27 באפריל 2024 1:59
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון כפר המכביה

 

 

 

מלון וסוויטות כפר המכביה כשמו כן הוא, נמצא ברמת גן בכפר המכביה. המלון הוא אליפות אבל לא רק לאלופים. כפר המכביה נקשר אצלנו בתודעה לספורטאים, אולם כשאתה מגיע למלון, אתה מבין שמדובר במלון שמהווה את אחד המוקדים המועדפים לאנשי עסקים, ולשוחרי מנוחה והנאה.

יש המון סיבות שאוכל לציין בפניכם את העדיפות של המלון לעומת אחרים, אבל אציין רק כמה מהם אשר הצלחתי להתרשם מסבב לסקירה של המלון כאורח המלון.

 

גישה נוחה מכל מקום, לא הצפיפות התל אביבית הידועה. המלון נמצא דקות ממחלף אלוף שדה וכרבע שעה 20 דקות משדה התעופה. המלון מפעיל גם שאטל משדה התעופה בתשלום אבל הנוחיות לאיש העסקים חשובה כמו הנגישות המעולה. שלא לדבר על החניה והגישה הנוחה למלון ולחדרים.

 

לובי המלון רחב, נח ונעים מלצריות אדיבות יציעו לך מזון ומשקאות חמים וקרים מהבר.

הבר עצמו מהווה מרכז למפגשים חברתיים, כאן האורחים נפתחים אחד לשני וכשהשירות אדיב, האיכות  גבוהה והאווירה נעימה, נוצרים כאן קשרים חברתיים והכרויות.

המלון עצמו שוכן בלב הריאה הירוקה של רמת גן, חשיבות רבה לשקט ששורר כאן מול הרעש לו אנו רגילים בתל אביב, אולי זו אחת הסיבות שתיירים ובמיוחד אנשי עסקים מעדיפים את המלון שתפוסתו  עולה על מלונות דומים או מקבילים בתל אביב.

 

נפגשתי בטרקלין העסקים עם ארי איני מנהל המלון, המקום כמו המלון משדר יוקרה, נוחות ופרטיות. כאשר אתה פונה לשוק העסקי המהווה 60% מתפוסת המלון חשיבותו של טרקלין עסקים מצויד כהלכה כולל עמדות אינטרנט, הדפסה וסריקה. כורסאות ומקומות ישיבה נוחים מול  בר המספק שתייה וארוחות, אתה מבין משמעות של מענה אלגנטי לאווירת עסקים.

אולם לא רק הטרקלין, יש כאן במלון חדרי ישיבות, ביקרתי בחדר הישיבות הסמוך לטרקלין העסקים. החדר משמש חברות רבות בארץ המחפשות מקום שקט עם כל השירותים למפגשי עסקים או מנהלים, יש כאן אפשרות לקיום ישיבות ועידה (conference ) שני מסכי טלוויזיה ומצלמה, וכל המתקנים ( ברקו) הדרושים להצלחת ישיבה עסקית. אין לי ספק שזה אחד המקומות בעלי עדיפות גבוהה לאנשי עסקים וכשאתה מסייר שם ומדבר עם מנהל המלון אתה מבין ורואה גם מדוע.

 

 

ואם אנחנו כבר בסביבה מפנקת הרי שיש במלון מועדון ספורט מאובזר, אחד הגדולים שניתן למצוא במלונות במיוחד כאשר אנחנו מסתכלים בהיבט רחב על בריכות השחיה, שבילי האופנים ומגרשי משחקים וספורט – ריאה ירוקה או לא?

 

 

 

הסתובבתי שם נפעם מהמתקנים ונכנסתי לספא….ג'קוזי ענק מפנק, חדרי סאונה יבלה ורטובה , שטחי מנוחה חדרי הלבשה ומקלחות מפנקים וכמובן מגוון טיפולים.

 

אם אני כבר במקום נכנסתי לטיפול חורף…בחוץ קר וגשם זלעפות וכאן מצאתי רגיעה במסג' אינדיאני עתיק יומין באבני בזלת חמות. המטפלת שלי אנה בהחלט העניקה לי טיפול מקצועי.

טיפול של כ 75 דקות כאן עולה כ 385 ₪ ואתה חוזר בן אדם חדש רגוע. כמה הרגיעה הזו חשובה לנו בחיים. כמה היא חשובה לאנשי עסקים ואורחים, אבל לא רק, זוגות ופרטיים באים לכאן למצוא רגיעה, ולהנות ממגוון הטיפולים שהספא מעניק. Time Out  נקרא הספא, האם כל אחד מאיתנו לא זקוק  לפעמים ל Time Out ? הנה הזדמנות. יש כאן טיפולים במגוון רב ובמחירים נוחים , עיסוי של 30 דקות  ב160 ₪ לדעתי במקום כזה זה מעולה.

 

כעת כבר הייתי רעב. מסעדת צ'מפיונס בניהולו של השף שלום גניש המנהל אותה כבר 4 שנים תעניק לכם מטעמים כשרים, אני כבר בפעם השנייה מגיע למסעדת צ'מפיונס ומה אומר לכם

מסעדה כשרה לאלופים!  אוכל טעים ומגוון שלא תמצאו בכל מקום. התפלאתי למצוא כאן עסקית כדאית מעולה ב 84 ₪ המוגשת בין השעות 12:30 ל 17:00. וכמובן אפשר לאכול מהתפריט וממטעמי השף. רוצים המלצות? כנסו לבלוג שלי….

272 חדרים יש כאן במלון מהם 153 סוויטות דה לקס מפנקות ומאובזרות. לא פלא שלא רק קבוצות ספורט מחו"ל מתארחות כאן בגלל המתקנים והנוחות המפנקת שהמלון מעניק להם. ארגונים שונים מחו"ל מגיעים לכאן והמלון מדורג מעולה באתר TripAdvisor ואחרים.

 

לאחרונה מספר לי מנהל המלון ארי איני נכנס המלון לפרויקט מיחזור ירוק, אם כבר מלון בסביבה ירוקה זה אך טבעי שעובדי המלון ירתמו וירתמו את האורחים להפרדת פסולת פלסטיק ונייר.

בעולם בו אנו חיים אנשים המעריכים את הסביבה מקבלים את התמורה, כי כל אדם מעריך זאת בטח תייר שמגיע מאירופה שם זה כבר סטנדרט.

 

לסיכום להפתעתי מצאתי כאן מלון מצוין ומצליח שגם אם אינו במרכזי העסקים או הבילוי התל אביבים הוא מצליח בזכות המחשבה העסקית ומכלול הפרטים שעושים את השלם למושלם.

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!