27 באפריל 2024 4:50
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוסטר יצירת מחול הוזמנה להשתתף בפסטיבל "דיאנה וישנייבה" פסטיבל מחול עכשווי וחדש במוסקבה

היצירה "רוסטר" מאת הכוריאוגרף ברק מרשל
הוזמנה להשתתף בפסטיבל "דיאנה וישנייבה" פסטיבל מחול עכשווי וחדש במוסקבה

הופעה אחת לפני הנסיעה תתקיים במרכז סוזן דלל

יום א', 17/11/13 בשעה 19:00

 

מרכז סוזן דלל הוזמן להשתתף עם היצירה "רוסטר" מאת הכוראוגרף ברק מרשל , הפקה משותפת של מרכז סוזן דלל והאופרה הישראלית, בפסטיבל מחול עכשווי וחדש, "פסטיבל דיאנה וישנייבה" במוסקבה בניהולה האמנותי של הפרימה הבלרינה, דיאנה וישנייבה (מי שהייתה הבלרינה הראשית של הבולשוי). הפסטיבל יתקיים במהלך חודש דצמבר בתיאטרון ה"גוגול" במוסקבה.

לפני היציאה למוסקבה תועלה "רוסטר" ביום א' ה-17/11/13 בשעה 19:00 במרכז סוזן דלל. בתחילתו של ערב זה תועלה "אלמה" -יצירתה של הכוריאוגרפית רייצ'ל ארדוס, שהוצגה לראשונה ב"גוונים במחול", וזכתה מאז בפרסים רבים ובהם הפרס הראשון בתחרות הבינלאומית AICC לשנת 2008 ב- Aarhus דנמרק ובפרס תחרות כוריאוגרפיה "הפרויקט הנבחר הבא" של Ensemble City Dance מוושינגטון.

היצירה "רוסטר" מבוססת על סיפורו הקצר של י.ל .פרץ ,"בונצי שתוק",מחזהו של סמואל בקט" מחכים לגודו" ונשענת על מקורות מן התנ"ך וסיפורי פולקלור מהווי אגן הים התיכון. במרכז  היצירה חלומו של גיבורה שנפל קורבן לקנאתם ואכזריותם של אנשים אחרים ושונים תוך כדי חיפושו המתמיד אחר האהבה.

ברק מרשל קנה את מקומו בסצנת המחול הישראלית עם יצירתו" דודה לאה" שהועלתה לראשונה במסגרת פסטיבל  "גוונים במחול 1995 "במרכז סוזן דלל שם זכה בפרס היוצר .בשנת 1996 יצר את "ארץ התפוזים העצובים"
ל"הרמת מסך" במרכז סוזן דלל. מרשל זכה בפרס ה"בניולה" בפריס בשנת  1998 על יצירתו" חתונתה של אמה גולדמן", לאחר מכן יצר את המחול "המרפסת של שושנה" למופע "סצנת המחול" בפסטיבל ישראל ביוזמת ובהפקת מרכז סוזן דלל. בשנת2008  הוזמן מרשל על ידי מרכז סוזן דלל  ליצור את" מונגר" ,אשר הוצגה בבכורה עולמית בפסטיבל תל-אביב דאנס  2008 ובשנת   2009הוזמן ליצור את היצירה "רוסטר" במסגרת פסטיבל תל אביב דאנס   2009"מונגר" ו"רוסטר" זכו לשבחים והוזמנו להופעות ברחבי העולם מסיאול שבמזרח ועד לסן פרנסיסקו במערב.


"רוסטר" – מאת ברק מרשל
"אלמה" – מאת רייצ'ל ארדוס
17/11/13, שעה 19:00
מרכז סוזן דלל

שתפו את הפוסט!