26 באפריל 2024 14:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מופע להקת המחול סלסה ויוה – קולומביה

 

 סלסה ויוה

מדהים, מרהיב, ססגוני, קצבי, ייחודי, פנטסטי, תוסס, כל המילים  והסופרלטיביים לא יצליחו לתאר מופע המחול הוירטואוזי מהמדהימים שראינו אם בכלל כי סגנון כזה עוד לא ראינו וכנראה לא היה פה.

סלסה ויוה הוא מופע מחול צבעוני ולוהט המלווה במוזיקה קצבית, הישר מלבה הפועם של קולומביה. היא הלהקה הראשית של אחד האירועים החשובים ביותר בעולם המחול של אמריקה הלטינית. זה היה ממש מופע קרנבל. הרקדנים המוכשרים מפגינים יכולות מרהיבות בסגנונות כמו סלסה, ממבו, בוגלו, צ'ה צ'ה צ'ה, בולרו, בצ'אטה, מילונגה, סמבה ומחול קולומביאני. הלהקה היא אלופת העולם בטנגו זכתה גם באליפות סלסה עולמית ועוד תחרויות כולל בתכניות ריאליטי בטלוויזיה. זכתה באליפות הבינאל  תחרות המחול הבינלאומית 2017.

סלסה ויוה

הרקדנים היו לבושים מכף רגל ועד ראש בתלבושות ססגוניות מהודרות בצבעים תוססים ונוצצים, כשכל ריקוד מלא באנרגיית סלסה מתפרצת. המופעים הציגו את מהותו של המחול הלטיני בכלל והקולומביאני בפרט, ושילבו אלמנטים מסלסה-קברט, קומביה ,מחול קולומביאני מסורתי, סלסה אקרובטית ועוד. רגליהם המהירות להפליא ומרצם של רקדני הלהקה יוצרים מחזה אנרגטי עוצר נשימה. היו שם קטעים מדהימים של פירמידות והנפה של רקדנית מהפירמידה שאי אפשר לתאר, מחול עוצר נשימה.

קטע הדגמה סמבה

קטע הדגמה סלסה

 

ריקודי הטנגו היו מהמדהימים שראינו על הבמה, קצב ושלובי ידיים ורגליים שאין אפשרות לתאר.

הסמבה הלטינית הקצבית העבירה אותנו למראות של הקרנבל ויותר מזה, והסלסה פשוט קצב ומהירות שהעין לא תופסת.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

הלהקה ביצעה על במת סוזן דלל 23 ריקודים בסגנונות שונים זה באמת היה אירוע מחול ייחודי כמותו לא ראינו  ותבורך ממשלת קולומביה שתמכה בביקור ובמופע ומנהל הלהקה המוכשר  אדווין צ'יקה קארו.

אדווין צ'יקה קארו.
אדווין צ'יקה קארו.

המופע במסגרת פסטיבל הפסטיבלים של סוזן דלל, העונה הבינלאומית , תל אביב דאנס 2018 הפסטיבל מתפרס על פני 4 חודשים. חגיגה!

 

שתפו את הפוסט!