26 באפריל 2024 3:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת אינדירה חוגגת 25 שנה

 

??????????

כבר הייתי שם באינדירה לפחות 3-4 פעמים ותמיד נהנתי מאוד, ולשרוד 25 שנה זה אומר הכל. זו המסעדה ההודית הטובה ביותר שהייתי עם תפריט עשיר שמתאים לכולם, לצמחוניים, לטבעוניים ולאוכלי בשר כאחד ובהחלט יש דגש על אוכל צמחוני וטעים בטירוף. התפריט עשיר ונרחב המגיש מנות מכל אזורי היבשת. מאכלי תנור הטנדור מצפון הודו , תפריט מנות צמחוניות וטבעוניות מהגדולים בארץ, תפריט על בסיס פניר, מנות אורז בסמטי, מגוון לחמים הודים ועוד מנות דגל מחבלי הארץ השונים של תת היבשת.

??????????

??????????

??????????

??????????

לקראת החגיגה אשר לה המסעדה הוציאה תפריט מיוחד עם מבחר מנות ב 25 ₪ הלכתי עם רעייתי לטעום ולהיזכר בטעמים הטובים.

פתחנו עם בירה הודית ונאן גבינה עם רטבים אקזוטיים של כוסברה נענע ופטרוזיליה, תמרהינדי, וקוקוס פיקנטי.

20160320_131820

20160320_133320A

העדפנו פלטה של הראשונות שתאפשר לנו להרגיש את ולהבין את הטעמים. בעיקרון פלטה מעורבת עשירה עולה כ 69 ₪ בימים רגילים. ביום השיא של הקרנבל במסעדה בחג פורים התפריט המיוחד יהיה ללא הגבלה ב-125 ₪.

על הפלטה טעמנו: סמוסה ירקות ממש מעולה, בג'יה בצל משהו מאוד טעים, מוגדל פאקורי הפלאפל ההודי מירקות מצופים בקמח חומוס מאכל מעניין שאפשר לגוון עם הרטבים, פקורה ירקות כמו כרובית וברוקולי ועוד מצופים בקמח עדשים גם את זה מומלץ לאכול עם הרטבים. וכנפיים פקורה מצופים בקמח עדשים. אני תמיד ממליץ על מנה כזו שמייצגת את המטבח ההודי המשובח באינדירה. בהזדמנות זו אני ממליץ לכם לטעום כאן את המלאי כופתא הכי טעים שיש.

??????????

??????????

למנות עיקריות גם העדפנו לקבל פלטה לא גדולה שתדגום לנו את המנות ולהבין את האפשרויות.

על פלטה ברזל לוהט הוגשו לנו: עוף טיקה , כן זה העוף האדום בתיבול מיוחד ומדהים. עוף אפגני בהיר מתובל בעדינות ממש על האש, חזה עוף ללא עצמות והוא מוגש עסיסי ורך במדוייק . עוף רסמי אותם שיפודי פילה עוף על הגחלים בתיבול הודי מעודן, זעפרני פילה עוף שהושרה במרינדת תבלינים ונצלה על האש פשוט טעים מאוד.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

20160320_135418

אפשר להזמין כאן ביום יום פלטה זוגית עשירה יותר מהטנדורי ולהנות מכל הטעמים והאיכויות.

את מאכלי העוף מכינים כאן בתנור טנדורי מיוחד שהובא מהודו והבשר נצלה על גחלים לוחשות בחום גבוה.

בנוסף מהמטבח ההודי המסורתי צי'קן טיקה מסאלה, פנכה הודית מלאה בנתחי עוף שעושנו בטנדורי ובושלו ברוטב עגבניות ותבלינים הודיים מסורתיים, מנה פיצוץ!

ליד זה פנכה עם קורמה, תערובת ירקות עשירה ברוטב קורמה מיוחד, פחות התלהבנו והזמנתי את אחת ממנות הדגל: דאל מקאני! אל תצאו מכאן מבלי שטעמתם את זה.

קינחנו גם בפלטה של קינוחים כמו גולב ג'אמון, גלידות וסורבה בטעמי תות, חלווה, פיסטוק, קוקוס, מנגו ועוד וגם משהו שלא ממש זהיתי רישיקש פניר עם פירות אז אולי נסע לרישקש להבין יותר..

??????????

לסיכום הפעם אפשר לומר שבהחלט "עפתי" על המסעדה נהניתי כפי שהרבה זמן לא נהניתי כך במסעדה הודית

ב 24/03 , יוגש לקהל הסועדים תפריט יום הולדת ב-25 ₪ למנה!

או תפריט אכול כפי יכולתך ב-125 ₪!

בתפריט:

סמוסה בשר– בצק דמוי פירמידה ממולא בשר, אפונה ועשבי תיבול הודים, סמוסה ירקות– בצק דמוי פירמידה ממולא בתפוחי אדמה וירקות, מונגדאל פאקורי- פלאפל בטטה הודי, ירקות פאקורה– מבחר ירקות מטוגנים בבלילת קמח עדשים, כנפיים פאקורה, כנפיים טנדורי-כנפי עוף מושרות ברוטב הודי וצלויות על גחלים, בג'יה בצל- טבעות בצל בנוסח הודו, בטטה כופתא-כופתאות בטטה ברוטב יוגורט, ראיטה-יוגורט מתובל, מלפפון, עגבנייה ובצל, קולצ'ה גבינה- לחם הודי ממולא גבינה וירקות, נאן ירקות– לחם הודי במילוי ירקות, נאן בצל- לחם הודי ממולא בצל, תפוחי אדמה ותבלינים, נאן בשר- לחם הודי ממולא בשר, נאן פניר-לחם הודי ממולא גבינת פניר, נאן קשמירי– לחם הודי במילוי פירות יבשים ואגוזי קשיו, אקא נודלס– נודלס בסגנון הודי, אורז הודי סיני מוקפץ, קינוחים ב-25 ₪: גולאב ג'מון-כדורי קרמל חמים במי ורדים, קולפי-גלידה הודית מחלב ופיסטוק חלבי, רישקש פניר-גבינת פניר אפויה עם קשיו, חמוציות, קוקוס וקינמון ברוטב פירות יער, פרפה חלבה, פרפה שוקולד ואגוזי לוז, גלידת צ'אי. יינות ב-25 ₪ לכוס: כנען אדום, לבן של דלתון, עלמה של דלתון, בירות ב-25 ₪: הייניקן כוס (שליש/ חצי), אינדיה פייל אייל ועוד..

אל תחמיצו, אני רק הקדמתי לדווח לכם

מסעדת אינדירה – שדרות שאול המלך 4 ת"א. 03-6954437. א-שבת 12:00-24:00

 

 

שתפו את הפוסט!