27 באפריל 2024 11:13
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסרט סעי בובה סעי זה סרט בז'אנר קולנוע גאה

סעי בובה סעי

Drive Away Dolls

ארה"ב 2023 , 84 דקות

22/2/2024 בקולנוע

בימאי: אית'ן כהן

 

זה סרט קומדיה על פשע ועל לסביות אולי יותר מדי לסביות  בלי שנשאר מקום לדמיון, מעניין אם התופעה הזו רק באמריקה או גם אצלנו?

זה סרט בז'אנר קולנוע גאה משגע לצעירים לגיל הזהב השמרני הוא פחות מומלץ אם כי טוב להכיר  את העולם ולצחוק בלי סוף.

זוהי קומדיה חדשה ומופרעת של אית'ן כהן (פרגו) עם מרגרט קואלי (עוזרת בית, היו זמנים בהוליווד), ג'רלדין ויסוואנתן (מאבדים את זה) ומאט דיימון.

סרט חסר עכבות, שתי בנות ג'יימי ומריאן יוצאות במכונית שכורה בחיפוש אחר התחלה חדשהבעיירה שכוחת אל בדרום ארהב. גיימי אחרי פרידה מטופשת מבת הזוג ומריאן החסודה צריכה להשתחרר מהעכבות שלה ולחוות את החוויה המינית איך שהוא.

וכשפונים לסוף העולם שמאלה, משהו חייב להשתבש ואכן הן מגלות שהרכב נושא מטען סודי ומזוג שלרגע ברח משגרת חייו הן מוצאות את עצמן נמלטות מטיפוסים מסוכנים באמת  בדרכים המתעקלות שבין עיירות נידחות הן יאלצו לקבל החלטות גורליות.

וכך מתחיל מבצע קומדיה פלילית ומרדף שמתדלק לפיד של ערכים ונרטיב אמריקאי מתובלים בחגיגה לסבית.

הנטייה של מריאן היא לנסוע ישר לפלורידה, אבל ג'יימי נחושה בדעתה להפוך את המסע למהנה ולשחרר את חברתה הקשוחה. היא מתכננת בשמחה מסלול שמצטלב עם ברים לסביים, מתקני ברביקיו אהובים ואטרקציות מוזרות לצד הדרך. וכך נוצרים טוויסטים בהרפתקה הזו. כמה קונפליקטים מתעוררים במסע, הנחישות של ג'יימי להשכיב את חברתה ואי הנוחות של מריאן עם סטוצים מזדמנים. אבל עם הזמן המשותף והסיבוכים המוזרים שמגיעים עם גילוי המטען הבלתי חוקי שלהן, מערכת היחסים שלהן משנה צורה באופן שמרגיש בלתי נמנע.

זו סוג של קומדיה רומנטית, אם לא הבנתם ג'יימי ומריאן הם הפכים ג'יימי היא נשמה שופעת, הנתונה לזיכרונות ססגוניים מפורטים של חוויותיה המיניות. מריאן מאוד חנונית ומתוחה. היא הרבה יותר נבונה בהתנהגותה, כמעט עד כדי טעות. סטוץ קל בברים לסביים זה לא הקטע שלה, לא משנה כמה ג'יימי מפצירה בה לנסות. היא יודעת שהיא צריכה לצאת מאזור הנוחות שלה ואני חושב שהיא רוצה לעשות את זה, אבל בזמן שלה.

יש לנו גם את סוקי, שוטרת קשוחה דמות  להתפוצץ מצחוק לאחר פרידה משפילה מג'יימי ושנתקעה עם המתנה הלא רצויה כלב צ'יוואווה בשם אליס בעל התנהגות מגונה ומעצבנת. סוקי יותר משמחה לספק מידע לשני הבריונים שמחפשים מידע על ג'יימי ומריאן. והיא הולכת לרדוף אחרי ג'יימי ולגרום לה לקחת חזרה את הכלב הזה.

 

יש לנו כאן עלילה מלאה טוויסטים מצחיקה אז אם מה שכתבתי יחד עם הטריילר מעניין אתכם קדימה לכו לסרט

 

כל החומרים באדיבות טוליפ אנטרטיימנט

שתפו את הפוסט!