27 באפריל 2024 15:38
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נשיונל ג'אוגרפיק קידס ואדם צעיר הירחונים לילדים שמוציאים אותם מהמסכים

נשיונל ג'אוגרפיק קידס ואדם צעיר הירחונים לילדים שמוציאים אותם מהמסכים

 

 

התקופה המאתגרת שבה אנחנו נמצאים מציפה את הקשיים אך גם מדגישה את מה שיפה בחברה הישראלית. האחריות שלנו כמבוגרים שמחנכים ילדים במציאות הזאת היא לתת להם תקווה להציג בפניהם את כל מה שיפה ברוח הישראלית.

שתוף פעולה מיוחד נרקם בין שני עיתוני הילדים המובילים בישראל במטרה לשמח את הילדות והילדים בימי המלחמה ולהכיר להם את הרוח הישראלית שבימים אלה באה לידי ביטוי במלוא עוצמתה וחוזקתה.

 

 

זכינו להיחשף לירחונים האלו או בעצם הנכד שלנו שממש נסחף לתוכם, האחד הירחון "אדם צעיר" מכיל סיפורים לו שוהוא מקשיב בשקיקה. ו

אז כשאני מקריא לו את הסיפור "בעיטה חזקה מדי " מאת גליה עוז הוא קופץ ואומר מאיפה הם מכירים את פוקימון ואת פיקאצ'ו ונסחף לתוך הסיפור. זאת ועוד בנוסף לעוד סיפורים יש הפעלות, יש מתכון שכול ילד יכול להכין ויש עמודי צביעה מדהימים, שעשועונים וחידות, ואפילו קומיקס. בקיצור חוברת ירחון  שכולה עולם ומלואו חוויות לילד.

 

אחרי הסיפור שליווה את הארוחה הוא התיישב בספה עם הירחון נשיונל ג'אוגרפיק קידס הוא הירחון הישראלי לילדות וילדים מבית נשיונל קידס. זהו מגזין הילדים הנפוץ ביותר בארץ המגיע לעשרות אלפי ילדים מדי חודש. מיועד לילדים בגילאי 7-13.

 ועבר לעולם המדע המסקרן ומושך אותו, מתלהב מכלבי הים לומד להכיר חיות מופלאות ואחרות, פוגש כתבה על דולפינים וקורא בלי ניקוד ומתעמק. יש בחוברת רגעים ישראלים וסיפור על נמרים והמון פעילויות,  זו בהחלט חוברת שהילד מתייחס ברצינות ומושכת אותו לתוכה מכל דף שהוא מעביר.

החוברת השנייה עסקה בחלל החיצון היא לוקחת את הילד להרפתקה בחלל והוא מכיר דרכה ומזהה לי את כדור הארץ והכוכבים, ויונדב הוא ילד בן שבע וחצי ששואב ידע בשקיקה וסקרנות אבל בחוברת זו  זה תוך הנאה מלאה. יש גם משימות, אתגרים, חיפוש מטמון ותשבצים. עולם ומלואו כולל החלל החיצון נפתחים לפניו בגישה ידידותית  מהנה.

רגעים ישראליים הם פעילות משחקית, חווייתית וחינוכית, בהם ילמדו ויחוו הילדות והילדים ארועים ישראליים משמעותיים.
בגיליון פברואר יקבלו קוראי המגזין את פוסטר המשחק, פוסטר מאויר שיש להשלים באמצעות הדבקת מדבקות, ומדי חודש עד יום העצמאות ה־76 של מדינת ישראל, יצורפו לכל מגזין מדבקות נוספות עד להשלמתו. כך ייהנו הקוראים מפעילות משחקית ומלמדת, שתחבר אותם אל הרגעים הגדולים של התרבות והחברה הישראלית: זכיות באירוויזיון, הישגים ספורטיביים, ענקי תרבות ומדע, מקומות מיוחדים בארץ ועוד. כל מה שחיובי וממלא תקווה. הפוסטר המרהיב, שיצרה המאיירת עדי אלקין, הוא רב פרטים והתרחשויות בסגנון ספרי "איפה אפי".

את הפוסטר ילווה מדור רגעים ישראליים, שיפרסם בכל חודש הסברים מעניינים על הפרטים השונים המאוירים בפוסטר, ובאתר יחכו לילדות ולילדים משימות וחידות להשלמת הידע הכללי.

אם כמוני ניסחפתם\ן אז הנה כל הפרטים ותבינו זה ממש מה שהילדים או הילדות צריכים וגם אתם…. ככה תוציאו אותם קצת מהמסכים

 

לעמוד הפרוייקט באתר נשיונל ג'אוגרפיק קידס: https://ngkids.co.il/2months/

לאתר אדם צעיר: http://www.adamtsair.co.il/

באתרים ניתן להחשף לפרוייקט המרגש ולהצטרף כמנויים בהטבה מיוחדת.

לפרטים נוספים והזמנות: 08-9999410

 

שתפו את הפוסט!