26 באפריל 2024 21:34
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בורגר סאלון ראשון לציון – הלימוזינה של ההמבורגרים

 

בורגר

 

ברגע שנגסתי בהמבורגר, אמרתי לרעייתי, זה ממש טעים כמו סטייק, איזה בשר איכותי וטעים, עסיסי ועשוי כראוי.

בורגר סאלון בראשון לציון הוא חלק מהרשת שמוקמת בארץ מבית לימוזין. המקום מופעל על ידי זכיין, ממוקם בתחנת הדלק פז נחלת יהודה בכניסה לראשון.

??????????

20160524_145334A

אמיר טלמור ורמי גינת, בעלי בורגר סאלון ובוקרים בנשמה, הם מקימיה ובעליה של מסעדת לימוזין ברמת ישי, אשר נחשבת לאחת ממסעדות הבשרים הטובות בארץ. את הבשר למסעדה ולרשת ההמבורגרים הם מביאים מחוות הגידול שבבעלותם, חוות מרעה בת 3000 דונם בעמק יזרעאל בה בעלי החיים זוכים לתנאי מחיה מצוינים ונהנים ממרעה חופשי בשדות וביערות של עמק יזרעאל.

אחרי שהייתי בחגיגת ההשקה רבת המשתתפים והשמחה שהתקיימה ב -23.2.2016 חיכיתי שלושה חודשים (מאה ימי חסד אני קורא לזה) להתייצבות והכרה במסעדה והזמנתי את רעייתי לבוא לטעום המבורגר אמיתי.

בימים האלו שכל כך מדברים על בשרים מעובדים ורשתות המבורגר – פאסט פוד לא יודעות מה להבטיח לכם כדי לשכנע שאצלם הכל בסדר, ראיתי לנכון לבוא למקום הנכון לאכול המבורגר.

למה המקום הנכון, כי בורגר סאלון קודם כל זה 100% בשר טרי!! שנטחן לך מול העיניים ומכינים לך הכל בשקיפות. כל יום מגיעה המשאית עם חבילות מוכנות על ידי הקצביה של הרשת (מבית לימוזין) של 5 קילו כ"א ובהן התמהיל של בשרים ששף הרשת והקצב הראשי שלה בחרו. כך במינון קבוע מגיעות החבילות לרשת, טוחנים במקום, מוסיפים רק בצל, פלפל שחור וכמובן מלח, מכינים במקום את הצורה ומיד על האש! בלי הקפאה ובלי תוספים מהצומח וכל מיני "מעובדים וחומרים" – זה מה שעושה את ההמבורגר הזה לאיכותי ובטוח. אתה יכול להיות בטוח שאתה אוכל בשר והבשר הוא שלהם מהחווה של לימוזין בתמרת וזה אולי המקום היחיד בארץ שמגדלים בו בלק אנגוס בנוסף לזן השרולה.

אז מה אכלנו, מה זה אכלנו, זללנו.

פתחנו בצלחת פינוקים מהמקום שבה היו דגימות של המבורגר פרגיות, המבורגר הודו וקציצות בשר "פלאפל ארגנטינאי", משהו שמתמכרים לו – קציצות בקר מטוגנות בציפוי פירורי לחם על מצע ירקות בתוספת צ'יפס או סלט כרוב, מוגש עם רוטב איולי ביתי.

??????????

עם האוכל נפתח התיאבון! ביקשתי המבורגר עם גבינה בלי לחמנייה שיהיה לי מקום להמשיך ולטעום. זה המבורגר ווילד – WILD במשקל 160 גרם עם גבינה בו נתתי את הביס הראשון שאמרתי "זה ממש טעים כמו סטייק".

??????????

לרעייתי הגישו בינתיים טוסטים עם המילוי של הסלופי ג'ו, "אתה חייב לטעום" היא אומרת לי. זה היה ממש מעולה.

??????????

ואז המנה העיקרית: המבורגר ווילד WILD במשקל 220 גר' בלחמנייה (בלי גבינה) עם תוספת של אסאדו למעלה ורטבים מעולים שהם מכינים לבד, איולי, צ'ילי, וגם משהו חדש: לימון כבוש וצ'ילי.  ליד זה צ'יפס החטאים שלי, טבעות בצל וסלט כרוב בתיבול אסיאתי. תשמעו, ממש מעולה, כל ביס ונגיסה בלחמנייה עם ההמבורגר יכולה לגרוף קולות הנאה והתוספת של האסאדו זה פשוט עילוי. בעסקית תוכלו לקבל המבורגר ווילד של 160 גרם ב 53 ₪ או 61 ₪ עם גבינה וזה כולל תוספת בצל מטוגן, סלט או צ'יפס ושתיה.

??????????

אבל לא הסתפקתי בזה, הייתי חייב לנסות ולטעום סלופי ג'ו, אותה קציצה שהתפרקה לג'ו במערב הפרוע והוא ערבב אותה והגיש. גם כאן מדובר בג'בטה עמוסה (מה זה עמוסה !!) בבשר קצוץ טחון בתוספת בצל, פטריות, ברביקיו ורוטב שמנת פלפלת, חבל לכם על הזמן, זה הרבה יותר מארוחת צהריים. נכון לא אוכלים את זה בסכין ומזלג אלא כמו קרניבורים שטורפים את הטרף שתפסו. אחרי המנה הזו שלא הצלחתי לסיים הבנתי שבשבילי בורגר סאלון זה המקום.

??????????

לבוא למסעדה מעוצבת בחמימות של העץ דמוי דיינר אמריקאי, שירות מעולה ומחירים סבירים ולקבל את הלימוזינה של ההמבורגר זה בהחלט לדעתי דיל טוב.

7 סניפים יש כבר לבורגר סאלון ובקרוב יהיו 10 כי יש ביקוש, ובצדק.

המסעדות של רשת בורגר סאלון מעוצבות בסגנון ובאווירה של דיינר אמריקאי ועל הקירות תלויים צילומים מחוות הבקר של הבעלים. "הקונספט של הרשת הוא fast casual – אוכל מהיר בתנאים של מסעדה" מוסיף טלמור מהבעלים ואומר: "גם רמי וגם אני התחלנו את דרכנו כבוקרים. אנחנו חיים את עולם הבשר ומפקחים על התהליך ממש מראשיתו – משדה המרעה – ועד למוצר הסופי עם הקפדה אין סופית על טריות ועל איכות".

20160524_145344A

יש גם המבורגר פרגיות, הודו, ואפילו סלמון, סלופי ג'ו, סלופי עוף, שניצלונים לילדים ועוד.

וגם קינחתי בקינוח קטן וטעים של זברה (שכבת קרם גבינה איכותית עם זיגוג שוקולד בתוספת פתי-בר שוקולד) שמכינים במקום, אגב, הכל מכינים שם במקום מהלחמניות והסלטים ועד הקינוח, וכן בסניף הזה אין גלידה מסיבה מסחרית.

גילוי נאות, הייתי אורח של אבי סיגלר מנהל הרשת.

בורגר סאלון – ראשון לציון

כתובת: תחנת דלק פז נחלת יהודה,

שעות פתיחה: 11:00-23:00.

טל': 1-700-705-715 שלוחה 6.

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!