26 באפריל 2024 11:30
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילנה כץ מארחת את פיליפ ביסמוט ויוליה סוקולוב

אילנה כץ, זה כבר מוסד תרבותי אצלנו בראשון לציון וסביב גוש דן, אם אני לא טועה זה המופע ה 124 שלה כאן בהיכל התרבות בראשל"צ וזה אומר המון. יתרה מכך האנשים כאן הם סוג של משפחה, ועוד יותר מזה הם אנשים חמים  שאוהבים שירה בציבור, תרבות ומוסיקה.

אילנה כץ מגישה ערבי זמר, שירה בציבור הקהל אוהב לשיר וגם יש כישרונות שם. ויש לנו את הפסנתרן קובי משעל שאחראי לליווי המקצועי.

הערב הזה היא התמקדה בשירים שמחים שלאחר פורים כי הרי הסיסמא שלה היא " באנו לעשות שמח" והיה שמח .

אז שרנו שירים שמחים

ושרנו שיר יין

וגם הקהל שר

ואילנה  תמיד מארחת בחלק השני אורחים, הפעם היא הביאה זוג, כן ממש זוג, יוליה סוקולוב ופיליפ ביסמוט  בליווי אייל שקד, שיש להם כמה מופעים, אחד מהם " נוסטלגיה" עם נוסטלגיה כזו אנחנו נשארים צעירים לנצח. זאת ועוד, יוליה סוקולוב היא זמרת אופרה עם קול אדיר, ופיליפ הוא בריטון  שיכול לשיר לנו שנסונים, בלדות, ושירים של פעם עד הבוקר, אז לא פלא שהקהל לא נתן להם לרדת מהבמה. יש להם גם מופע שנקרא " תחת שמי פריז" אבל זה להזדמנות הבאה.

מאחורי הקלעים אני יכול לספר לכם שיוליה הייתה המורה של פיליפ לפיתוח קול מה שהסתיים בחתונה ושני ילדים, אבל בקטע המוסיקלי מי שעומד מאחורי זה, הוא יאיר קלינגר מלחין מעולה.

ויוליה היא שרה בקולטורה נדירה ועוצמתית כאשר ברור שהשפה העדיפה עליה היא רוסית כמו שפיליפ יעדיף צרפתית ואילנה עברית, זה קיבוץ גלויות, זו ארץ ישראל, כי שירה בציבור זה אחד המאפיינים של ארץ ישראל.

אז בואו ונשיר ביחד

כדאי לעקוב אחרי דף הפייסבוק של אילנה ולהצרף לאחד ההופעות שלה ( זהירות זה ממכר )

שתפו את הפוסט!