27 באפריל 2024 0:03
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיין אנד שארפ הסטייק האוס מתחדש במנות חדשות

??????????

מי שנכנס למסעדה ומתקרב לבר המדהים לא יכול להתעלם מ" הכספת" חדר היישון של הבשרים,

ואני בדיוק יושב עם מיכל ידידה שלי ואשת מוסיקה שנחשבת בעייני לקולינרית אמיתית שלא לדבר על קרניבורית, והיא מספרת לי על מסעדה שהיא עבדה בניו יורק והייתה ההפסקת חשמל הגדולה וכל מה שהיה חשוב לבעלים זה קרח לשמור על הבשר…

??????????

??????????

כאן בסטייק האוס של יענקל'ה שיין מהבעלים של " שיין אנד שארפ" החדר הזה של הבשרים מדהים ואתה מתבונן מבעד לזכוכית ומבין שכאן מנהל את המקום מי שמבין ושמובטחת לך הנאה מהבשרים האלו.

 

בימים אלו המסעדה מוסיפה ומרעננת את התפריטים ויוצרת כאן פיוז'ן שיקשה עליכם את הבחירה. כרגע בכתיבת שורות אלו עדין בוחנים ומתרשמים מתגובת הסועדים עד להתייצבות והכנסת המנות החדשות לתפריט, כשבאתי היו כמה מנות ( 4 ) חדשות מתוכן בחרנו אחת שהתגלתה כאליפות!!!

 ??????????

סשימי דג בס, רצועות מלפפון, טבעות צנונית, זרעי עגבניות, עלי נענע וכוסברה, וינגרט יוזזו וטוביקו. תזכרו טוב טוב את השם של המנה הזו. ניגבתי עם הלחם של מאפית הבלקן את הציפחה. אליפות זו לא בושה!

 ??????????

??????????

יש מנות שאני מכור עליהן ( במיוחד כי בבית אי אפשר ) פטה כבדים (עוף ואווז) עם בצלים כבושים בבלסמי, קורנישונים וטוסטונים, מנה יפה של פטה ובצלצלי פנינה כבושים מיוחדים , "קצת" מעט מדי חמאה… אבל זו מנה מענגת, עובדה עצמתי עיניים.

 ??????????

מנה נוספת מהתפריט החדש היא דים סאם, ידועה לכל פזילתו של יענקל'ה למזרח הרחוק, אבל הדים סם היה קצת משעמם ורחוק ממה שציפיתי. ( חבל שהתפתתי וויתרתי על קריספי דאק הטוב בעיר)

??????????

מאידך המנה השובבה והטעימה ( שווה מאוד לחנוכה) פופקורן שרימפס, שרימפס טמפורה, איולי צ'ילי וסלט של שרי עם צנוניות ונבטי בזיליקום, פשוט סופגניות קטנות של שרימפ בטמפורה , איזה כיף ושובבות.

 ??????????

עוד במנות החדשות קובה של סבתא אסתר (סבתא של אלעד השף החדש) מוגש לצד טחינה, קרם חציל, טבולה וזרעי עגבנייה שבגללה שווה לי לחזור כי לא הייתה!! ( כרטיס אדום )

רדיאטורי ציידים –  פסטה טרייה, קוביות פילה בקר, עגבניות מיובשות, שום, ציר בקר, שמנת ובזיליקום .

שרימפס ניוקי   – שום, עגבניות מיובשות, שרי, בזיליקום ופרמז'ן רג'יאנו .

כבד אווז  – בריוש רוטב יין ובצלי שאלוט .

טורטליני בקר –  אפונה, ברוקולי, רוטב ציר בקר ויין ובצל ירוק.

ועוד…

 ??????????

??????????

??????????

??????????

יש בעיה לשני אנשים לבחור עיקריות במקום כזה במיוחד לאנשים שיכולים בשקט לומר למלצרית ( נוי ) תביאי לי את כל התפריט… כי בתפריט של " שיין אנד שארפ " יש כל כך הרבה מנות מעולות, מאידך גם את המנה שרצינו בתור זוג קשה לקבל והצליח לאכול ( קילו בשר בפורטהאוס..) כך שאחרי משא ומתן ביננו לבין עצמנו ובין נוי המלצרית שאם תפגשו בה תבינו מה זה מקצוענות, מצויינות ושירות החלטנו:

 

פריים ריב – סטייק על עצם משקל של כ 600 גרם שמקבל מכת סגירה של כ 2500 מעלות ומוגש לפי בקשתנו מדיום אדמדם עסיסי עם כל מיצוי טעמי הבשר. רבותי , נכון פורטהאוס של קילו מנצח אבל כבוד למקום ולזמן מנת בשר מצויינת וטעימה כמו שצריך להיות.

 ??????????

??????????

התוספות סביב העיקריות היו צ'יפס נהדר שבכלל היה נהדר לאכול צ'יפס אחרי שנה שהוא נעדר מהתפריט שלי, פירה מעולה עם בצל מטוגן קריספי, וסלט עגבניות עם גבינה פטה שאין לי מושג למה?

 ??????????

את הארוחה ליווינו ביין פטיט סירה של יקב דלתון. מעולה

העיקרית השנייה פשוט מעדן חצי קילו של צלעות טלה, המון צלעות עם ירקות קלויים, בצל מטוגן, וטחינה שומרונית כמה שאכלנו זה לא נגמר ואם מחברים חצי קילו ל 600 גרם בשר לפחות אז עברנו את הקילו.. וזה היה פשוט שיא שאי אפשר לשכוח, כל ביס בצלעות נמלאות טעם ועסיסיות, רכות כמו עננים מלאי עסיס משהו חוויתי שלא פוגשים בכל מקום. הבנאדם הזה ממש אלוף.

 ??????????

למראה תפריט הקינוחים צעקתי גיוועלד! איך אפשר? נוי אמרה שיש קיבה מיוחדת לקינוחים אבל כמות הבשר הזו לא איפשרה מצב כזה. בסוף התפשרנו על פבלובה, אמרתי למיכל לפחות נאכל אוויר! איזה אוויר? קדחת, כמה מסקרפונה הייתה שם שומו שמים.. פיצוץ!

 ??????????

שווה להגיע

 

מסעדת Shine & Sharp • יגאל אלון 65, תל אביב • טל. 03-5364755 ( חניה בחניון הסינרמה)

שתפו את הפוסט!