושלווה. גם בבריכה, גם בחוף  וגם על המדשאה הנרחבת יש כיסאות, כורסאות, מיטות שיזוף ומתקנים מפנקים. לדאבוני מצאתי חוסר מגבות רוב זמן השהייה, חוץ מהמציל אין אנשי שירות שדואגים לרווחת האורח, המים בבריכה הגדולה נעימים אולם הבריכה הקטנה לילדים ממש קפואה ולא ניתן להכניס ילד.  ירידה לחוף הפרטי לא נגישה לנכים. גם ככה היא לא נוחה, שוקעים באבנים קטנות ברצועת החוף, למיטב זכרוני הרצועה הייתה יותר נגישה בעבר.

האמת, התרגשנו להגיע פעם שניה אחרי שנתיים. הגענו שלושה מבוגרים וילד בן 4. אבל כללית אני מאוכזב! רמת השירות בכל המובנים ירדה פלאים, כשחזרנו מהבריכה לחדר לא היו מגבות! ולא יכולתי להתפנות למקלחת ולעיסוקי בסדר היום. לאחר פניות לקבלה שנענו שוב ושוב במילה "מטפלים" הגיעו המגבות לאחר חצי שעה. לחכות זמן כזה למגבות זה המון! פשוט, כפי שהמנקה אמרה "נכון, לא שמתי מגבות כי אין לי מגבות" – אתם מבינים? מלון בוטיק כנראה נסמך על שירותים אחרים שאין לו שליטה עליהם. אותי העניין עם המגבות הטריד!  חבל להתאכזב בחופשה במלון יוקרה יקר כל כך.

בערב כשהגענו ללובי על מנת לאכול במסעדה של הלובי, המזנון בלובי לא היה מאויש וצריך לבקש שיבוא מישהו. היה קר מאוד, ממש קור וביקשנו ולא הנמיכו את המזגן.

בכלל המזגנים כאן זו תופעה, או שהוא מקפיא אותך או שבבוקר השני ישבנו בסאונה בחדר האוכל  כי בצד שלנו המזגן לא תפקד ושוב צריך לפנות כמה וכמה פעמים למנהל המשמרת עד שהמלצר הבין ועזר אבל זה היה מאוחר.

לאט לאט הרגשתי שהכוכבים שהענקתי למלון הזה בעבר כשכתבתי "יו בוטיק כנרת – בטופ של טבריה" (ספטמבר 2019) כנראה נשרו ממנו. ואז הבנתי את הפתגם: אינך יכול לטבול את הידיים באותם מי נהר פעמיים. אז כן, לא ניתן לחוות את אותן החוויות כשיש לך נקודת פתיחה והשוואה לביקור הקודם. הכל השתנה, בעיקר בשירות, במכוונות ללקוח וכן גם בקולינריה ולא לטובה.

 

על הקולינריה אומר כך, ארוחות הבוקר מצוינות (אבל לא בהשוואה לפעם הקודמת שהיו גן-עדן) ומי שיגיע פעם ראשונה יתלהב ושהצילומים ידברו: כן, חלק מהמנות ממש ראית שם לפני שנתיים.

 

על ארוחת הערב אומר כך: זו ארוחה סופר יקרה כ-190 ש"ח לאדם לפני הנחת מועדון. האוכל מגוון, יש כמה וכמה סוגי בשרים שאין אף אחד ממול שיסביר לך מה זה (שירות גרוע כמובן) אבל היה גולש, היה סטייק, היה המבורגר, היה סטייק עוף שעדיין זז, היו נקניקיות ואסאדו מצוין. היו סלטים מורכבים וירקות ותוספות מגוונות וטעימות. הקינוחים היו די שיגרתים  לארוחה בשרית. שף לא ראיתי שם וגם לטעמי איכות חומרי הגלם הבשריים לא הייתה טובה, לא איכותי, לא להרגשתי ולא לעיס לי! כן, היה גם דג מושט טעים ברוטב מעניין, נו טוב, טבריה.

מורגש חוסר שירות עד חוסר איכפתיות של הצוות, לדוגמא לא היו קערות מרק, ביקשנו, העובדת הלכה, עמדה עם הקערות כמה דקות ביד ופטפטה עם המגיש בצד השני עד שניגשתי!! זה לא שירות

אין בכלל מודעות לפינוי מהשולחנות, העברנו את הצלחות לשולחנות סמוכים

רק להבין, בפעם קודמת רשמתי כך:

"אבל איפה תקבלו חוץ מבר הסלטים  אוסובוקו טלה, מנה אישית לכל סועד על פירה בנוסף לכל הבשרים והמנות המפנקות המפתות? להתעלף! בין היתר היה סטייק סינטה, עוף בטמפורה, שוקיים, דמפלינג\ דים סאם, נודלס, שניצלים, אסאדו בחיתוך אישי, ירקות בתבשילים ותוספות וכמובן קינוחים. "

 

לא, לא הפעם, אבל בסך הכל ארוחה סבירה (לא ביחס למחיר).

 

ארוחת הבוקר בהחלט ברמה גבוהה, החביתות מגיעות לשולחן לפי הזמנה בלי לעמוד בתור. גם אם תבקשו קפה או שתיה חמה זה יגיע לשולחן. בארוחת הבוקר השירות הרבה יותר טוב מארוחת הערב, ההערה היחידה היא לגבי פינוי צלחות ריקות. הקרואסון עם ביצה עלומה עם סלמון מעושן עדיין מככב לטובה שם כמו לפני שנתיים. מבחר הדגים כולל אפילו שפרוטים וחסר קווייאר סלמון שהיה מוגש שם אבל אלו זוטות. בוטיק הגבינות מכובד, המון מנות אישיות חמות מגוונות וטעימות. והנכד הופתע ממגוון רחב של מעדנים איכותיים. גם מבחר לחמים ולחמניות ודברי מאפה טובים וטריים וזו בהחלט ארוחת בוקר מעולה.

בוטיק הגבינות

 

צ'ק אין , צ'ק אאוט  יעילים ואדיבים,  בל-בוי  בהחלט יעיל בדרך כלל.

סך הכל מה שחשוב הילד נהנה מאוד ואף טבל בכנרת וראה המון דגים.

אנחנו נהנינו מכל מיני עופות וציפורים מיוחדות שבאות לנפוש בחצר הבריכה הירוקה והמטופחת.

תקלות:!

בחדר השני של הבת והנכד הם חזרו מהבריכה גילו שלקחו את הסבון ואת הכוסות אך לא הביאו חדש רק לאחר חצי שעה ושוב המתנה למקלחת כי מחכים למנקה.

בכל ערב על כל השטח בחוץ ובמיוחד על דק העץ המון, המון ג'וקים! אנשים עמדו המומים לא ידעו איך לחצות.

בשני החדרים הייתה תקלה בטלוויזיה באפליקציות, היה נדרש להזעיק טכנאי שהחזיר את הטלוויזיה לפעולה אך לא פתר את התקלה.

מכונת האספרסו לא עבדה והוחלפה.

הובטח לחדר 114 בקבוק יין כחברי מועדון פתאל וחברים אך לא הגיע.

הבריכה הקטנה ממש קפואה ולא ניתן להכניס ילד.

כחבר במועדון לדעתי אני זכאי לשעת פינוי מאוחרת יותר ולא זכיתי להטבה והתבקשתי לפנות בשעה 11:00.

היו דברים נוספים, היריעה קצרה מלספר.

 

צ'ק אין 15:00

צ'ק אאוט 11:00

חניה ללא תשלום על בסיס מקום פנוי, בחנייה קיבלנו סיוע והובילו אותנו אל חניית נכים באדיבות רבה.

 

אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון ובחדרים.

כשר, רבנות.

 

בתקווה שימצאו בכתובים מקום לשיפורים ואנחנו נמצא מקום וזמן לביקור נוסף בעוד שנה.

 

 

הספקנו ביום האחרון אחרי פינוי החדר ב-11 להגיע לשיט של חצי שעה בחוף לידו הצמוד ממש מרחק הליכה של 2 דקות. שיט של חצי שעה בשעות הבוקר, על ספינה ממש, בעלות 30 לראש. רק חבל שלא הבאנו פקקי אוזניים והרבה סבלנות איתנו, מוזיקה רועשת בצורה יוצאת דופן ועגינה חוזרת שוב ושוב מעלים נוסעים בכל חוף.

בתקווה שימצאו בכתובים מקום לשיפורים ואנחנו נמצא מקום וזמן לביקור נוסף בעוד שנה.

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!