26 באפריל 2024 11:31
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תה סרמוני בטעמים חדשים

 

חברת "סרמוני", המובילה בקטגוריית תה הפרימיום בישראל, מציגה לחורף סדרה איכותית של תה ירוק: תה ירוק סנצ'ה, תה ירוק נענע ותה ירוק יסמין.

 סרמוני - סדרת תה ירוק

חליטות התה של סרמוני מיוצרות באיכות גבוהה ביותר, מעלים שלמים וחלקים גדולים של הצמח, בדומה לתה בתפזורת, המאפשר להפיק מהן את מלוא הטעמים והאיכויות. בנוסף, תערובת התה מוצעת בתוך שקיקים ייחודיים בצורת פירמידה המאפשרים למים להגיע לכל חלקי הצמח שבשקיק ולקבל מיצוי מקסימלי של רכיבי התה.

קיבלתי להתנסות שני טעמים, תה ירוק סנצ'ה טעמו של התה, חזק מאוד. עשבוני, יש בו משהו מהגוון של טעמי המזרח הרחוק כמו יפן ( למרות שמיוצר בסין) זהו תה ירוק לחליטה בפרמידה המכילה כ 250 גרם או קצת פחות עלי תה ירוק. כשאתם מגישים תה סנצ'ה אתם מגישים לאורחים שלכם או לעצמכם ממש תה יפני. אומרים שזה משקה מצוין לפתוח בו את היום.

התה השני עולם אחר לחלוטין! תה ירוק נענע התה הזה בה מנענע מהרי מרוקו והוא טעים במיוחד. עלי התה הירוק באים מהארצות מהן באים חומרי הגלם של סרמוני, כמו: סין, יפו, הודו וסרילנקה. תה ירוק עם נענע: לתה נענע מייחסים סגולות בריאותיות רבות לפי הרפואה הטבעית, ביניהן – הסדרת תפקוד מערכת העיכול, טיפול בכאבי בטן, גזים, צרבות, הרגעה ומניעת נדודי שינה ועוד.

 ??????????

מקור התה הירוק הוא בארצות המזרח הרחוק. התה הירוק מיוצר כמו התה השחור, מהצמח קמליה סיננזיס Camellia Sinensis)) – מעלים צעירים של הצמח שעברו תהליך עיבוד מינימלי. מאחר והתה הירוק אינו עובר חימצון הוא מכיל ריכוז גבוה של נוגד חימצון חזק במיוחד EGCG. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מראים כי שתיית תה ירוק באופן קבוע תורמת רבות לבריאותינו. בין השאר, היא מסייעת לירידה במשקל, מפחיתה כולסטרול, מחזקת את מערכת החיסון, מקטינה סיכון למחלות שונות, כמו מחלות לב וכלי דם וסוגים שונים של סרטן (כמו סרטן ערמונית, סרטן השד), מגנה על השיניים מפני עששת ועוד.

אודות החברה "סרמוני"

חברת התה "סרמוני" נוסדה בשנת 2003, והיא נחשבת ליצרנית תה פרימיום המובילה בישראל. החברה, בבעלות משפחתית של אלי ואפרת שור, שמה את כל יהבה בייצור תה משובח, המיוצר מחומרי גלם איכותיים ובתהליך ייצור מוקפד. החברה משווקת מגוון פתרונות תה באריזות מהודרות ויוקרתיות, הן עבור השוק המקצועי (מסעדות, בתי קפה ועוד), והן לקהל הרחב – בבתי טבע וחנויות מובחרות. החברה מוכרת במוצריה הייחודיים, בהם: "קוביות" תה במארזים יוקרתיים (בכל קוביה שקיק תה). המוצר זוכה להצלחה גדולה במסעדות גורמה ובבתי קפה; ייצור תערובות תה באיכות מעולה מעלים שלמים וחלקי הצמחים; שימוש בשקיקי תה מיוחדים, בצורת פירמידה, המאפשרים מיצוי מקסימלי של תערובות התה לקבלת טעם וארומה משובחים.

שתפו את הפוסט!