26 באפריל 2024 7:09
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשת אמצ"ש במלון הרודס ים המלח

חופשת אמצ"ש במלון הרודס ים המלח

ים המלח זהו אזור תיירות מועדף למי שמכור לשקט ולרגיעה עמוקה. רשת פתאל קראה נכון את מפת התיירות ובמשך הזמן רכשה שם לפחות ארבעה מלונות כאשר בעצם כל אחד מהם משדר קונספט שונה. מלון הרודס פונה לקהל מבוגר איכותי בהיותו מלון יוקרה ברמה מאוד גבוהה. זו חופשה שלישית במלון כאשר הקודמות היו בסופ"ש וחדרים משודרגים וחופשה זו באמצ"ש בחדר אקזיקוטיב. זהו חדר נח עם מרפסת המשקיפה לים , המיטה נוחה (2 מזרונים) יש שידה  עם שטחי איחסון ומגרות, קומקום וקפה או תה, אין מכונת אספרסו בחדרים אלו, חדר רחצה כולל מקלחון ללא אמבט אבל נח ללא מעבר מים לחדר הרחצה. עיצוב החדר מדהים ומהנה.

כללית המלונאות בים המלח עוברת קפיצת מדרגה עם המרת מלונות "ישנים" לרשתות ולמותגים חדשניים יותר. מלון הוד הופך למלון הרברט סמואל יוקרתי, מלון קראון פלזה הולידיי אין הפך למלון vert, מלון מילוס הפך יעד מבוקש, וישרוטל עם מלון נבו המחודש. לדעתי מלון הרודס הוא אחד היקרים וכאשר יש מבחר כה רב של מלונות יוקרתיים הייתי מצפה ממנו ליותר.

באופן כללי יש לי תחושה שהמלון מצמצם וחוסך עלויות, קשה לי לשים את האצבע שכן ההשוואות בין תמהיל מלונאי באמצע שבוע שונה מסופ"ש – שישי שבת. אולם חשתי את זה בעיקר ברמת חדר האוכל והיצע עבור אורחי הטרקלין, בניקיון והשירות בבריכה המינרלים ובכלל ואפילו ברמת האומנים. וחבל לספר על החוויה במועדון הילדים ובמיוחד שרק לפני שבוע חזרנו מהרודס פאלאס אילת.

יש תחושה שאני כמי שמגיע למלונות פתאל לא מעט, שהמשבר בענף המלונאות והשפעות הקורונה כולל מחסור בכ"א יש לו משמעות. האם המלון מתייחס לקהל, כקהל שבוי? שכן ים המלח מתאפיין בקהל מבוגר שבא בעיקר לחפש את הטיפולים, המים המינרלים וים המלח. או שיש הבדלים וגורמים נוספים. זאת ועוד קהל אמצע שבוע זה לרוב פנסיונרים וקבוצות והוא שונה מהקהל של סופי שבוע.

התארחנו  בשני חדרים שהמלון באמת דאג לחבר ביניהם עם דלת מקשרת כאשר בחדר השני הבת והנכד. ההזמנה בוצעה בקלות ויעילות דרך אתר פתאל על הזמן עד כדי  50% ושילמנו לכל חדר 1251 ₪ תכפילו ותבינו כמה משלם אדם שלא בא בקבוצה או המבצע. אגב החיבור הזה בדלת מקשרת גרם לנו לתקלות חוזרות ונישנות בקידוד המפתחות ואם חדר אחד נפתח אז השני לא או שהמפתח לא פתח את הטרקלין שהמלון שידרג לנו, מה שהריץ אותנו הלוך ושוב לקבלה היעילה והאדיבה.

במלון כ -233 חדרים, 6 סוויטות וסוויטה נשיאותית. 16 חדרי גן 20 חדרי שמש. מלון הרודס ים המלח מרשת פתאל פונה לקהל איכותי בהיותו מלון יוקרה ברמה מאוד גבוהה. תמצאו כאן  מגוון חדרים ברמות שונות שיתאימו לכם מתוך כ 215 החדרים. במלון בזה תזכו לבחירת סוג הכרית המועדפת עליכם, מיני בר בהתאמה אישית לפי בחירה, מגבות גדולות ורכות במיוחד, חלוקים. תמרוקים בחדר הרחצה.

כחברי מועדון קיבלנו כרכת חטיפי אגוזים צנועה, יין לא היה והמלון סיפק בקבוק מים מינרליים ובקבוקים אישיים. וכן כחברי מועדון אפשר לצאת ולפנות שעה יותר מאוחר, לפעמים זה משמעותי.

החדרים מפנקים, הספא מעולה הבריכה ענקית אולם לדעתי רמת הניקיון בשטחים הקטנים סביב הבריכה עצמה אינם נקיים, לקראת שעה 16:00 כבר מפנים ומצמצמים את מספר הכיסאות וראיתי אנשים שהגיעו ולא מצאו כיסא, יש ירידה לים במדרגות לכוון הים והבריכה ורק מי שיודע יכול לרדת במעלית שנמצאת בצד החיצוני של הספא ויש לו גישה לים וחוף מוסדר, אם תרצו להגיע לים בשעות שהבריכה סגורה לא תוכלו להגיע במעלית ואם אינכם יכולים לרדת במדרגות זה לא אפשרי, שערי הגישה לים מהבריכה נעולים!!

הבריכה החיצונית מחוממת ונעימה. יש  מגוון רב של מיטות שיזוף וכיסאות, הבעיה היא שיש כמה מפלסים וקשה לעלות כיוון שאין מעקה משענת במדרגות! נגישות זה ממש לא!

יש גישה לים הבת ניצלה אותה אני לא הצלחתי לעבור בשעה שרציתי כיוון שהגישה נעולה מהבריכה.

ספא: הספא  מסודר עשינו טיפולים והיה מעולה יש גם חדר מנוחה עם כיבוד ושתיה חמה. לא הייתי מרוצה מהקבלה, אדיבות והתמקדות בלקוח זה לא מה שפגשתי. גם ההזמנה מראש מהבית של הטיפולים הייתה מסורבלת ודרשה המתנה ועיכוב בשירות.

לובי המלון מגוון בספות ופינות ישיבה, למלון אין אולם אירועים והבידור בערב נערך בלובי ולא תמיד תמצאו מקום נח. רמת הבידור לדעתי ירדה בערב הראשון נהנינו מהזמרת בערב השני היה גיטריסט מעולה אבל זמר הוא לא לדעתנו.

קולינריה: השף הראשי התחלף (חיים דיין) והשף החדש מקסי עושה כל מאמץ לייצב את רמת הקולינריה. להרגשתי יש שחיקה במגוון ואיכות חומרי הגלם, לא היה סלמון מעושן בארוחת בוקר גם לא "בוטיק " גבינות כפי שהיה נהוג, מגש דג פלמידה מעושנת שנגמר בארוחת הבוקר לא התמלא ונשארנו עם דג מלוח ושפרוטים, אולי דג כבוש ברמה פחות טובה משהכרתי. ארוחת הערב עשירה וקשה לשים אצבע על  השינויים, לדוגמה איכות הדגים, מנות צמחוניות לא ממש, היו סטייקים אבל לא לעיסים זה מצביע על חומרי הגלם, איכות הקינוחים ממש לא מה שצפיתי. סלטים מורכבים ממש פשוטים תעשייתיים.

קינוחים של מלון יוקרה!

נכון בערב הראשון הייתה עמדת חיתוך עם חזה מעושן מצוין ועוף מהתנור ממש טוב, בערב השני היה אסאדו שהיה עשוי טוב. לא יוצאים רעבים חלילה אבל  במלון הזה הציפיות הרבה יותר גבוהות.

למה צריך פטריות מקופסא?

אלו הגבינות

 

כתובת : נוה זוהר עין בוקק ים המלח (במיקום של מוריה פלז'ה לשעבר) הרחק מהמרכז הסואן

שירותים: חדרי ישיבות, טרקלין עסקים מעולה, בריכה פנימית, בריכה חיצונית, חוף ים, בידור. שירות חדרים מעולה. מלון מאובזר ונקי ומטופח.

אינטרנט:  WI-FI חופשי ומהיר בכל שיטחי המלון.

חניה, אליה וקוץ בה!! למרות שטחי החניה הגדולים  יש ראשית מחסור חמור בחניית נכים כיוון שחלק גדול מהאורחים באים לטיפולים אין התחשבות בנכים שלא מוצאים חניה. דווקא במלון יש את הגישה הכי מתחשבת ושיפועים לנכים וגישה, והגשה  בחדר אוכל או מעלון בספא.

צ'ק אין, צ'ק אאוט: יחס אישי, נוח ומהיר קבלת חדרים 15:00 , פינוי עד 11:00 לחברי מועדון פינוי ב 12

חוות דעתי נרשמה על פי ההתרשמות האישית שלי ובמיוחד בהשוואה לביקורים קודמים במלון.

***

שתפו את הפוסט!