26 באפריל 2024 7:17
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצעות לבילוי ומסעדות בטו באב

שלחו לי במייל והחלטתי לשתף למרות שלא הייתי שם אז נא לא להחליט על סמך הפרסום. אבל אני מתכוון לנסות במשך הזמן ולדווח כמובן

בר מסעדה קליפטו, המקום החדש בביתן אהרון, מציע חגיגת אוהבים משולשת לאורחים שלו בט"ו באב. מנה מיוחדת שהוכנה לכבוד חג האהבה כוללת פלטת גבינות מובחרות ((קממבר, גאודה, קצ'וטה, גבינת עיזים, לבנה, בולגרית, צפתית), בליווי לחמים טריים, פירות צוננים ובקבוק יין לבן מבעבע. המחיר לזוג 149 שקלים בלבד.

 

צילוםי חצ

אפשרות נוספת היא ארוחה זוגית לאוהבים במחיר של 167 שקלים, שכוללת שתי מנות ראשונות לבחירה (חציל על האש, לחם ומטבלים, אנטיפסטי, פטה כבד, סלט ירוק והדרים), שתי עיקריות לבחירה (קדירת קליפטו, שניצל, קבבונים, סלט יווני, לזניה), קינוח זוגי מפנק אחד (וופל בלגי, סאנדיי, עודת שוקולד חמה) ושתי כוסות יין.

במחיר של 197 שקל תציע קליפטו עיקריות "לאוהבים מאוד" ובין השאר אפשר יהיה להזמין דג דניס (אפוי שלם או פילה), סלמון אפוי, פורל פתוח וגם סטייק אנטריקוט. כמובן שגם כאן הארוחה כוללת שתי מנות ראשונות, קינוח ושתי כוסות יין.

למה רומנטי? בר מסעדה קליפטו ממוקמת בכניסה למושב ביתן האהרון, מכיוון כביש החוף. למסעדה חצר אחורית מדהימה ביופיה, מעוטרת בצמחיה ירוקה, מוארת בגוונים מיוחדים ומוקפת פינות חמד. בנוסף, במסעדה מתחם בר חדיש, שגם הוא מואר בצבעי הכחול המאוד עמוק ומוקף ספות לבנות ופינות זולה.

להזמנות: 09-8669939

 

צילום יחצ

פאב האורווה בזכרון יעקב, שמשמש ביום יום כמקום האידיאלי של זוגות לדייטים, ייצבע לבבות אדומים וגם הוא מציע דיל אוהבים בט"ו באב: פלטת גבינות זוגית, שתי כוסות יין וסופלה שוקולד במחיר של 98 שקלים בלבד.

למה רומנטי? פאב האורווה נמצא במבנה עתיק ומיוחד לשימור. הפאב הקטן והשכונתי מעוצב בשני מפלסים, ומאפשר אינטימיות מיוחדת ושונה מאוד מפאבים אופייניים. האורווה כבר זכה לכינוי "בירת הדייטים של האזור", כאשר זוגות רבים מעדיפים לערוך בו את הדייט הראשון שלהם.

להזמנות: 050-2006674

 

הביץ' בר בקיסריה מכוון אל הבודדים שביניכם, ודווקא בט"ו באב יערוך מסיבה מיוחדת לכל אלה שאין להם בני זוג. במהלך המסיבה יקבל כל אחד מדבקה מיוחדת עם הסטטוס שלו, כאשר עד סוף הערב המשתתף או המשתתפת שיזכו להכי הרבה מדבקות של "לייק" על החולצה מהחברים האחרים, יזכו בפרס שווה. חוצמזה, בביץ' בר יחלקו במהלך המסיבה טעימות של צ'ייסרים שונים, ויהיו מבצעים על האוכל והשתייה. הכניסה למסיבה מגיל 18 ומעלה, והיא ללא תשלום.

למה רומנטי? דשא, ים, תצפית מדהימה על מפרץ קיסריה. צריך משהו חוץ מזה?

 

להזמנות: 04-6363989

שתפו את הפוסט!