27 באפריל 2024 3:13
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גספאצ'ו באשקלון עם תפריט קיץ מדהים

 

 

 

גילוי נאות: בעקבות ההצלחה של הסיור הקולינרי עם השף גיא פרץ והצוות שלו בנגב ובנווה מדבר, פנה אלי דורון , מנכ"ל מלון הולידיי אין באשקלון שנערוך מיזם משותף למלון ולמסעדת הגספאצ'ו שהיא מסעדת המלון ומקום בפני עצמו כמעצמה קולינרית בפתחת הנגב. ונעניתי.

הייתי אורח המלון והמסעדה. למלון נקדיש מאמר עצמאי.

 

בכלל מלון הולידי אין שפועל לפי סטנדרטים גבוהים, עבר שידרוג לאחרונה מאז דורון דוד נכנס שם לעניינים…זו לא הפעם הראשונה שאני מגיע למלון שדימיתי אותו בעבר לתפוז מתוק וגם לא פעם ראשונה בגספאצ'ו ובטח, ובטח לא האחרונה. ככל שאני נפגש ומדבר עם השף גיא פרץ אני מבין מה זה להיות איש קולינריה בשורה הראשונה ומה רבה הפעילות שלו ובקרוב נכונו לכם עוד הפתעות מפגישות עימו במיזמים חדשים. בין היתר הוא עומד להוציא לאור עוד ספרים, וכמי שקרה את הקודמים, ביו היתר " קסם הבישול המרוקאי" שזכה להיות ספר השנה של ידיעות אחרונות.

 

מסעדת גספאצ'ו בראשותו של שף גיא פרץ השף שרון שיליאן הביסטרו הים תיכוני

 

שף שיליאן צילום אדוארד ויצמן

הגישו חרב פרגיות –  נתחי פרגית ,פלפל  חריף ולימון משופדים על החרב  77 ₪ שאם לומר את האמת התנפלו עליה ולא הותירו לי פירור..

מאידך חרב קצבים  –  נתחי בקר משובחים מידי הקצב ובצל סגול משופדים על החרב    88  ₪ הייתה מעולה , הקוביות צ'יפס מצוינות ונזכרתי כעת בגעגוע למנה דומה שאכלתי בקונפי בחיפה.

 

 

 

זה השלב שכבר הייתי מפוצץ אבל לא קמים מהשולחן בלי קינוחים, ושוב חובה לציין שלא הורגשה כל בעיה בקינוחים כשרים.

 

קדאיף חלבה סלסלות קדאיף פריכות במלית גלידת וניל צרפתי ,חלבה מוקצפת ,פיסטוק גרוס, טחינה גולמית וסילאן  34 ₪ זו מנת קינוח שכבר הכרתי בקונפי, היא אינה חדשה ולא מחליפים סוסים דוהרים. מנה מעולה אני אוהב אותה.

 

גם מנת הדגל בקינוחים סיגר פיצוחים  –סיגר פריך במלית מיקס פיצוחים בניחוח ציפורן וקינמון מונח על גלידת וניל צרפתי וריבת שרי ברנדי 34 אינה חדשה והיא תמשיך להתקיים מהספציאליטה של שף גיא פרץ רוצים לדעת להכין?

בעיקרון עלי סיגר במלית של פיסטוקים,אגוזי לוז,צימוקים, תמרים טחונים,ציפורן, קינמון, אבקת סוכר וחלבון לקשור הכל. מגלגלים מטגנים בשמן עמוק חותכים ו…סירופ סוכר. מנה חסרת קלוריות…

 

בקינוחים החדשים הופתעתי לטעום את הצ'ורוס, אצבעות צ'ורוס פריכות בניחוח סוכר וקינמון לצד גלידת וניל וסילאן 34 ₪ זו בהחלט מנה שהולכת להיות שוס.

 

אחרון ( ולא חביב) המנה של סופלה אספרסו. סופלה שוקולד בלגי ברוטב שוקולד ואספרסו איטלקי 34 ₪, די לא מרגש אותי.  

 

מזל שהייתה לי לינה במלון בקומה השביעית המפנקת, כי לא הייתי מצליח להגיע הביתה.

 

 

לסיכום המטבח של גיא פרץ מאופיין באהבתו לעלי סיג לזיתי טאסוס, לימונים כבושים ואריסה, לצד עגבניות חצילים, טחינה וחומץ בלסמי ועוד חומרים זמינים אבל משובחים מהווים את המפתח להצלחתו יחד עם צוות מעולה, ותיק ומקצועי יכולים להגיש לסועד ארוחה שהיא פשוט חוויה גסטרונומית.

       

דורון דוד המנכ"ל עם השף גיא פרץ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!