26 באפריל 2024 8:04
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טייגר לילי גם משתתפת בהטבה של דיינרס – ארוחה במחיר ארוחה עסקית במשך כל שעות היום

??????????

חברת כרטיסי האשראי דיינרס יוצאת במהלך שיווקי אסטרטגי לניכוס תחום הקולינריה במסגרתו תעניק למחזיקי כרטיס דיינרס מגוון הצעות תוכן והטבות משתנות בעולם הקולינרי. במרכז המהלך לקוחות דיינרס יוכלו להנות מארוחה במחיר ארוחה עסקית במשך כל שעות היום כולל סופי שבוע בכ-40 מסעדות מובילות בכל רחבי הארץ – בהזמנת 2 מנות עיקריות לקוחות דיינרס יהנו ממנה ראשונה וקינוח מתנה. באופן זה המיזם ההופך את חווית הארוחה העסקית לאפשרית בכל שעות היממה ולא בשעות הצהריים בלבד כבדרך כלל. כך יוכלו לקוחות דיינרס, ליהנות ממסעדות איכותיות, מגוונות וחדשות במחיר אטרקטיבי ולהנות מהצעת ערך ממשית של הכרטיס.

ניב גלבוע קרדיט_ישראל הדרי
ניב גלבוע
קרדיט_ישראל הדרי

המסעדות שנבחרו למבצע הטבה זו של דיינרס הן אלו שנסקרו על ידי ניב גלבוע אשר סייע בהמלצות על המסעדות המובילות, ולטובת העניין בעיקר, בדק וצילם את המסעדות הנבחרות לסדרת סרטוני המלצות בו יוצגו מנות נבחרות ומשקאות בדומה לפינת הקולינריה של גלבוע ששידר בעבר בחדשות ערוץ 10. הסרטים יעלו ברשתות החברתיות, בערוץ יוטיוב של דיינרס ובבלוג האוכל הפופולארי של ניב גלבוע.

אז יצאנו למסעדת טייגר לילי בשרונה מרקט. מאחורי המסעדה הזו עומד השף יניר גרין שכפי שזכור לי כמעט הביס את השף סטפן בקרב המסעדות ב -2009 והוא אפילו המליץ לי על מנות. אבל בסופו של דבר אנחנו זוג וצריך להתאים את המנות לזוגיות (למשל בלי בשר לבן, לא חריף וכדומה).

20170904_153551

20170904_153218A

המסעדה הזו שנמצא ממש בשערA של המרקט, היא ממש רחוב תאילנדי נאה ומרשים, העיצוב אוטנטי, האווירה והשירות עוד יותר מדהימים והאוכל טעים.

??????????

לראשונה ביקשנו את הסאטה : 3 שיפודי עוף ברוטב קארי תאילנדי, חלב קוקוס ובוטנים. המלצר אמר שיש ברוטב שבבי שרימפ. לא ממש ראיתי ועצמנו עיניים, במיוחד שקיבלנו בהמלצת המלצרית סטיקי

רייס או בקיצור אורז תאילנדי דביק, וזה מתבקש לכדרר כדור ביד ולטבול ברוטב הנפלא שלא תשאר טיפה. אחלה מנה ראשונה.

??????????

מאחר וכבר הגענו הזמנתי גם סלט סום טאם בהמלצת השף. בכלל מי שהיה בסדנאות של סוואלי אלדר ולמד להכין את הסלט הזה לא יכול לעמוד בפניו: סלט פפאיה ירוקה, עגבניות שרי, בוטנים, שום, לימון, רוטב דגים, סוכר דקלים וצ'ילי חריף. המלצר התחשב בבקשה שלנו של "פחות חריף" והיה נפלא, מרענן והחריפות קלה ונעימה.

??????????

למנות עיקריות עשינו שיעורי בית ומראש התכוונו למנות, הכי קל היה לי להזמין מה שניב גלבוע הזמין: פאד קפאו בקר וגם יניר גרין המליץ אבל במקביל ל"אחת ממנות הקארי" ואני מאוד אוהב מנות קארי. אז אחרי עיון בתפריט החלטתי לקחת סיכון על פאד סאן ליאנג שרימפס, אמנם לא אחת ממנות הקארי (ואולי זו טעות) אבל זו המנה: אטריות ביצים עם שרימפס, בצל ירוק, בצל לבן וגזר ברוטב קארי צהוב, חלב קוקוס, רוטב דגים וכפיר ליים, עם אגוזי קשיו קלויים ועלי כוסברה מעל. המנה טעימה, מאוד משביעה (אי אפשר לסיים אותה) אבל המון איטריות ביצים, אבל המון ובהחלט היו די שרימפ במנה אבל בייבי ולא כפי שרואים בתמונות באתר וחבל (נו בקיץ זו לא עונה אז הכל בטח קפוא). במחשבה שניה הייתי ממליץ לכם על מנה דומה גאנג קאי-וואן שרימפס: תבשיל חלב קוקוס בקארי ירוק עם שרימפס, חציל, בזיליקום, פלפל אדום, שעועית ירוקה ואפונה. אני מחכה כבר לביקור הבא שם…

??????????

רעייתי שהיא מאוד שמרנית רצתה ללכת על בטוח פאד תאי עוף: אטריות אורז דקות עם ביצה, עוף, גזר, בצל ירוק וכרוב לבן ברוטב דגים, סויה ותמרינדי, נבטים, כוסברה שבקשנו להוריד, בוטנים גרוסים ופלח לימון מעל. מנה קצת בנאלית. ככה היא כתבה לי: כמות האיטריות גדולה מדי ביחס לשאר המרכיבים. העוף באיכות בינונית. מעט מאוד גזר ובצל ירוק. הכרוב חתוך גס מדי וקשה. הרוטב טעים. טעמתי המכלול עם הרוטב, טעים, העוף לא מדהים אבל סביר שוב כמי שעבר סדנה ולמד להכין פאד תאי עם הכוכב שף מק'דנג – אשף המטבח הסלבריטאי מבנגקוק. אני חושב שהמנה טעימה וסבירה רק אפשר להעשיר את הרוטב. (https://www.youtube.com/watch?v=n6Cujpg0Vvw ) אז שוב אדגיש המנה טעימה (אכלתי חצי ממנה) אבל היא משעממת ובאנלית.

??????????

ניב גילבוע ממליץ על פאד קי מאו בקר קצוץ, אז פעם אחרת אולי.

לסיום ברוב קולות של ניב גלבוע, השף ירין רעייתי ואני : בננה לוטי: בצק פריך במילוי פרוסות בננה, קוקוס קלוי, בוטנים קצוצים, עשוי במחבת על חמאה, מוגש עם חלב מרוכז מעל, קוקוס קלוי ואבקת קוקוס בתוספת סורבה קוקוס מעל. אל תחפשו את השחיתות בפוליטיקה כשהיא מונחת לכם כאן על הצלחת. היא רשמה ציון 10. כל תוספת מיותרת!

??????????

בין המסעדות המשתתפות בהטבה גם מסעדות שף מובילות ומסעדות כשרות ובהן – מסעדת שגב ארט, טייגר לילי, טאיזו, ג'ונתן פוד קלאב (המסעדה החדשה של רושפלד), ניתאן טאי, כדיתא, מיסטר ומיסס לי, פורטר אנד סאנס, ג'קו, אבאראג', בני הדייג, איטלקיה בפשפשים, ואני יכול לדווח גם על רונג'אן, טאבולה, כרמים, באקארו, מיניאטו, ועוד

בקיצור מזמינים שתי מנות עיקריות ונהנים ממנה ראשונה וקינוח. המחירים בטייגר לילי שפויים.

מנה ראשונה עלתה 32 ₪

מנה עיקרית 58\76 ₪

קינוח 36 ₪

לקראת המהלך דיינרס ישיקו את עמוד האינסטגרם של החברה שימש בין השאר את לקוחות החברה הלוקחים חלק בהטבה, ויתבקשו להעלות תכנים דיגיטליים בזמן אמת ולתייג את המסעדה בה הם מבקרים ולהשתתף בפעילויות שונות בדף. בנוסף, כחלק מהטמעת המהלך הקולינרי תציע דיינרס ללקוחותיה להשתתף באירועים פרטיים במסעדות שף מובילות.

אז פשוט לכו על זה זו ארוחה ארוחה !

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!