26 באפריל 2024 22:21
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יוניליוור שף סנטר", מרכז הדרכה קולינארי בקריית שדה התעופה

 

יוניליוור פודסולושיינס, החטיבה המקצועית של יוניליוור ישראל, השיקה בימים אלו את "יוניליוור שף סנטר", מרכז הדרכה קולינארי בקריית שדה התעופה. המרכז מיועד לסדנאות העשרה, עיוניות ומעשיות, עבור לקוחות החברה – שפים וצוותי מטבח מקצועיים.

??????????

הייתי נוכח בהשקה החגיגית עם הרבה אורחים מכובדים ושפים, ביניהם ליאור רביב מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, מיקי פולג סמנכ"ל חטיבת הסחר ברשת מלונות פתאל, רמי זנו מנהל רכש ברשת מלונות פתאל, אהובה תורג'מן מנכ"ל רשת BBB, השף אבי שטייניץ ועוד.

??????????

צילום יחצ , אנצ'ו גוש
צילום יחצ , אנצ'ו גוש
השף גילי חיים השף אבי שטייניץ והשף בני קריספי צילום אנצ'ו גוש
השף גילי חיים השף אבי שטייניץ והשף בני קריספי צילום אנצ'ו גוש

מרכז הדרכה הקולינרי החדש המיועד לשפים וצוותי מטבח, מבית יוניליוור פודסולושיינס.

לאירוע שהתקיים בקריית שדה התעופה, הוזמנו בכירי תעשיית המלונאות וההסעדה בישראל ונהנו מארוחת ערב בניצוחו של השף גילי חיים ומיצג מולטימדיה מרשים.

 ??????????

https://www.youtube.com/watch?v=XBd_h-WTJEU

 ??????????

 ??????????

השף גילי בן חיים והצוות שלו הכינו מספר מנות שברובן מבוססות על מוצרי יוניליוור כמו מרק אפונה, דג מוסר ים על הפלנצ'ה בשיטה מופחתת שמן, מרק אפונה, אגרול ויאטנאמי, כריך קורנביף סטייל רובן מעולה, סביצ'ה, וגם קינוחים, שתיה קלה ויין בשפע והמון שמחה

רוצים לראות כמה שמחה?

הנה

 

המרכז משתרע על שטח של כ-300 מ"ר ועוצב ע"י האדריכלית ורד גינדי מחברת 'דונסקי גינדי אדריכלים', וכולל מטבח הכנות עם ציוד מקצועי ומשוכלל המדמה את סוגי המטבחים המקצועיים השונים הקיימים בשוק, וכן חדר הדרכה עם מטבח פרונטאלי עבור הדגמות שף.

סך ההשקעה במתחם כ-3 מיליון שקלים.

"יוניליוור שף סנטר" הוקם במטרה להעניק "בית מקצועי" לשפים וצוותי מטבח מענפי האירוח וההסעדה- בתי מלון, אולמות אירועים, חברות קייטרינג ומסעדות. במרכז יועברו סדנאות מקצועיות כגון: בישול אסייתי, בישול איטלקי, טכניקות לבישול מודרני, בטיחות מזון ובישול בריא.

מעבר לאולם בו ערכו את קבלת הפנים שמיועד לכתת לימוד פרונטלית עם עמדת הדגמה לשף קיים אולם נוסף לעבודה מעשית מצויד במיטב הציוד למטבחים מקצועיים.

 ??????????

צילום אריק סולטן
צילום אריק סולטן

כיתת הלימוד מתאימה לסדנאות סביב שלוחן כולל הגשה של אוכל עד 22 איש ובישיבה בצורת אמפי ללא הגשת אוכל עד 45 איש. המטבח המרכזי מתאים לסדנאות פעילות עד 18 איש ובלחץ 22 כאשר משמשים גם בעמדת השף הקידמית.

השף גילי חייים מעביר חלק מהסדנאות ובחלקן שפים מומחים או הצוות המקומי.

 ??????????

ענת גבריאל יו"ר ומנכ"ל יוניליוור ישראל, סיפרה לנוכחים כי את דרכה בחברה היא החלה בחטיבה המקצועית, והחלום שלה היה להקים מרכז הדרכה קולינרי לשפים בישראל, שיצטרף לעשרות מרכזי הדרכה של החברה ברחבי העולם. גבריאל הודתה לדורון זילברשטיין מנכ"ל יוניליוור פודסולושיינס והצוות שלו על שהגשימו חלום.

ענת גבריאל יור ומנכל יוניליוור ודורון זילברשטיין מנכל יוניליוור פודסולושיינס

צילום אנצ'ו גוש

https://www.youtube.com/watch?v=HZ01loLD60M

לדברי דורון זילברשטיין מנכ"ל יוניליוור פודסולושיינס: "הרעיון של הקמת מרכז קולינארי עבור הלקוחות נבע מהצורך לייצר מקום פיזי, משלנו, בו נוכל להוסיף ערך מקצועי ללקוחותינו ולפגוש מאות רבות של שפים אשר יוכלו לפתח את המיומנויות המקצועיות שלהם. ב"יוניליוור שף סנטר" ידריכו צוותים מקצועיים מהארץ ומחו"ל". ההיכרות והקשר האישי יחד עם הכנסת מוצרים חדשים ופיתוחם על מנת להקל ולשפר את עבודת השפים והטבחים היא הקו המרכזי שהנחה והביא להקמת המרכז הזה אמר המנכ"ל.

https://www.youtube.com/watch?v=FL_GZDxhgLo

יוניליוור פודסולושיינס, כמובילה בשוק המקצועי, מציעה מבחר מוצרים ושירותים המבוססים על ניסיון וידע בינלאומיים, שנה לעצמה כמטרה להעניק השראה קולינרית ועסקית לשפים ומקבלי החלטות בשוק המקצועי, ובמטרה לתרום להתפתחותם הקולינארית ולחלוק איתם ידע בינלאומי רחב כגון טכניקות בישול, שיפור מיומנויות בעבודה והעלאת רמת שביעות רצון הסועדים שלהם. המרכז החדש " יוניליוור שף סנטר" מביא את המטרה הזו לכדי ביטוי.

 

שתפו את הפוסט!