19 במרץ 2024 8:13

פוקצ'הפיצה עם הבצק של פסטה ריקו

פוקצ'הפיצה עם הבצק של פסטה ריקו

חג שבועות מתקרב והמוצרים של פסטה ריקו מתקבלים באהבה במטבח ואצל האורחים.  לכבוד החג יצאו בפסטה ריקו והוציאו לשוק מארז שלושה כדורי פיצה- פוקצ'ה, זה מוצר בהקפאה ומשתמשים בו לקראת הארוחה, מפשירים, מתפיחים מעט ומכינים את המאפה.

אני בחרתי בשלוב שיוצר פיצה ביאנקה (לבנה) על בסיס של פוקצ'ה. פשוט לוקחים את הכדור מותחים ומרדדים לצורת פוקצ'ה ארוכה כמו ג'בטה ועליה מניחים גבינה מרוסקת או מוצרלה  ועליה טופינג ותבלין אורגנו שנותן טעם וניחוח מדהים.

מה הנחתי

ירקות קלויים של אנטיפסטי – פלפל, זוקיני, חציל, קישוא  וזיתים.

אפיה של כ15 דקות בתבנית פיצה מחוררת בתחתית התנור עד שמוכן, יש לה תפיחה נהדרת והבצק ממש מלא בועות אוויר  בצורה מקצועית.

וזה טעים מאוד יונדב לבד חיסל שתי מנות!

 

בחג השבועות הזה תוכלו ליהנות ממאפים באיכות של פיצרייה איטלקית – אצלכם בבית. חברת פסטה ריקו, המתמחה בייצור פסטה טרייה ובייבוא מוצרי מזון איטלקיים, משיקה לרגל החג מארז חדשני ומיוחד של כדורי בצק להכנת מגוון מאפים איטלקיים איכותיים בהם פיצה, פוקאצ'ה, ג'בטה ועוד. הקיט כולל 3 כדורי בצק באיכות פרמיום, עשויים 100% קמחים איטלקיים, הנשמרים בהקפאה לאורך זמן וניתנים לשימוש לאחר הפשרה והתפחה. כדורי הבצק של פסטה ריקו ישווקו במקפיאים של רשתות המזון וכן באתר הזמנות האון-ליין של החברה.

כדורי הבצק של פסטה ריקו עשויים מבלנד קמחים איטלקיים בשילוב מחמצת איטלקית משובחת ושמרים ומיועדים להכנת פיצות ומגוון מאפים נוספים. לדברי רן מיכאלי, השף הראשי של חברת פסטה ריקו, "מדובר בכדורי בצק להתפחה מהירה, החוסכים תהליכי הכנה ארוכים מראש וזמינים במקפיא לשימוש לפי הצורך. הכדורים מיוצרים מ- 100% קמחים איטלקיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, טעם וריח ומשמשים לפתרון קל ואיכותי להכנה של ארוחות ערב ולאירוח לכל המשפחה". לדבריו, לפתיחה מיטבית של הבצק מומלץ לעשות שימוש בקמח דורום מסוג רימאצ'ינטה ולעקוב אחר הוראות פתיחת הבצק על גבי האריזה.

עוד מציעה פסטה ריקו לרגל שבועות מארזי פיצה מיוחדים להכנה עצמית, בשילוב קמח ורוטב עגבניות. באתר החברה מוצעים למכירה 3 מארזי פיצה, הכוללים 4-8 כדורי בצק פפה 300 גרם להתפחה מהירה, קמח 100% חיטת דורום איטלקית לפתיחת הבצק, ובקבוק עגבניות חתוכות דק. המארזים ישווקו בצידנית רב פעמית ממותגת וההזמנות יבוצעו דרך אתר החברה ויסופקו דרך מערך המשלוחים הישיר של פסטה ריקו.

כשרות: פרווה, מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29 ₪  למארז 3 יחידות כדורי בצק במשקל כולל של 750 גרם.

להשיג ברשתות המזון הנבחרות ברחבי הארץ ובאתר חברת פסטה ריקו:  https://www.pastariccoshop.com/

שתפו את הפוסט!