27 באפריל 2024 5:24
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ימבקרח מחליקים עם הילדים על הקרח נפתח בירושלים

הזדמנות נדירה לירושלמים ולא רק להם להצטרף לספורט ההחלקה על הקרח

ולהנות כתושבי חולון, מטולה ואפילו אילת שלא לדבר על אירופה וארצות העולם נפתחה ב 3.3 במתחם התחנה הראשונה בירושלים.

ספורט החלקה על הקרח אינו חדש בעולם הוא החל לפני כאלף שנים, אך בישראל הוא די חדש יחסית, אולי העליה מרוסיה אולי גורמים אחרים הביאו לכך שכבר יש לנו 3-4 מרכזים להחלקה על הקרח ( מטולה ותיק מכולם) והחלקה אומנותית כמו ספורט החלקה  הם מחזה ראווה מהנה וספורט אתגרי שילדים כמו מבוגרים נהנים ממנו.

 

'ימבקרח', מתחם החלקה חדש, הוקם במתחם התחנה המתחדש בירושלים מתקיים בין התאריכים 3.3.14-22.4.14 וגם במהלך חג פורים וחופשת הפסח. 'ימבקרח' מציע למחליקים, לילדים ולכל המשפחה בילוי מדהים וחווייתי הכולל החלקה על הקרח על גבי משטח ענק בקומפלקס המשתרע על פני שטח של  600 מ"ר של קרח. עבור הילדים הקטנים, הובאו במיוחד עזרי החלקה בדמויות כלבי ים שיאפשרו  לילדים לגלוש בישיבה בליווי הוריהם. הילדים הגדולים יותר יוכלו ליהנות מהחלקה על הקרח עם עזרי החלקה בדמויות  פינגווינים מיוחדים שיקלו עליהם את ההחלקה ויהפכו אותה לחוויתית יותר.

במסגרת 'ימבקרח' יתקיים מדי שבוע בימי רביעי מופע החלקה אומנותית על הקרח שיוצג על ידי וונדי רודי, מחליקה מקצועית אשר מוכרת  בעולם .

מתחם ההחלקה של 'ימבקרח' מעוצב ומקורה. כמו כן,  במקום מיזוג המבטיח משטח החלקה יציב וחלק לאורך כל היום. מבקרי 'ימבקרח' ייהנו משירות חם ומקצועי ממדריכים מנוסים ומקצועיים שילוו ויסייעו לחוויית הגלישה. בכניסה למתחם, יקבלו המבקרים ציוד מקצועי שיוסיף לגלישה מושלמת ובטוחה על הקרח. בנוסף , במתחם המעוצב יוכלו המבקרים ליהנות ממוסיקה נעימה שתוסיף לאווירה ותשמח את כולם.

חווית ההחלקה במתחם "ימבקרח" מוצעת לקהל הרחב: למשפחות,  קבוצות מבתי ספר, קבוצות הוקי קרח מקצועיות.  כמו כן, ניתן לקיים במקום אירועים עסקיים ופרטיים ועוד.

***החל מתאריך 10.4-22.4.14 יתקיים במתחם התחנה***

 "קרקס פלורנטין"- קרקס של "אש ומים"

עולם האש והמים נפגשים על במה אחת

מופע קרקס מרהיב ומהפנט לכל המשפחה בכיכובם של אמני קרקס פלורנטין ואמני קרקס בינלאומיים

הקהל מוזמן ליהנות מביקור בבאזר הקולינרי המתחדש, מתערוכות האמנות בתחנה, ומהחוויות הרבות שמציע מתחם התחנה הראשונה.

שתפו את הפוסט!