26 באפריל 2024 21:00
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מופע דולצ'ה ויואצ'ה עם מארינה מקסימיליאן בלומין וגיל שוחט

 

מופע דולצ'ה ויואצ'ה עם מארינה מקסימיליאן בלומין וגיל שוחט

 

 

הזוג המוזר הזה , מרינה מקסימליאן בלומין וגיל שוחט הגיעו לעירנו ראשון לציון, זמן רב  גיל שוחט לא היה באולם היכל התרבות והוא מציין אותו לטובה בשל האקוסטיקה ובטח בשל הקהל. ולמה מוזר החיבור הזה? לכאורה מוזר , אולם מרינה באה מבית בו קיבלה חינוך מוסיקאלי קלאסי למדי, אבל מי שמעיין בוויקיפדיה לומד על הקשר שלה לפופ, גאז' וכיוונים שונים, רק במשך הזמן אולי בעיקר לאחר כוכב נולד היא פנתה לכיוונים נוספים אחרים והתגלתה לנו הקהל שמול הקופסא. ואולי בכלל יש כאן חיבור שיוצר את השלם, אולי.

 

מרינה מקסימליאן של היום היא בוגרת יותר, מלוטשת ובעלת סגנון בהופעה. לדעתי או שמתחברים לקול שלה או שלא. בכוכב נולד לא הבנתי איך היא עם כל הכישרון המוסיקאלי שלה לא נבחרה. כיום במופע הזה אני קצת פחות מתחבר הקול שלה שלעיתים הוא אלט – באס מחוספס יותר מדי דרמטי בשבילי. אבל בחיבור להרכב עם תזמורת האנסמבל שחיבר לה גיל שוחט ועם נגינתו או ניצוחו המופע עובר.

אני לא מתכוון לכתוב כאן על גיל שוחט, הוא כבר מזמן אינו זקוק לתיאור ההיסטוריה המוסיקלית שלו שהביאה אותו למעמד אחד המוסיקאים הגדולים של ישראל, ויצא לי לשמוע ולהשתתף בכמה קונצרטים או מופעים בהשתתפותו.

 

בערב הזה עם ההרכב המיוחד שכל כמה וכמה כישרונות, הוא ניגן יצירה אחת פרי יצירתו וקונצ'רטו של לפסנתר ברה מינור של באך שכבש אותי והיווה תמורה לכרטיס.

 

נ.ב מתנצל שהשכנים ביקשו שאפסיק לצלם.

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!