27 באפריל 2024 6:55
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מופע Echoes להקת המחווה לפינק פלויד THE WALL 2020

??????????

40 שנה ליצירת המופת "החומה" !

??????????

ההרכבEchoes המתמחה מאז 2006 בביצוע ליצירות של פינק פלויד תוך הקפדה על ביצוע התפקידים המקוריים בדיוק ובשלמות והפקת סאונד ותאורה ברמה הגבוהה ביותר, נחשב כבר למעלה משני עשורים למופע המחווה לפינק פלויד האיכותי ביותר בארץ. הופיע בארץ בהיכל התרבות תל אביב

הכל היה סולד אאוט כולל החניה! האולם היה מלא מתלהבים מגיל 75 ומטה עד לנערים בגופיות של הפינק פלויד. פיצוץ של מופע !

??????????

"כולנו" מסתבר גדלנו על פינק פלויד כאשר הסרט "החומה" במרכז ואצלנו בבית הצד האפל של הירח ועוד זה הרבה מעבר לנוסטלגיה זו מוסיקה שזורמת בוורידים ועוברת בגנים.

מדובר בחוויה עוצמתית של סאונד, תאורה ווידאו ארט, כל הקטעים האהובים מוקרנים על מסך ענק כרקע לשירה ולנגינה בגיטרות הקלידים והמתופף המטורף שם וגם זמרות הרקע, הכל כל כך מדויק למקור כל כך מסנוור לרגע אתה שוכח שמדובר בלהקה שקמה במקור בבאר שבע  תוצרת הארץ ואתה  בטוח שזו להקה ברמה של הפינק פלויד או איזה מקצוענים מחו"ל. כבוד.

 

??????????

??????????

"החומה", יצירת המופת של פינק פלויד, נחשבת לקלאסיקת רוק ו"אבן דרך" בתולדות הרוק. במרכזה של היצירה האנטי-גיבור "פינק" אשר מדוכא על ידי החברה ומושפע מהחיים ללא אביו שנהרג במלחמת העולם השניה, מהמורה הרודן בבית הספר, האם החונקת, והאישה הדומיננטית – כל אלו גורמים לו לשקוע בהזיות ולהסתגר עד לסיום הבלתי נמנע שבו נכפה עליו להרוס את החומה שבנה לעצמו ולהתמודד עם המציאות.

 ??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

המופע הייחודי אותו העלתה "פינק פלויד" בתחילת שנות השמונים, ואשר ליווה את צאת האלבום, הפך לשם דבר כאשר במהלך המופע נבנתה חומה פיזית בין הלהקה לקהל.
היצירה החוגגת בימים אלו 40 שנה לצאתה, בוצעה במלואה על ידי ההרכב Echoes הכולל עשרה נגנים וזמרים. התפאורה במופע זה הינה חלק בלתי נפרד מהחוויה העוצמתית והיא כוללת הפקה גרנדיוזית של סאונד, תאורה ווידאו ארט ייחודי אשר הוקרן על מסכי ענק.

https://www.youtube.com/watch?v=HvSHcoft_F0

לסיכום מדובר בהופעה מקצועית ברמה בינלאומית אילו לא אמרו לי וגם הם שהלהקה מבאר שבע לא הייתי מאמין, זה הביצוע הכי מדויק והכי מכבד את פינק פלויד ואת החומה!

 ??????????

??????????

הרכב: קובי אליאס – סולן, אשר בן ישי – גיטרות, קולות, הלל שיר – קלידים, תכנותים, קולות והפקה מוזיקלית, יוסי שטרית – גיטרות, קולות, שי זריהן בס וקולות, איתמר אבו חצירא – תופים, קולות, ענת חליבה, יונית צרפתי ומירב זהר וסקר – זמרות ליווי.

??????????

סעו לחיפה

מרכז הקונגרסים חיפה 6.2.20 – 21:00 / מחירי כרטיס-החל מ 164 ש"ח

שתפו את הפוסט!