27 באפריל 2024 0:11
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפרד קלינט איסטווד

the mule (3)2

ז'אנר: דרמה קומית

במאי: קלינט איסטווד (צלף אמריקאי, מיליון דולאר בייבי )

שחקנים: קלינט איסטווד, בראדלי קופר, אנדי גרסייה, דיאן וסט

הפרד קלינט איסטווד

קלינט איסטווד הוא בהחלט מותג, לא רק כמי שבצעירותו שיחק מערבונים כשהשיא היה "הטוב הרע והמכוער" או בהפוכה "המכורים לזהב" הוא זוכה חמישה פרסי אוסקר מילא שורה של תפקידים בהפקותיו השונות לאורח השנים גם כשחקן, במאי, מפיק ואף מלחין. איסטווד, אשר עובד מזה שבעה עשורים בהוליווד, הפיק, ביים ושיחק בין היתר בהפקות הבאות: מיליון דולר בייבי, הטוב הרע והמכוער, צלף אמריקאי, מסטיק ריבר, סאלי, הבלתי נסלח ועוד.

וכעת כשהוא מתקרב לגיל 90 הוא מלוהק לתפקיד שתפור עליו כמו כפפה. סיפור אמיתי על מגדל פרחים שנקלע לקשיים כלכליים שלא לדבר על משברים משפחתיים והגורל מפגיש לו הזדמנות כמו בכל הסרטים שהשטן עושה אתך עסקה והוא לוקח את העסקה.

לינק לטריילר:https://www.youtube.com/watch?v=5P1PB6oJVJ4&t=6s

 

ארל סטון תמיד חי את חייו בדרכים. מאז שחזר ממלחמת קוריאה והחל לעבוד בגידול זני פרחים ומכירתם ברחבי המדינה – היה ארל נודד ברכבו בין הערים, מכנס לכנס ומשוק לשוק. גרושתו ובתו מאסו בחיי הנדודים וניתקו איתו קשר וכעת, בגיל 80 ארל מצא את עצמו בודד, ללא פרנסה ולפני עיקול עסקיו. ביום בהיר אחד, מקבל הצעת עבודה מפתיעה וקלה לכאורה: לנהוג. אלא שהמטענים אותם הוא מתבקש להעביר מתגלים במהרה כמשלוחים לא חוקיים של קרטל סמים מקסיקני. ארל, מצליח מאוד בעבודתו החדשה ומתייצב כלכלית, אך העניינים מסתבכים כאשר האף בי איי, כנופיות קרטל מתחרות, ואפילו משפחתו שלו מתחילות לחשוד בזקן התמים, וטבעת החשדות הולכת ונסגרת עליו.

the mule (7)4

סרט שמשאיר אותך במתך והערצה לאיש הזה שלא ממש פועל על פי המוסכמות למרות שהוא נראה סוג של "יורם" אין לו אינטרנט, לא יודע לתפעל סלולרי או לשלוח ס.מ.ס אבל בעל תושייה וחכמת חיים של שורדים אמתיים.

סרט מומלץ לגיל הזהב ולא רק.

במאי

בראדלי קופר

מפיק, במאי ושחקן קולנוע מעומד ל – 3 פרסי אוסקר, פעמיים מועמד לפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר. בין שוברי הקופות בהם כיכב: אופטימיות היא שם המשחק, צלף אמריקאי, חלום אמריקאי, בדרך לחתונה עוצרים בווגאס, ללא גבולות והשנה ביים וכיכב בשובר הקופות כוכב נולד לצידה של ליידי גאגא.

המלצה 5 כוכבים

 

 

שתפו את הפוסט!