26 באפריל 2024 5:49
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון הולידיי אין אשקלון – המקום בשבילך

 

 

בינואר 2011 התארחתי לאחרונה במלון הולידיי אין אשקלון, כתבתי אז: " מלון הולידיי אין בנוי כתפוז מפולח, בכל פלח ופלח ממנו תמצא את מה שחפצה נפשך בעת חופשה. כמו בכל תפוז פה ושם יש חרצנים, לא הכול מושלם אבל הסך הכול המיקום הנוח, האוכל המשובח, החדרים הנוחים, הקרבה לטיילת ולים ולנופי הנגב כל אלו עושים לי חשק לחזור לשם כאורח מהמניין"

 

מאז המלון בכל עבר מהפך שראוי לציון וסיקור מיוחד. בשנה האחרונה נכנס דורון דוד לתפקיד המנכ"ל במלון, עם הניסיון הרב שצבר ברשת קראון פלזה כסמנכ"ל קראון פלזה סיטי סנטר ומאז העניינים התחילו לזוז קדימה.

 

ראשית המלון התאים לתקנים המחמירים של הרשת הבינלאומית " Holiday inn " ונמצא מתאים בביקורות שלהם.

 

שנית המלון מאפשר גלישה חופשית באינטרנט מהיר שזה חשוב ביותר היום גם לאנשי עסקים וגם לנופשים.

 

טלוויזיות LCD  רב ערוציות בחדרים

 

הקומה השביעית שופצה והותאמה קומת עסקים כולל טרקלין העסקים הנח והמשודרג.

הריהוט בחדר כולל המזרון המעולה של עמינח הפכו למפנקים במיוחד. וגם פינת קפה ותה זה דבר חשוב, מלונות רציניים כבר הבינו מזמן שלא מתפרנסים משירות חדרים לשתיה חמה, אלא מפנקים את האורחים ודואגים לנוחיותם. כאן בהולידיי אין אשקלון האורח הוא מרכז העניינים ובראש דאגת הצוות.

 

 

תשומת לב מיוחדת ניתנה למשפחות עם ילדים כולל תכניות בידור ללא תשלום נוסף עם מיטב האומנים והתכניות.ניתן לקבל חדרי משפחה המתאימים לזוג + 2 ושמעתי שבמאמץ ניתן להסתדר שלושה ילדים. וכן יש מועדון לילדים מועדון הנמשים כך שאם אתם מגיעים אתם מסודרים.

 

מרפסות לכל חדר עם נוף עוצר נשימה.

טיילת, בריכת שחיה כולל בריכה לילדים, מדשאות הכל מסודר ונקי.

בכלל רמת הניקיון והתחזוקה במלון ראויה לשבח.

 

במלון 215 חדרים, 8 חדרי ישיבות , מסעדת המלון רוזמרין, אחת הטובות שהייתי ברשתות של מלונות. חדר כושר מעולה, ספא עם חדרי טיפול, ג'קוזי JUST NAME IT

בקיצור כשכתבתי המקום בשבילך התכוונתי לכל מילה. המלון הזה הוא מרחק חצי שעה נסיעה מראשון לציון, 40 דקות מתל אביב. המקום שקט, חניה חינם בשפע והוא פניה בסוף שפלת החוף טרם נכנס לנגב. שווה כמקום לנופש, חופשה עם הילדים ולאנשי עסקים.

 

אם בפעם הקודמת היו לי נושאים שקראתי להם " חרצנים" כעת היו רק ממתקים.

 

גילוי נאות: הייתי אורח המלון במיזם משוטף שהתעורר מאז הסיור הקולינרי עם השף גיא פרץ בנגב. כידוע גיא פרץ הוא השף של המסעדה הצמודה " גספאצ'ו" וגם מנהל את חדר האוכל. ומדובר במסעדה ברמה גבוהה שקשה למצוא באזור דומה לה. זו ממש מסעדת גורמה והיא מעניקה ערך מוסף למלון ולאורחים.

 

התארחתי בקומה השביעית המשופצת, נהניתי מכל רגע של שהות בחדר, מכור כמוני עם מחשב נייד ואינטרנט חופשי כאשר יש לו ממש פינת עבודה וכסא ישיבה מתאים, מה עוד הוא צריך? לממתקים ופינוקים המלון דאג.

 

לפנות ערב סיירתי מעט בטרקלין העסקים, אבטיח, פרות, עוגה ואספרסו ייצבו אותי מעט.

לא מצאתי שותף לשולחן הביליארד, אז אולי בפעם הבאה..

 

בערב מנכ"ל המלון דורון דוד ערך לנו קבלת פנים ( לנו אלו הבלוגרים/ בלוגריות שהצטרפו אלי) פרות ופינוקים נוספים , לגמנו יין להצלחת הערב והמלון והקשבנו למסרים של המנכל על המלון.

 

 

את המשך הערב חגגנו בסעודת מלכים שבמרכזה טעימות תפריט הקיץ של הגספאצ'ו.

 

הלילה היה מפנק במיטה הנוחה עם מזרון מצוין של עמינח, ובבוקר נפגשנו לארוחת בוקר ישראלית מפנקת בחדר האוכל רוזמרין

 

 

 

לאחר רגיעה ומנוחה התמסרתי בספא לידיים של לובה שהעניקה לי עיסוי שבדי ששחרר לי כמה נקודות כואבות והשיב אותי לתלם.

 

זהו בסופו של דבר גם הדברים הטובים והחופשות המהנות נגמרות ורק נשארים עם זיכרונות טובים וטעמים  שלא נשכח הרבה זמן.

 

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!